برای خنده: سرامیک پرسلانی {آیا نیست|فقط نیست|هست نیست|فقط نیست|نباید|نخواهم شد همانگونه که می‌خواهید بی‌ضرر باشید {ممکن است|می|احتمالا} {فکر کنید|فرض کنید|فرض کنید}. {نگاهی به|ببینید} این نمونه های {عالی|خوب}

در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. می تواند مورد استفاده قرار گیرد. نمای سرامیک خشک نمایی است که امروزه در سراسر کشور برای ساختمان های تا حدودی بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز کاربرد آن در حال افزایش است. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان قیمت اجرای نمای خشک خود استفاده کند. نمای خشک بدان معنی است که به صورت خشکه چینی و بدون ملات و با استفاده از فریم و شاسی فلزی اجرا می شوند. به طور کلی ، مواد معدنی غیر فلزی سرامیک نامیده می شوند. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند.

سرامیک پرسلانی

​Th​is con​te nt has  been cre at ed wi th G SA  Content  G​en​er​ator  DE᠎MO!

سرامیک نما از نظر نوع به دو دسته پرسلان و فول بادی تقسیم می شود. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. در حقیقت ، سرامیک خشک دسته دوم سرامیک های پیشرفته است و در اکثر موارد اکسترود شده تولید می شود. یک فضای خالی بین نما و عایق حرارتی در اغلب سیستم های نمای خشک وجود دارد که برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان گذاشته می شود . انواع سرامیک خشک از نمونههای توپر و توخالی تا پرسلانی و غیرپرسلانی از نظر قیمت نمای خشک سرامیک از ویژگیهای مثبت زیادی برخوردارند که آنها را به گزینههایی پرطرفدار و محبوب بین کاربران تبدیل کرده است. در فواصل بین ورقهای نصب شده، از نوارهای فلزی یا چسب پلی اورتان و یا رزین سیلیکونی استفاده میشود. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود.

لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت.

نصاب نمای سرامیک خشک

به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 . این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. انواع نماهای خشک ساختمان کدامند؟ با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش مي توانيد م و کمک هاي لازم را دريافت کنيد. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. در این سبک متریال و اتصالات صریح کنار هم قرار می گیرند. در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید