برای داشتن نمای خشک چیست عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

چرا که رنگ های مات می توانند این براقیت بیش از حد را در زیر نور آفتاب خنثی کنند. بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از کلیک کنید دست بدهند. بایرامیکس ترکیبی از دانه های گرانیت و سنگ مرمر با مهره ها و رنگ های متنوع به همراه رزین های طبیعی و مصنوعی است. لذا در این شرایط شاید لازم باشد بصورت سالیانه سطوح را به روش های مختلف پاکسازی کنید. اینکه این ترکیبات رنگی چقدر قدرت پوشش دهی دارند و آیا می توانند هزینه های مرتبط با خرید ما را کاهش دهند؟ یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت. Art icle has be en g​ener​at ed  wi᠎th the help of G SA C ontent᠎ Generator DEMO!

انواع اجرای نمای خشک

به عنوان نمونه ترجیح بر این است که سازه های تفریحی به صورت سایه روشن به رنگ های زرد، سبز و آبی آسمانی رنگ آمیزی شوند تا بافت فانتزی و تفریحی آن ها حفظ شود. بنابراین در مرحله ی اول اگر می خواهید که قدرت پوشش دهی رنگ نمای ساختمان را افزایش دهید بهتر است یک آماده سازی اساسی بر روی سطح بستر انجام دهید که می تواند شامل حذف و پاکسازی ناخالصی ها، استفاده از دستگاه های سنباده زنی سطوح بتنی و حتی شستشوی آن ها از هرگونه آلودگی های روغنی باشد. آجرنمای انتخاب شده در طراحی نمای خارجی ساختمان ها، چه در تکرار یک شکل حجمی یا جزییات اجزای آن، باید طرح اصلی و اصالت اجرنما را نمایان سازد. این بردها ظاهری شفاف به دلیل وجود فایبر گلاس ، مقاومتی بالا ناشی از بتن دارند؛ که آن ها را برای هر شرایط آب و هوایی مناسب می سازد. زیرا این ترکیبات رنگی علاوه بر افزایش مقاومت سطوح باید بر ارتقاء جلوه های بصری آن نیز تاثیر بگذارند. کاملاً واضح و روشن است که معیارهای مرتبط با کیفیت و دوام رنگ در جایگاه خود بسیار مهم است زیرا هر چقدر مرغوبیت محصول بیشتر باشد به همان نسبت دوره های زمانی برای پوشش دهی مجدد سطوح افزایش پیدا خواهد کرد بطوریکه تنها با یکبار رنگ آمیزی می توانید شاهد پایداری و ماندگاری آن ها برای سالیان طولانی باشید. Th is con​tent has been written by behsaznama C᠎ontent Gen᠎erator᠎ Dem ov er​sion .

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

به همین دلیل رنگ نمای ساختمان باید دارای یک خاصیت ضد جاذب در برابر این آلاینده ها باشد تا بتواند سطح درخشندگی و پاکیزگی خود را برای یک بازه ی زمانی طولانی مدت حفظ کند. از طرفی سوراخهای زه کش زمانی عملکرد خوبی دارند که در اثر ریزش ملات بر روی آنها مسدود نشوند. اما همانطور که قبلا نیز گفته شد چسب سنگ در اثر انبساط و انقباض هوا خاصیت چسبندگی خود را از دست داده و منجر به سقوط سنگهای نما می شود. اما این مورد را در نظر بگیرید که سطح خشن و ناهموار می توند ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را افزایش دهد که یک رقم بسیار قابل توجه است و به مراتب منجر به افزایش هزینه های شما خواهند شد. با رنگ آمیزی این سطوح عملا منجر به افزایش سطح زیبایی رنگ نمای ساختمان شده اید. پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر ۹ تا ۱۰ متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا ۲ متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تاثیر بگذارد. این مراحل را می توانند با توجه به نوع رنگ مصرفی و غلظت آن بوسیله قلم مو، غلتکهای رنگ آمیزی و یا حتی پمپ های بادی (پیستوله) اجرا نمایند.

در سیستم آجر نما خشک، به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود.

درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. یک راه حل این مسئله، استفاده از ابزاری مخصوص جمع کردن ملات در فضای خالی است که دقیقاً بر روی درزگیر قرار میگیرد. امکان استفاده از پوشش نانو نمای ساختمان بر روی سطوح مختلف امکان پذیر می باشد. استفاده از عناصر زیاد و ناهماهنگ در مراحل طراحی و اجرا، نمای ساختمان را شلوغ و نا منظم میکند. لایه های رنگ نما باید در مراحل عملیات های سایشی که غالباً در مراحل تمیزکاری رخ می دهند مستحکم باشند و از روی سطوح جدا و یا پوسته نشوند. رنگ نمای ساختمان آکریلیک به عنوان یکی از پر فروش ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که جهت پروژه های مرتبط با پوشش دهی سطوح بیرونی یا exterior مورد استفاده قرار می گیرد. در سیستم آجر نما خشک، به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید