برخی از افراد با اجرای نما اکسل می کنند و برخی نه – شما کدام یک هستید؟

طراحی نما در چند سال اخیر، به گونه ای ترند و تخصصی شده است که برای هر پیمانکاری، استخدام یک طراح نمای حرفه ای، دغدغه ی جدی به حساب می آید. تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. در این مرحله بعد از شناسایی نوع سازه دستک های شاسی کشی بر روی متریال بتن نصب می شود. نمای سرامیک علاوه بر تنوع در طراحی، عایق خوبی نیز به شمار می رود. علاوه بر این، متریال سرامیکی تاثیر مثبتی بر تاثیر عایق صوتی دیوار بیرونی دارد و میزان آن را افزایش می دهد. امکان استفاده از پوشش نانو نمای ساختمان بر روی سطوح مختلف امکان پذیر می باشد. ساب فریم باید زمانی که دیوار چینی به اتمام رسیده، و پیش از نما کاری در دیوار قرار بگیرد ، تا پنجره بعدا روی آن سوار شود. نمای شیشه ای هیچ بار اضافی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند و بار به کف ساختمان هدایت می شود. در واقع از یک سری براکت استفاده می شود و تمام سعی بر این است که قطعات و اتصالات زیر نما پنهان شود. Th​is art ic le has been cre ated  by G SA C ontent G​en erator Dem ov᠎ersion​!

شرکت طراح و مجری نما

در واقع اجرای نمای سرامیک معمولا در مناطقی با آب و هوای سرد به کار می رود. در این روش باید به اتصال محکم بین ملات و سرامیک توجه شود که این اتصال از طریق ترکیب کردن سیمان با آب و ماسه بدست میآید. روش غیر نمایان نصب نما: و اما در این روش، نصب و اجرای نمای سرامیک به گونه ای انجام می شود که هیچ یک از اتصالات مشخص نباشند. روش نمایان نصب نما: همانطور که از نام این روش می توانید حدس بزنید، نصب و اجرای نما به صورت نمایان انجام می شود. البته روش های مختلفی برای طراحی و اجرای نمای سرامیکی وجود دارد. منظور از فضای تهویه فضای خالی ای است که بین نما و عایق حرارتی به وجود می آید. در صورتی که یک سازه به خوبی عایق بندی شده باشد، می تواند باعث کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش شود. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند.

انواع روش اجرای نما ، اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد، همچنین از متریال های گوناگونی استفاده می کنند. مزایا و معایب روش اجرا چیست؟ بنابراین مراحل اجرا و نصب نمای سرامیک شامل دو بخش نمایان و غیر نمایان می شود. با توجه به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های آجر و آجرنما بسیار زیاد است، امروزه طرح های بسیار شیک و متنوع را می توان با این مصالح اجرا کرد. نمای سرامیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مشتری را مجاب به انتخاب آن خواهد کرد. از آن جایی که نیازی به استفاده از ملات برای نصب سرامیک وجود ندارد، شما به سادگی می توانید از این متریال در ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز استفاده کنید. در این روش احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد و امکان تغییر و بازسازی و جابجایی سنگ پس از نصب وجود ندارد. درصورت استفاده از روش فلزی باید پروفیل های قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوب ها و در فاصله ۵۰متری قرار گیرند .اما برای نما های کامپوزیتی زیر سازی معمولا به روش فلزی انجام می شود . می توان براي اين منظور پنل هاي شفاف یا مات و شيشه اي را در مجاورت هم بصورت دندانه اي يا عمودي ترکیب کرد و از این طریق علاوه بر تولید انرژي برق توسط پنل ها ، نور عبوري از این پنل ها بصورت کنترل شده وارد فضا هاي داخلي گردد و از ورود نا خواسته نور خورشید در روز هاي گرم به داخل سا ختمان جلوگیری شود و در اینجا ست که مزیت های سامانه هاي غيرفعال خورشیدی در کنار سامانه هاي فعال خورشيدي، به لحاظ دید به منظر بیرون و تأمین نور طبیعی در کنار تولید برق مصرفی مورد نیاز حا صل می شود.

یکی دیگر از ایراداتی که می توان به نمای سرامیکی گرفت، بازتاب نور آن است. نمای سرامیک مزایای متعددی دارد که در اینجا به توضیح آن می پردازیم. تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند. پس یک شرکت ساختمانی با طراحی و اجرای نمای ساختمان می تواند به ساختمان های شهر اصفهان هویت ، فرهنگ خاصی بدهد. شرکت های ساختمانی می توانند انواع طراحی و اجرای نمای ساختمان به مشتریان محترم در شهر اصفهان ارائه دهند. زیبا و دلپذیر شدن جلوه ظاهری و بیرونی ساختمان و در نهایت دورنما و منظره (View) مناسب و قابل قبولِ شهر یا محلی که ساختمان در آن واقع شدهاست. در واقع نمای سرامیکی عایق چندان خوبی برای حفظ سرما و گرما به طور کامل نیست. ضخامت مواد عایق زیر کاشی های آجری را می توان در صورت نیاز تغییر داد و البته باید مطابق با استانداردهای بازسازی خانه انجام شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نصاب نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید