برخی از مزایای انواع مختلف کتاب های موسیقی هنرستان

فرقی نمیکند کاربر کدام اکوسیستم باشید، گوگل پلی بوک درواقع در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار علاقهمندان قرار گرفته و کاربران میتوانند به آن دسترسی داشته باشند. فرقی نمیکند که بهصورت آنلاین باشید یا آفلاین، درواقع با دانلود محتوای مدنظرتان میتوانید آرشیوی بزرگ از کتابهای صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز را جمعآوری کرده و در زمان دلخواهتان به مطالعهی آنها بپردازید. اپلیکیشن فیدیبو یکی از بهترین اپلیکیشن های کتاب خوان ایرانی است که با اختلاف بسیار نسبت به رقبای خود جایگاه اول را به خودش اختصاص داده است. داستان قدیمیتر مربوط به دختری به نام جنیفر استرلینگ است که به خاطر یک تصادف وحشتناک در بیمارستان بستری شده و حافظه خود را از دست داده است. در حقیقت نیازی نیست که ساعتها وقت صرف خواندن کتاب برای درک مفهوم آن کنید؛ بلکه میتوانید با رفتن به اپلیکیشن سبکتو و صرف کمتر از ۳۰ دقیقه زمان از اتفاقات رخ داده در ذهن نویسنده مطلع شوید. معرفی کتاب آهنگهای محلی مناطق جنوب ایران صنعت ضبط صدا در قرن بیستم، کم از صنعت چاپ که در قرن پانزدهم میلادی پدید آمد نیست. پس اگر وقت لازم برای خواندن کتابهای فیزیکی و الکترونیکی ندارید، بد نیست که به بخش کتاب صوتی فیدیبو سر بزنید و قسمتهایی از آن را گوش کنید.

کتاب های موسیقی

توضیح دادن خلاصه کتابها؛ اینکه کتاب درباره چیست و یا چه چیزهایی در آن یاد شده، چیزی است که اپلیکیشن خلاصه به شما ارائه میکند. پادکست های موجود در شنوتو به یک زمینه خلاصه نمیشوند و در حوزههای مختلفی دستهبندی شدهاند که شامل تکنولوژی، اجتماعی، هنر، مدیریت، کارآفرینی و موارد دیگر میشوند. شما میتوانید در برنامه کتابخوانی شنوتو به آرشیو بزرگی از پادکست ها، کتاب های صوتی و حتی موسیقی دسترسی داشته باشید. در فیدیبو، شما به آرشیو بزرگی از کتابهای دیجیتالی دست پیدا میکنید که میتوانید آنها را با قیمتی ارزانتر از نسخههای چاپی تهیه کنید. هنرستان موسیقی دخترانه تهران، یکی از مدارس نسل جدید موسیقی در ایران است که طی یک دوره 6 ساله، در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و آهنگسازی هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده میکند و در این مقاله قصد داریم شرایط ورود به هنرستان موسیقی دخترانه تهران را از جنبههای مختلف، مورد بررسی قرار دهیم. در آموزشگاه موسیقی هم کتابهایی که مربوط به تئوری باشند و هم کتبی که برای آموزش عملی هستند، هر دو اهمیت دارند. ​C᠎ontent h as been creat᠎ed with sahandbook C ontent Gen᠎er ator Dem᠎over᠎sion.

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کتابخوان که بهصورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است. اپلیکیشن طاقچه نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کتاب خوان و فروشگاههای آنلاین در زمینه کتاب الکترونیکی و صوتی است که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن منتشر میشود. فیدیبو اولین سامانه Multi-Platform تولید و توزیع کتاب الکترونیکی و صوتی در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت کامل قانون جهانی کپیرایت طراحی شده است. این کتاب در سال 1393 توسط نشر ماهور انتشار یافته است. او بیش از 20 سال است که به طور حرفهای موسیقی تدریس میکند. برنامه کتابخوانی شنوتو را میتوان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه میدهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید. سبکتو هماکنون قابل دسترسی در پلتفرم اندروید و iOS است و البته میتوان به نسخهی تحت وب آن نیز دسترسی داشت.

بهترین کتاب های موسیقی

هدف این مجموعه پرورش گوش موسیقایی هنرجویان و آموزش موسیقی ایرانی به آنها است. از سازهای ضربی معروف ایرانی دهل و تنبک و نقاره در ابعاد و شکلها و کاربردهای گوناگون و دایره ودف و دهلک و کسسر و . این تغییر از ساختمان اصلی دوتار؛ در ابعاد گوناگون شروع شده و به سازهای امروزی رسیدهاست. درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبانهای مختلف هستند و کاربران میتوانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبانهای گوناگون دسترسی داشته باشند. علاقهمندان میتوانند از نسخهی تحت وب یا نسخهی اندروید شنوتو استفاده کرده و به پادکستها و کتاب های صوتی مورد علاقهشان دسترسی داشته باشند. بیشتر محتوای موجود در آرشیو شنوتو را برنامه سازان رادیویی، فعالان حوزههای مختلف و پادکسترها میسازند و درواقع شنوتو به بستری تبدیل شده تا محتواسازن با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. کاربران شنوتو میتوانند به برخی از محتوای موجود در آرشیو به صورت رایگان دسترسی داشته باشند، اما برای استفاده از تمامی خدمات شنوتو باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه اینترنتی کتاب موسیقی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید