بزرگترین مشکلات در اتصالات نمای خشک Comes Down to این Word که با آغاز “W”

نمای خشک آجری یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است. سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات نمای خشک به دو دسته روش؛ نمایان (Visible) و غیره نمایان ( Invisible)دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید. در این روش اجرای نما بر خلاف روش سنتی مصالح با دیواره اصلی ساختمان فاصله دارند و به آن نمیچسبند. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته میشود. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمیشود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده میشود. مارک های EFA-FH و EFA-FCH به ترتیب دارای پیچ هایی با پوشش ضد خوردگی با مقاومت ۶٫۸ و ۸٫۸ هستند.

چگونه نما سرامیک بدست آوریم

اگر به دنبال یک روش با کیفیت، دارای طول عمر و ماندگاری بالا و قیمت مناسب هستید، نما خشک سرامیک که با همکاری شرکت مجری نمای خشک و اجرای مناسب می تواند گزینه ای بسیار ایده آل برای شما باشد . و دارای سنگهای باریک ۱۰ سانت و ۱۵ سانت بوده ,باید سوراخکاری آن با دریل سه نظام انجام شود. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. پنلهای بتین اکسپوز صرفه جویی در هزینه ها و زیبایی بصری خاصی در پروژه ها ایجاد کرده است و شرکتهای مجری نمای خشک می توانند این متریال را در طراحی های خود استفاده نمایند . قبل از طراحی و اجرای نمای ساختمان خود، بایستی از شرایط جغرافیایی محیط خود مطلع باشید. علاوه بر تناسب با شرایط آب هوایی و محیط عواملی مثل سلیقه افراد و مهمتر از آن میزان هزینه در نظر گرفته برای نمای ساختمان هم می تواند در انتخاب متریال نما تاثیرگذار باشد. برای نصب و اجرای نمای خشک از یک سیستم نصب سبک همراه با اتصالات مکانیکی استفاده میشود که جایگزینی برای ملات است.

سرامیک نمای ساختمان یکی از مصالح ساختمانی در پوشش دهی و زیبا سازی نمای ساختمان ها است. به همین دلیل اجرای یک نمای زیبا و کاربردی برای ساختمان بسیار مهم خواهد بود. گفتنی است که هوای قرار گرفته بین سنگ و دیواره ساختمان در این روش درست مانند یک عایق حرارتی عمل کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری به عمل می آورد. از این رو داشتن دانش طراحی مناسب و قرارگیری مکان ساختمان در این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امروزه بیشتر طراحان به نمای خشک توجه داشته و در طراحی ها استفاده می شود. طراحی و اجرای نمای سنگ تراورتن و آجرنسوز ساختمان حیدری پروژه : پروژه ساختمان حیدری فعالیت : طراحی و اجرای نمای سنگ تراورتن و آجرنسوز متراژ کل : 1200 مترمربع موقعیت مکانی : تهران منطقه 8 میدان سبلان مدت زمان اجرا : 6 ماه توضیحات تکمیلی : پروژه ساختمان حیدری یک ساختمان مسکونی موقعیت اداری…

در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب به روش صنعتی، با گذشت زمان نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن ( بالای ۵۰ سال ) می توان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود. بعد از تماس کارفرما برای انجام طراحی نمای ساختمان، کاتالوگها و نمونههای پروژهها در انواع سبکها برای کارفرما ارسال میشود تا خط فکری و سلیقه کارفرکا ارزیابی شود و طراح بتواند طرح نمای ساختمان را مطابق با خواستهی کارفرما ارائه دهد. بنابراین زمانی که با لقی در بخشی از سنگ های نمای ساختمان مواجه شدید نسبت به ترمیم آنها حتماً اقدام نمایید تا خدای نکرده از آسیب های بعدی و غیر قابل پیش بینی جلوگیری شود.

Con​tent h᠎as ᠎be en cre᠎ated by behsaznama C onte᠎nt G᠎enerat or D᠎emov er si on᠎!

نکاتی در مورد چگونگی دریافت کشف با نصاب نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید