بزرگترین مشکل در اجرای نمای خشک Comes Rast down to این Word که {شروع می‌شود} “W”

روش اجرای نمای خشک در سیر تکاملی تاریخی نمای ساختمان تاثیر بسزایی داشته است در این این مقاله یک مطالعه تاریخی مربوط به روش اجرای نمای خشک به عنوان یکی از سیستم های منحصر به فرد اجرایی ساختمان که موجب تولید و پیدایش متریال های متنوع و جدیدی در نمای ساختمان شده است ارائه شده است. اگرچه ورق های کامپوزیت کاربردهای مختلفی در تبلیغات، صنعت، حمل و نقل و موارد دیگر دارند ، اما بیشتر از آنها به عنوان دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی سازه ها استفاده می شود. 3.سرعت اجرای بالا :در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست ، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد. پس از نصب سیستم ، پانل ها به ترتیب ثابت اعمال می شوند. همچنین در هنگام نصب سرامیک در نما به شیوه خشک فاصله ای چند میلیمتری بین سرامیک ها گذاشته میشود که هم از شکسته شدن آنها در اثر انقباض و انبساط جلوگیری میکند و هم زیبایی بیشتری به نمای سرامیکی بدهد.

اجرای نمای خشک سرامیک

بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود. همترازها قطعات پلاستیکی هستند که سنگ یا سرامیک کف را تا مرحله خشک شدن و استحکام کار، در یک سطح نگه میدارد. جابجایی و اجرای قطعات بتن اکسپوز باید با احتیاط انجام شود. در این صورت همه بخشهای نمای آجری با هم همبستگی و هماهنگی خواهند داشت. با این حال ، بهتر است مطمئن شوید که گیره ها و نمای اصلی به پانل های کامپوزیت متصل هستند. نمای رومی له مبنای استتار بس و یا سهم اعظمی از نمای ساختمان با واحد جريان آب ( تراورتن ایجاد شده است. از آنجاییکه بهترین و پرکاربردترین نرم افزار مدلسازی در دنیا تحت مدلسازی اطلاعات ساختمان BIM با کسب ۷۰درصد از سهم بازار جهانی نرم افزار رویت REVIT محصول شرکت اتودسک AUTODESK امریکا می باشد، بهترین گزینه آموزش طراحی و مدلسازی نمای سرامیکی با نرم افزار رویت REVIT بود.

بدین ترتیب تصمیم گرفتم در رابطه با طراحی و مدلسازی نمای سرامیکی با رویکرد مدلسازی اطلاعات ساختمان BIM آموزشی تهیه کرده وآن را به تمامی طراحان معماری در سراسر کشورم تقدیم کنم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید. نصب اتصالات و اکستروژن نیز در این مرحله ظاهر می شود. پس از اتمام نصب ، بین پانل ها فاصله وجود دارد. با استفاده از برخی از ابزارهای برش خاص ، می توان پانل ها را تا کرد ، برش یا سوراخ کرد. متریال های اصلی تشکیل دهنده این نوع نما، پروفیل های سبک آلومینیومی و شیشه است که با استفاده از دیتیل های خاص و ابعاد متنوع کنار یکدیگر قرار می گیرند و تشکیل نمای کرتین وال (curtainwall) را می دهند. این روش برای سنگهایی باضخامت کم که امکان شیارزنی یا سوراخ نمودن ضخامت وجود نداشته مناسب است. یه پک جامع آموزش نما در رویت داریم که دیگه طوفان به پا کرده و تو رو تبدیل به یک استاد حرفه ای در طراحی نما میکنه با کلی آموزش دیتایل. ناگفته نماند، این نما با استفاده از قاب فلزی در جای خود سفت و محکم میشود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

تنوع رنگی، مقاوم در برابر آتش سوزی، قابلیت جدا حرکت کردن درهنگام زلزله، سرعت بالادراجرا ازویژگی های این نمااست. عناصر دیگر مانند شیم ها برای تراز کردن پانل ها و گیره ها برای چسباندن پانل ها در مرحله نهایی استفاده می شود. در این روش مانند دیوارچینی عمل میکنیم یعنی با استفاده از شمشه گذاری و ریسمان کشی دیوارچینی میکنیم و در هر مرحله تراز بودن دیوار را چک میکنیم. یعنی تو فقط پوسته ظاهری طراحی نمی کنی! اگه دوست داری مدل کردن هر نمایی با هر مصالحی رو تو رویت یادبگیری برات یه سورپرایز دارم! برای نصب مشهود بست های استفاده شده به طور واضحی قابل دید هستند، که شما می توانید با رنگ کردن انها را پنهان کنید. در این مرحله ، یک پرایمر درجه یک به تخته سه لا اعمال می شود و سپس از مانع آب و هوا استفاده می شود تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که پانل ها نشتی آب ندارند. در این شیوه نصب سرامیک، ابتدا نما آهن کشی میشود و سرامیک توسط نگهدارنده های مخصوص به زیر سازی متصل میگردد. فول بادی( توپر یا پرسلان خشک نما): این نوع سرامیک بیشتر برای نماهای سرامیکی مناسب است زیرا سطحی بسیار صاف دارد و نسبت به دیگر انواع سرامیک قیمت پایین تری دارند. Post has  been generated  with behsaznama Con te nt Generator D em᠎oversi on.

شرکت اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد این مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید