بهترین اجرای نما نکاتی که امسال خواهید خواند

یکی از معمولی ترین روش هایی که امروزه بیش از پیش در اجرای نما کاربرد دارد، این است که پودر سنگ را به همراه سیمان سفید مخلوط کرده و برای ساخت نما به کار برد. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع از زمانی كه زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، در دستور كار مالكان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست. گاه با استفاده از گیاهان یا پوست، استخوان، شاخ حیواناتی که شکار کرده است تا به امروز که انواع و اقسام نماهای مختلف از جنس های متفاوت وجود دارند در این مقاله قصد داریم انواع نمای ساختمان را به شما معرفی کنیم و مزیت ها و معایب هر یک را بر شماریم تا به شما کمک کنیم بهترین نما را برای کاربری دلخواه خود داشته باشد. This ᠎data has be en  done  wi᠎th  GS A Co ntent ᠎Gene᠎rator DE​MO!

سرامیک نمای خشک

مصالح استفاده شده در سبک مدرن معمولا بیش از یک نوع مصالح می باشد. این آسمان خراش که در حال ساخته شدن است همچنین از امکانات کلوپ های بهداشتی مانند سالن ورزشی ، اتاق بازی ها و اتاق AV برخوردار است که همگی در طبقه ۹ و ۲۶ در کنار یک استخر و چشم اندازهایی بزرگ واقع شده اند و منظره ای پویا و مشرف به مرکز شهر دبی را به ساکنان ارائه می دهند. کمک به افزایش دوام و پایداری ساختمانها در برابر شرایط نا مساعد جوی و محیطی (زلزله، باد، باران اسیدی و رطوبتهای خورنده، یخبندان، گازهای اسیدی موجود در هوای آلوده شهرهای بزرگ، پرتوهای مضر خورشید مثل اشعه ماورائ بنفش، گرد و خاکها و دوده های حاوی مواد شیمیایی) و در نتیجه افزایش عمر مفید ساختمان. الهه رادمهر تشریح کرد: به عنوان مثال در مبحث ۴ مقررات ملی ساختمان، ضوابطی در خصوص پیشبینی جایگاه امداد و نجات در ساختمانها قید شده که وجود پنجرهای خاص با شرایط و ابعاد ویژه را در نمای ساختمان الزامی می سازد، این در حالی است که این مسئله در اکثر موارد چه در طراحی و چه در اجرای ساختمانها مغفول می ماند. •پنل فولاد گالوانیزه: لایه خارجی این پنل ها از فولاد گالوانیزه با پوشش آلومینیوم -روي است که سطح آن در مراحل گوناگون (براي مثال ۷ مرحله ) رنگ آميزي می شود.

سایر ویژگی های کلیدی طراحی را می توان در آشپزخانه ها یافت ، جایی که ترکیب رنگ های گرم چوب همراه با رنگ های براق و سفید تضاد ایجاد می کند. می توان گفت که نمای ساختمان یکی از قسمت های مهم در طراحی است چرا که نمای ساختمان می تواند زیبا و منحصر به فرد بوده و در عین حال معرف و نمایانگر خصوصیات و ویژگی های داخلی ساختمان باشد. این خانه زیبا یک رویای آینده نگرانه است. اجرای نمای لوکس یا قسمت بیرونی ساختمان شما مهم تلقی می شود زیرا این قسمت اصلی است که از هر طریقی به خانه شما جذابیت می بخشد. از طرف دیگر ، در زمستان هوا به همان اندازه گرم نمی شود و در داخل خانه باقی می ماند. نمای استرچ متال با ضخامت ها و رنگهای مختلف در بازار موجود هستند. مقاومت حرارتی انواع موجود در بازار کمتر از ۰٫۲ متر مربع وات بر کلوين است که مقاومت کمی محسوب شده و به تنهایی نمی تواند الزامات مبحث ۱۹ را پاسخگو باشد.

نحوه برای شروع سرامیک پرسلانی با کمتر از $100

استفاده از طراحی های نمایی که امروزه بیشتر از همه کاربرد دارد و به اصطلاح مد است، شاید به نظر خوب باشد، اما به همان سرعتی که وارد بازار شد، از آن خارج می شود. در این روش احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد اما امکان تغییر و بازسازی و جابجایی سنگ پس از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک نصب وجود ندارد. در سومین رده از انواع مصالح نمای ساختمانی، نمای شیشه ای قرار دارد. اجرای نما سیمانی چه معایبی دارد ؟ • در اجرای نمای سیمانی نیاز است تا کروم بندی و شمشه کشی انجام پذیرد تا در نهایت سطحی صاف و هموار داشته باشیم. همان طور که می دانید نمای هر ساختمانی دقیقا در معرض دید قرار داشته و با خرابی آن تصویر کلی ساختمان به شکل نامناسبی دیده خواهد شد؛ پس در طراحی و ساخت نما دقت بسیار بالایی داشته باشید که نیاز برای تعمیر به وجود نیاید. راحتی صوتی به هیچ وجه تهویه مورد نیاز ، تبادل هوا و ارتباط بصری با قسمت خارجی را به خطر نمی اندازد. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط رسازی های الومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبند بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید