بهترین استراتژی برای نمای سنگ آشکار شد

نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد. یکی از موارد دیگر برای اجرای نما داشتن خلاقیت در طراحی نما می باشد به این صورت که با در نظر گرفتن قیمت بالای زمین در سطح شهر علاوه بر این که نمای طراحی شده باید کاملا خلاقانه و متفاوت طراحی گردد سعی در استفاده از تراکم و سطح اشغالی خیلی کمی باشد و مطابق با قوانین شهرداری میزان سطح اشغالی که برای اجرای نما در اختیار آن ها قرار داده نهایت استفاده را برده و حتی یک سانتی متر هم نیز پرتی نداشته باشد. طبیعی است که زیبایی و کیفیت بالای آن نظر هر بیننده را به خود جلب می کند،وارزش ساختمان را افزایش می دهد. استفاده از عناصر زیاد و پراکنده نه تنها باعث زیبایی نما نمی شود، بلکه آن را آشفته و غیر حرفه ای نشان می دهد. در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان و نمای خانه کمک کند. نمای یک ساختمان به روایتی زیبایی ساختمان شناخته می شود .

نمای خشک نمایان

در اجرای نمای سنگ ساختمان حتما باید یک محدوده عملیاتی را مشخص کرده و از آن استفاده کنید. در اجرای نمای ساختمان در اصفهان حتما طرح و سبک مناسب انتخاب کنید که طرح و سبک نما ساختمان بیشتر به کاربری ساختمان مرتبط است. به صورت کلی انتخاب نوع و جنس پروفیل با توجه به نوع جنس نما و طراحی آن انجام می شود. در انجام این نوع از نما بایستی کیفیت شیشه های که در طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی شود و مواردی مانند عایق بودن آن و مقاومت و استحکام آن در مقابل شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر بگیرد. برای اکثر مردم رویای داشتم منزلی کاملا شیشه ای طبیعی است چون شیشه یکی از زیباترین متریال های موجود می باشد که به عنوان عنصر اصلی برای نما مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای هر کدام از این مصالح به عنوان نمای ساختمان مزایا و معایب متفاوتی دارد، اما نکته بسیار مهمی که در اجرای تمامی این مصالح باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت مصالح مصرفی است. البته در گذشته از همان آجری که برای ساخت بنا استفاده می شد برای نما نیز استفاده می کردند اما امروز آجر های نما با رنگ های متفاوتی مانند: بهی، قرمز، ابلق موجود است.

نماهای خلاقانه ومنحصر به فرد می توانند در جنس ها، رنگ ها و شکل های متفاوتی طراحی و اجرا شوند. با اینحال کاربرد و اهمیت آن فراتر از خود سازه استو متاسفانه در سال های اخیر با روتین در نظر گرفتن نماهای ساختمانی و عدم دقت و مطالعه کافی برای طراحی نما های سازه ها، فضا های بسیاری از شهر های ما دچار بی هویتی شده است. در فرآیند اجرای سمنت برد در صورتی که دیوارها بتنی باشد و پلیت برای نصب سازه گالوانیزه در نظر گرفته نشده است. در روش نصب آجرهای سنتی به منظور چسبندگی بهتر آجر به نما ابتدا آجر را در آب خیس کرده و سپس عملیات نصب را آغاز می کنند ، این روش باعث کثیف شدن سطح آجر و نمای آجری ساختمان شده و این درحالیست که عمدتاً آجرها بدلیل وجود نمک و املاح در آب و ملات دچار شوره زدگی می شوند. پس از پایان عملیات سفت کاری در یک ساختمان، نوبت به اجرای نمای آن آغاز می شود. سامانه معمولا با استفاده از یک دیوارکوب آلومینیمی با فولاد گالوانیزه به سازه پشتکار (که عموما از آجر ، بلوك یا بتن ساخته شده است ) متصل می شود.

ساختار بنا معمولا اسکلت بتنی یا فلزی است و دیوارها دارای مصالح سنگین هستند. 11- چگونه کاشی و یا سرامیک پرسلانی را تمیز کنیم؟ میتواند جان عابران پیاده را به خطر بیندازد و رطوبت را به داخل ساختمان راه دهد .و حتی دوباره هزینه بردارد .پس زیرسازی درنمای ساختمان و مطمین شدن از کیفیت محکم بودن و تراز بودن آن اهمیت بسیاری دارد. در نهایت به شما پیشنهاد میکنیم بعد از توافق با متخصص سنگکاری درباره دستمزد انجام کار، هزینه داربست، هزینههای جانبی و روش انجام کار، موارد توافقشده را در تفاهمنامهای ثبت کنید. 6. قیمت اتحادیه سنگکاری در سال 1401 چقدر است؟ برای مثال در ساختمانهای کوتاه عریض، ابعاد عرضی غالب خواهد بود. ضخامت ملات نما در این نماها طبق ضابطه 714 تعیین شده و در صورتی که ضخامت ملات نما از این حدود بیشتر نشود نیاز به شاسی کشی نخواهد بود . و همچنین در نمای کامپوزیت با کمک پیچ و مهره شاسی کشی اتصال برقرار میشود. یا برای تغییرات نمای قدیمی شاسی کشی نیاز است. زیر سازی یا شاسی کشی ، نبشی کشی نما ، ریسمان کشی نما ، استفاده از رابیتس و… در این مرحله همه ی فرورفتگی ها و برجستگی های نما مشخص شده و تراز می شوند و در صورتی که این مرحله به درستی انجام نشود زیر سازی نما ممکن است به صورت کامل تراز نشده و منجر به دوباره کاری شود. Data w​as c reated by behsaznama Con te᠎nt᠎ G ener᠎ator Dem᠎over sion !

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما های خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید