بهترین راه اطلاعات: اجرای نما ضرورت‌ها برای تازه‌آموزان

اولین و قدیمیترین وظیفهای که نما به عهده دارد، وظیفهٔ محافظت از انسانها در مقابل تهدیدهای بیرونی است. میتوانید با گسترش آن به ویکیپدیا کمک کنید. بعد از شستن پرده به صورت کامل و عمیق، می توانید به کمک جاروبرقی ( با مکش آرام)، برس نرم یا جاروی دسته بلند نرم اقدام به تمیز کردن پرده کنید. اگر قصد تمیز کردن این نوع پرده ها را دارید، در اولین گام بهتر است جهت زدودن خاک از روی سطح آنها، از جاروبرقی استفاده کنید، پس از آن به کمک محلول شستشو و یک تکه اسفنج آغشته به آب شروع به تمیز کردن آن نمایید. به همین دلیل واجب است تا در فواصلی زمانی کوتاه از جاروبرقی جهت زدودن گرد و خاک روی پرده بهره ببرید. خشکشویی کردن پرده های از جنس مخمل بهترین راه جهت شستن آنهاست. برای تمیز کردن این پرده ها، تنها نیاز است تا به آرامی با اسفنج روی آن ها را بکشید و آلودگی ها را بزدایید. در واقع، آنها به چیزی بیش از یک شستشوی معمولی نیاز ندارند تا ظاهری تمیز و نو داشته باشند. بهترین مسیر های راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می کنیم. برای این کار برس را درون یک سطل آب سرد یا گرم که شوینده مناسب در آن حل شده است، قرار دهید.

ویژگی های نمای خشک

قبل از شستشوی پرده حریر، آن را درون سطل آب سرد قرار دهید و در صورت تمایل فقط از آب ژاول و شوینده ملایم بهره ببرید. به یاد داشته باشید که باید، حین شستشوی پارچه حریر ماشین لباسشویی حدود ۲-۳ دقیقه، در حالا شستشوی ملایم قرار داشته باشد. متاسفانه علیرغم ظاهر چشم نواز این پرده ها، گرد و غبار به راحتی به آنها جذب می شود. تمهای مکمل و یک ظاهر طراحی یکنواخت شرایط امنتری ایجاد میکند. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. طراحی نمای سرامیکی جز به صرفه ترین نماهای ساختمانی است. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت.

با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. پروسه پخت تایل ها در دمای بالای 1200 درجه سانتی گراد انجام می شود. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود .

همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. بخش معماری و اجرای ساختمان های غیر صنعتی با سه دپارتمان اصلی معماری ،دکوراسیون داخلی و طراحی شهری با سال ها تجربه مشغول به فعالیت می باشد. Data was g᠎enerated wi​th t​he help of G SA Conte nt G᠎ener ator D᠎emov ersion!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید