به طرز مضحکی آسان روش‌ها برای بهبود نمای خشک سنگ شما

اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. بی تردید نماسازی ساختمان به روشهای مدرن مزیتهای زیادی دارد که در این مطلب می خواهیم به مزیت های استفاده از نمای خشک و اینکه هزینه استفاده از این مصالح چقدر است بپردازیم. می توان برای نا محسوس جلوه دادن، قسمت های نمایان بست ها را به رنگ سطح رویه، رنگ کرد. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. نمای ساختمان در قالب یک پوسته که با هدف محافظت از فضاهای داخلی و زیبایی بنا تعریف می شود که با توجه به اقلیم منطقه ای، سهولت دسترسی به مصالح بومی، سلیقه طراح و توجه به بودجه اختصاص یا فته به پروژه با مصالح مختلف طراحی و اجرا می شود. به این دلیل که این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نمای خشک، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است. از آن زمان، فیس لیفت جدید سمند در طرح فروش ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه و یک ساله عرضه میشود.

قیمت اجرای نمای خشک

دسته بندی دیگر از سرامیک های آجری طرح ،رنگ و سبک سرامیک ها است که می توان آن را به سه دسته ی سرامیک آجری جدید، سرامیک آجری مدرن، سرامیک آجری قدیمی و سنتی نام برد. این نمونه از سرامیک ها به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. در صورت رعایت این استانداردها نما اصلا و به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از مهندسان و مجریان کارآزموده و ماهرآماده همکاری و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. نمای خشک آجری یکی از محبوبترین گزینهها برای اجرای نمای خشک ساختمان و در شرکتهای نمای خشک است. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. در نظر داشته باشید که سرامیک ها به علت لعابی که دارند راحت تر از آجرها تمیز می شوند و همیشه ظاهری شیک تر و زیباتری دارند البته می توان در آجر از رزین استفاده نمود ولی هزینه ی به صرفه ایی ندارد. چرا که کاری زمان بر بوده و هزینه زیادی ایجاد می کند,برای نصب قطعات بزرگ سنگ هم نمی توان از ملات استفاده نمود چرا که تثبیت بالایی ندارد.  This con᠎tent was cre at​ed wi th the he᠎lp  of G SA Con​tent᠎ Generat​or Dem​oversi on.

شرکت های نمای خشک

اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. زیرسازی نمای سرامیک خشک از پروفیل های رانر مخصوص از جنس آلومینیومی سبک سازی شده بوده و با توجه به وزن و ابعاد سرامیک با مقاومتهای مختلف در مقابل فشار باد قابل تعریف می باشد. در نهایت، مصالح مورد نظر را روی زیرسازی متصل می نمایند و در صورت نیاز به استفاده از درزگیر، با توجه به میزان فاصله مابین صفحات سنگی و سرامیکی، این مرحله را نیز انجام خواهند داد. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. نمای خشک آجری در برابر انواع شرایط آب و هوایی نیز مقاومت بالایی از خود نشان میدهد. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک می باشد به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند.

در ایران نیز زواج پیدا کرده است.

سرامیک در نماهای مدرن به دو صورت انجام می شود، شیوه خشک و شیوه ملات دار باید توجه به نوع سرامیک داشت. در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. از این رو اجرای نما در یزد را می توانید به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید تا خیالتان از محصول نهایی راحت باشد. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد. با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. به نحوی که در برخی موارد تشخیص آن از چوب واقعی به سختی امکان پذیر است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید