بیش از حد دیتیل اجرای نمای خشک

جالب و در عین حال لازم است بدانید که دسته بندی نمای خشک ساختمان بر دو اساس قابل انجام است. شاید از خودتان بپرسید که اجزای تشکیل دهنده این نمای امروزی چه چیزهایی هستند؟ در برابر محیط های خشک و مرطوب، گرم و سرد انطباق پذیر است و می توان در محیط های مختلف و با ماندگاری بالا از آن ها استفاده کرد. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. فواصل و اندازه ها دراین چهارچوب باید به گونه ای طراحی شود که در برابر عوامل مخرب مثل باد و رطوبت مقاوم باشد. اغلب آجرهای نما از نوع آجر نسوز هستند و به دلیل ترکیباتی مثل خاک نسوز که در خود دارند؛ مقاومت حرارتی بالایی دارند. ​This artic le has ᠎been written with the ​help  of behsaznama Conte᠎nt این مطلب Gene rato r DEMO.

دتایل اجرای نمای خشک

نماهاي آجر علاوه بر زيبايي، تنوع و ثبات رنگ، به دليل ضريب انتقال حرارت پايين آجر، نقش يک عايق حرارتي و برودتي را براي ساختمان ايفا مي کنند و درنتيجه از هدر رفتن انرژي توسط سيستم گرمايشي و سرمايشي ساختمان جلوگيري مي¬کنند. از باقی ماندن نم و رطوبت بر روی نما جلوگیری می نماید. طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر جهان قابل مشاهده بوده و ایده های متفاوتی از آن گرفته شده است و طرفداران خود را دارد. بر خلاف آجرهای سنتی که تنوع زیادی نداشته و اغلب طرح و رنگ ثابت و مشخصی داشتند، اجرای نمای آجری مدرن تنوع بسیار زیادی دارد. استفاده از بتون اکسپوز در ستون ها ، دیوار­های فضاهای داخلی یا نمای ساختمان ها ، شما را از نصب سنگ نما ، کاشی کاری ، رنگ آمیزی ، نصب پنل های آلومینیومی نما و … در این روش سرامیک ها بر روی ریل هایی که از جنس آلومینیوم هستند، قرار داده می شوند.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. یکی از زمینه هایی که با توجه به ابزارهای موجود کاملا تخصصی شده و خود به تنهایی یک حوزه کاری انحصاری به حساب می آید، طراحی نما است. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد. روش کیل در نصب نمای خشک ساختمان: اتصالاتی که به عنوان کیل استفاده می شوند، به طور پنهان در ساختمان کار می شوند و بهترین نوع اتصالات در نما و ظاهر ساختمان هستند. اموزه انواع متنوعی از آجرها وجود دارند که در بخش­ های مختلف صنعت ساختمان مانند؛ دکوراسیون داخلی، محوطه ­سازی و نمای ساختمان استفاده می­ شوند. بتن اکسپوز (بتن نما یا بتن نمایان) نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در روش تولید آن محصولی جدید با کاراییهای به روز را ایجاد کرده است، که از آن می توان در نمای ساختمان یا دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

قیمت اجرای نمای خشک

یکی دیگر از ایده­ های کاربردی برای زیباتر شدن نمای ساختمان استفاده از گیاهان است. زیرا هنگام بارندگی آب به داخل نما نفوذ پیدا نکند.چسپ ها از رسیدن آب به دیوار اصلی ممانعت می کنند. بدلیل ارتفاع کم این کلیپس ها که چهار گوشه یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشهود نبوده و در عین حال می توان این کلیپس ها را همرنگ با سرامیک رنگ نمود. انواع آجر نما، در روش تهیه و ترکیبات تفاوت­ هایی دارند که باعث تفاوت رنگ در آنها می ­شود. شاید گاهی لازم باشد در کنار اجرای نمای ساختمان، به فکر رنگ و لعاب دادن به نما باشیم تا ساختمان پویا و زنده به نظر برسد؛ برای زیباسازی نمای آجری می­ توانید از نورپردازی نمای ساختمان استفاده کنید. باید به این موضوع دقت کرد که نورپردازی بخشی جدانشدنی از طراحی نما محسوب میگردد. این نوع نما برای طراحی ساختمان­ هایی با معماری سنتی بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید