تاریخچه سرامیک پرسلانی رد شد

این نما می تواند دعوت کننده باشد و از همان لحظه اول با ایجاد یک حس خوب در بیننده یا ارباب رجوع به خصوص در ساختمان های اداری باعث موفقیت شما باشد. همچنین در مواردی که علاوه بر ضد آب بودن از لحاظ زیبایی نیز مصالح خاصی جهت اجرای سقف کاذب مد نظر باشد پانل ها و یا تایل های طرح چوب فایبر سمنت که به دلیل وجود برجستگی کاملا حس چوب را به انسان القا میکند انتخاب خوبی خواهد بود. 3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. همچنین به منظور پوشش در ساختما­ن­هایی که سازه آنها از نوع سیستم سازه فلزی سبک ( LSF ) است، برترین گزینه می­باشد. صفحات سیمانی الیاف­دار (fiber cement) به عنوان ساخت و ساز خشک سیمانی (Dry wall cement) در ساختمانهایی که سازه آنها اسکلت فلزی یا بتنی باشد برای پارتیشن بندی، دیوار داخلی، سقف کاذب و نما با زیرسازی استاد و رانر مورد استفاده قرار می­گیرد. This c᠎ontent has ᠎be en wri᠎tt᠎en  by G᠎SA Content  Generator D᠎em over​si​on!

به a new Look Of نمای خشک خوش آمدید

در سرامیک خشک برخلاف نمای ملاتی از ملات استفاده نمیشود؛ در نتیجه سطح رویه نمای ساختمان بهوسیله اتصالات فلزی به ساختمان متصل میشود. نمای خشک به نماهای مدرن ساختمانی گفته می شود همانطور که از اسم آن مشخص است بدون بکار بردن ملات و دوغاب و در واقع به روش خشکه چینی انجام می گردد. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه شیارزن شیارهایی ایجاد می شود. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها دتوسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. با توجه به کاهش قابل توجه وزن به ازای هر متر مربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش ملاتی , مقاومت ساختمان افزایش می یابد و و تاثیر بسیار زیادی بر ایمنی و پایداری نما در زمان زلزله و مهار فروریزی نما در لحظه ی زلزله خواهد داشت. بعنوان مثال در سقف های کاذبی که تاسیسات مکانیکی از پشت آن عبور میکند و امکان نشت آب وجود دارد سقف کاذب فایبر سمنت به دلیل مقاومت بالا در مقابل رطوبت گزینه بسیار مناسبی است.

4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. کاشی های پرسلان از کاشی های سرامیک معمولی گران تر هستند و حتی گاهی قیمت آن ها از سرامیک استانداردِ گران نیز، پیشی می گیرد. یکی از ویژگی های مثبت این طرح ها، این است که تنوع رنگ زیادی دارند و به همین دلیل است که می توان در دکوراسیون های مختلفی از آن ها استفاده کرد. نمای خشک را می توان با مواد مختلفی مانند سنگ و سرامیک ، شیشه ، چوب ترمو ، کامپوزیت ، آلومینیوم و موارد دیگر ساخت. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. مالک این موزه که خود متولد اسکیشهیر است، با هدف ترویج هنر مدرن ترکیه و کمک فرهنگی به این شهر، اقدام به ساخت این موزه کرده است.در ساخت موزه مدرن ادونپازاری که توسط دو معمار ژاپنی طراحی شده است، ترکیبی از معماری شهری محله ادونپازاری، معماری عثمانی و معماری سنتی سرامیک نمای خشک ژاپنی مشاهده میشود.

نوع سرامیک پرسلانی

آب آهک بر روی سنگ پاشیده می شود تا زمانی که اشباع شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. 1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. سرامیک پرسلانی به علت جذب آب بسیار پایین، قابل نصب و اجرا به روش ملاتی نمی باشد و حتما باید به صورت نصب خشک اجرا شود. امکان پذیر نمی باشد کاربرد دارند. به نوعی پیچ و رول پلاک کردن سنگ نما امکان پذیر نمی باشد ( پیچ رد کرده و آزاد می گردد).

دیدگاهتان را بنویسید