تاکتیک های شگفت انگیز دیتیل اجرای نمای خشک که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد. در همین راستا شرکت زیباآشیان صنعت با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در اجرای نماهای مدرن و تولید یراق آلات آن، با در اختیار داشتن تیم های اجرایی کارآزموده و مهندسین مجرب، توانایی طراحی و اجرای اینگونه نماها را دارد. طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نمای خشک انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروزرسانی، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد. این نمونه از سرامیک ها به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. 1. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. This has been created by behsaznama Content Generat or D᠎em ov ersion᠎.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند. • این روش باعث ایجاد نخاله ساختمانی می شود. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. بی تردید نماسازی ساختمان به روشهای مدرن مزیتهای زیادی دارد که در این مطلب می خواهیم به مزیت های استفاده از نمای خشک و اینکه هزینه استفاده از این مصالح چقدر است بپردازیم. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است.

نمای خشک چیست

فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. اجرای نمای آجری به روش خشک: در اجرای نمای آجری به روش خشک؛ هیچ گونه ملاتی استفاده نمی­ شود ولی از تجهیزات مختلفی مانند چارچوب نگهدارنده، اتصالات و ریل­ های فلزی برای نصب آجر استفاده می­ شود. در روش خشک از ملات استفاده نمیشود و با استفاده از زیرسازی فلزی اتصال در اجزای دیوار حفظ میشود. در مرحله بعد فاصله بین دو شمشه با ملات پر میشود به گونهای که ملات به دیوار بچسبد و روی با آن با شمشهکشی بین دو کروم و تخته ماله تسطیح میشود. بعد از نبشیکشی نوبت به ریسمانکشی میرسد. از جمله نقاط ضعف آجر میتوان به شوره زدن یا سفیدک زدن آجر اشاره کرد. چهار چوب های نمای خشک از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا این مطلب آلومینیوم می باشد. همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت.

پیوستگی مصالح استفاده شده در همه نما باید معلوم باشد. از خوردگی و ترک خوردن نما جلوگیری به عمل می آورد. چسباندن آجر با استفاده از ملات باعث می شود که نما و بدنه به خوبی باهم پیوند بخورند و از استحکام بالایی برخوردارشوند. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. چرا که هوای موجود در حفره های خالی cavityاز نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. استفاده از شیشه بعنوان یک ماده جزء جدایی ناپذیر هر ساختمان محسوب می گردد. انواع روش اجرای نما ، اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد، همچنین از متریال های گوناگونی استفاده می کنند.

اتصالات نمای خشک

​Th​is h as ᠎been creat ed wi th G SA Conte​nt G᠎enerator D emoversi on​!

دیدگاهتان را بنویسید