ترس؟ نه اگر استفاده می‌کنید اجرای نما دقیق وسیله!

افزون بر چشمگیر بودن سرامیک نما ساختمان، قیمت سرامیک ها اغلب اقتصادی و مقرون به صرفه است. تلفیق ویژگیهای کاربردی سنگ مرمر با سرامیک در این نمونه مصالح پوششی ساختمان به وضوح قابل مشاهده است. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد. با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها استفاده از پروفیل نمای خشک پرطرفدار می شود. لاملها نیز با توجه به طراحی نمای کرتین وال و کاربردی که دارند، دارا انواع مختلفی هستند. لاملهای در کشورهای مختلفی تولید میشوند، که یکی از کشورهای مهم تولید کننده این سازهها، کشور آلمان است. اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا با نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد انجام شد. برای اینکه از اتلاف انرژی و ورود رطوبت به داخل یک ساختمان جلوگیری شود؛ لازم است بخشی را بهعنوان “فضای خالی” در نظر بگیرند. Artic᠎le was gen​erated ​by behsaznama C on tent Gene rato r  DEMO​!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

به همین دلیل در طراحی لاملهایی با مقاطع آلومینیومی، به صورت اصولی شیارهایی تعبیه شده است، که بتوان لاستیکهای EPDM را برای اعمال ترمال بریک (Thermal Break) به سازه متصل کرد. شرکت آرمن با کمک افراد باتجربه و حرفه ای به صورت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی، طراحی و اجرای نمای خشک فعالیت دارد. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. سطح مقطع لامل ها نیز به گونهای توسط مهندسان طراحی شده است، که بتوانند لاملها را با شیارهای مشخصی که بر روی آنهای وجود دارد، در هم قفل کنند و یا هنگام نصب، شیشهها در فضای بین مولیون و ترنسم قرار گیرند. حالا حتما این سوال برایتان به وجود آمده است، که لامل چیست، لاملها در واقع همان سازه آلومینیومی هستند، که شیشههای نما روی آنها نصب میشوند. ترمووود از پرطرفدار ترین نما های چوبی است که در کنار مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی بد جلوه زیبایی نیز به ساختمان میبخشد.

Turn کرتین وال شما Into a Excessive Performing Machine

در مقابل، نمونه آلومینیومی لاملهای و آلیاژهای مشابه آن، به دلیل دارا بودن خواصی نظیر استحکام بالا در عین سبکی، توانایی جیگ و فیکسچر بودن بالا به منظور عایق بندی رطوبتی و هوادهی بیشتر مورد توجه قرار گرفتهاند. با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش مي توانيد م و کمک هاي لازم را دريافت کنيد. آپند، ارائه دهنده انواع درب، پنجره و سایر محصولات آلومینیومی آلومینیومی است و محصولات خود را با تعهد به کیفیت، دوام، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ارائه میکند. نماهای کرتین وال را میتوان با ترکیبی از سایر سیستمهای دیگری همچون چوب، به سبک و سیاقی مدرن تر طراحی کرد، تا علاوه بر زیبایی از عایق بالاتری نیز برخوردار باشد. سنگهایی که در ساختمانهای پاسارگاد و نیز تخت جمشید به کار رفته، چند گونه است، یکی سنگ آهکی سپید رنگی که به مرمر مینماید، دیگری سنگی کبود که در سختی به خارا میماند و در جاهایی هم سنگ سیاه مرمرین که بسیار شکننده است. از این رو نماهای کرتین وال عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بسیار خوبی به شمار میروند. همچنین طراحی آنها، به گونهای است، که بتوان شیشهها را با لاستیکهای مخصوصی به نام EPDM در برابر نفوذ و هدر رفتن حرارت عایق بندی کرد.

Crazy کرتین وال: Classes from The Professional

نمای کرتین وال، حائلی ما بین دیوار داخلی و فضای بیرون به حساب میآید و بر همین اساس وزن و بارهای اعمال شدهای مانند باد و لرزههای شدید را بر روی سازههای اصلی ساختمان کاهش میدهد. سازنده بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آبوهوایی و هزینه، اقدام به انتخاب مصالح نما میکند. منظور سیستم نمای خشک است که با تکنولوژی به روز تولید شده تا نماهای ساختمان های ما ظاهری زیبا و با کیفیت داشته باشند. نمای آجری در عین این که باعث انتقال حس گرم به بیننده می شود می تواند متناسب با معماری های مدرن نیز قرار بگیرد. شما می توانید با انواع آن آشنایی داشته باشید ولی برای نصب هر یک از آنها باید به خوبی نوع ساختمان خود را هم در نظر بگیرید که در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمان به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند. شرکت آپند، به عنوان شرکت مجری نمای کرتین وال جهت جلب رضایت شما عزیزان تمامی مواد اولیه را از به نامترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تهیه میکند. ترمیم راحت و سریع و باسازی نمای ساختمان یکی دیگر از مزایای اجرای نما خشک می باشد که نظر مهندسین را به خود جلب کرده است.

نصاب نمای سرامیک خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت انواع روش های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید