تسلط بر بهترین راه از نمای خشک {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است

همچنین برای دریافت اطلاعات فنی میتوانید از شرکت بهساز نما مشاوره گرفته و با شمارههای ذیل با ما در تماس باشید و از وب سایت شرکت و کلیه پروژه های انجام شده بازدید نمایید . همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع محصولات ساختمانی به قسمت مطالب وبلاگ سایت ساختمون مراجعه و اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص نما سرامیک خشک، نما پرسیلانی خشک و متریالی که برای آن استفاده میشود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. این نوع سرامیک ها از نظر قیمت در سطح پایین تری نسبت به دو گروه دیگر قرار دارند. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. در نوع مشهود این نما قسمتی از بست های مورد استفاده و اتصالاتی که در ساختمان به کار رفته است تا حدودی قابل رویت می باشد و شما می توانید از بیرون آنها را مشاهده کنید.

حقایق واضح و بی طرفانه درباره طراح و مجری نمای خشک (بدون همه هیپ)

عمدتا از آن در نمای ساختمانها، برای بازسازی ساختمانهای قدیمی، تابلوهای تبلیغاتی، دکوراسیون داخلی فروشگاهها و به عنوان دیوار داخلی در تراسها استفاده میشود، یک کاربرد وسیع دیگر آنها در نمای جایگاههای سوخت است.اگر تصمیم خرید این نوع نما را دارید به شما توصیه میکنیم، در صورتی که ساکن استان گیلان هستید، از بین انواع مختلف نمای کامپوزیت در شهر بندر انزلی نمای کامپوزیت با ویژگیهای مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در بندر انزلی موجود هستند، با آنها تماس بگیرید. شرکت بهساز نما به عنوان برترین مجری اجرای نمای سرامیک خشک با بهره گیری از کادری مجرب، ماهر و متعهد با نهایت افتخار و احترام در خدمت شما است. شرکت یلدیز به عنوان برترین تولید کننده ی کاشی و سرامیک نیز می باشد.این شرکت قادر به تولید انواع کاشی و سرامیک مدرن و با کیفیت می باشد. انواع سرامیک های لعاب مات ترافیکی این گروه نیز بعد از سرامیک های گروه فول بادی برای محل های پرترافیک ماندگاری بالایی دارند. در برابر مواد قلیایی، شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی دارند. این نوع چسب برای چسباندن سرامیک ها و پرسلان هایی که در برابر آب کاملا نفوذناپذیر اتصالات نمای خشک هستند مناسب اند. تولید کننده های سرامیک نما خشک پرسلان در تلاش اند تا با کیفیت ترین و اورجینال ترین نوع این محصول را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید کنند و به انواع مراکز خرید و فروش داخلی و خارجی عرضه نمایند.

نمای خشک سنگ

 Data has  be᠎en g​en er ated wi th behsaznama​ Con᠎te nt Gen​erat or Dem᠎ov ersion!

سرامیک های پرسلانی Normal body:در این نوع سرامیک ها بدنه پرسلان عادی فاقد رنگ محصول از رنگ های بدنه تشکیل شده و سطح آن دارای رنگ و طرح متفاوت می باشد. این گروه محصول به دلیل سهولت در تولید و پایین بودن قیمت توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می گردد. در حال حاضر تولیدات اغلب کارخانجات داخل کشور از این گروه محصول می باشد. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند .به دلیل سوراخ های موجود در بدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. نکته دیگر اینکه، نوع آلیاژ و ضخامت پنلها و در نتیجه کیفیت، کاربرد و قیمت آنها با هم متفاوت است. و مهمتر از همه اینکه آنها ضد حریق هستند. سرامیک نما برای زیبا شدن نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، این متریال علاوه بر زیبایی که به نما می بخشد، مزایای بسیاری نسبت به سنگ و سایر متریال های پوشش دهنده دارد که در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

این نما بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات به دو صورت نمایان و غیر نمایان دسته بندی میشود. این نما از لایه های متعددی که شامل فضای داخلی تهویه پذیر ، پوسته بیرونی ، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی بنا می باشد تشکیل شده است بنابراین میان دیواره اصلی بنا و مصالحی که برای پوسته ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد فاصله ای تعیین شده وجود دارد. سپس توده بدست آمده به صورت سرامیک هایی با ابعاد تعیین شده برش داده می شود. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. این سرامیک ها گونه ای از سرامیک های پرسلانی هستند که جذب آب بسیار پایینی داشته و معمولا در قطعات 60 در 120 برش زده می شوند. بدین صورت که بر روی یک بدنه یکسان طرح و رنگهای مختلفی چاپ می شود. مواد مختلفی در ساخت سرامیک نما استفاده میشود که از میان آن ها میتوان به خاک رس، فلدسپات، گرانیت و سیلیس اشاره کرد. همواره میتوان در سایت ساختمون قیمت انواع نمای کامپوزیت را در بین فروشندگان شهرهای استان گیلان با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در بین انواع نمای کامپوزیت در شهر بندر انزلی انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید