تسلط بر راهی که در آن از اجرای نما {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است

برای اجرای نما در یزد می توانید از نماهای سمنت برد، نمای فریم لس شیشه ای، اجرای نمای خشک ، نمای کرتین وال و آلومینیوم کامپوزیت استفاده کنید. اجرای نمای فریم لس علاوه بر زیبایی، با هدف افزایش روشنایی در روز نیز همراه است. علی رغم این آسانی اجرای نمای خشک باید زیر نظر کسانی باشد که در این زمینه تخصص دارند و با ابزاری که به کار برده می شود آشنایی کامل داشته باشد. تا بدین جا بارها و بارها تاکید کردیم که تخصص و تجربه مشاور طراحی نمای مدرن به اندازه بودجه ای که صرف می کنید، شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید و… البته که باید زمان انتخاب بهترین مجری نصب نمای خشک به تخصص و حرفه او هم دقت داشته باشید. البته برای انتخاب طرح و اجرای نما بهتر است با طراحان مشورت کنید. اگر فکر می کنید طراحی نمای مدرن به معنای استفاده از نوع خاصی از مصالح و یا پیاده سازی طرح های عجیب و غریب است، سخت در اشتباهید! این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد. برای اینکه در صورت شکسته شدن این سرامیک ها آنها سقوط نکنند، از لایه توری و یا فلزی در قسمت پشت سرامیک استفاده می کنند.  This a rt᠎icle w as generated  by G SA  Cont​en​t Genera᠎tor DEMO​!

ی خشک به انجام رسانیده است.)|آنچه همه درباره اجرای نما می گویند اشتباه است و چرا|به‌هیچ‌وجه تحمل از اجرای نما یک بار دیگر}

سیستمهای خشک نماسازی ساختمان، دارای مزایای کاربردی فراوان نسبت به انواع سنتی بوده و در همه مراحل، از تکنیکهای پیشرفتهای بهره میبرند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. اگر بگوئیم اهمیت نمای بیرونی ساختمان ها از درون آنها مهمتر است، بیراه نگفتهایم. از آن جایی که در این روش، از داربست استفاده نمی شود هزینه ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند. همانطور که بارها و در موارد مختلف گفته شد، معماران نسبت به متریال، ثبات و دوام آن ها آگاه ترند و می توانند فروشگاه هایی را به شما معرفی کنند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. این شرکت با تکیه بر اصول مشتری مداری و تلاش حداکثر جهت کسب رضایت مشتریان بیش از ۳۵۰ پروژه را در ایران و کشورهای همجوار با استفاده از کلیه محصولات نمای خشک به انجام رسانیده است. پلاستر سیمانی در واقع نقش زیرساز را دارد و کمک میکند تا مصالح آغشته به چسب، به نحو بهتری به دیوار بچسبد. با استفاده از شیشه در اجرای نمای نمای فریم لس شیشه ای می توان حداکثر نور را به داخل ساختمان آورد.

همینطور که برای اجرای نمای فریم لس شیشه ای معمولا از شیشه های ۲ یا ۳ جداره جهت عایق حرارت و صدا نیز استفاده می شود. با همین مزیت هایی که گفته شد، اجرای نما فریم لس در یزد برای برج ها مورد استفاده است. روش های متعدد و متنوعی برای طراحی و اجرای نمای مدرن وجود روش اجرای نمای خشک دارد. به طور کلی هزینه ساخت و اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به روشهای دیگر پایینتر است و در صورت آسیب به هر بخش آن امکان تعویض وجود دارد و نیاز به تخریب و اجرای مجدد کار نیست. آنچه موجب اتصال مصالح مورد نیاز در اجرای نمای خشک به بدنه سازه می شود، یراق آلات فلزی مخصوص است. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. از یک منظر دیگر می توان انواع سرامیک را به دو دسته سرامیک اکسیدی و غیراکسیدی تقسیم بندی کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. قیمت ، کیفیت ، ظاهر و نحوه اجرای نمای سرامیک در هر کدام از این مدل ها متفاوت خواهد بود.

هر دو روش با هزینه های معمول در منطقه ۴۰-۵۰ / / متر مربع نسبتاً ارزان نیستند. همچنین آجر یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین مصالح برای طراحی نمای ساختمان به حساب می آید. اجرای نما سرامیک خشک در یزد به دلیل پایداری، ایمنی بالا، قیمت کمتر، استحکام بالا، عدم جذب آب و مقاومت بالا در برابر خوردگی بسیار مورد توجه است. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد. پیش از ایجاد سیستم نمای خشک جهت نصب نما از ملات و غیره برای اتصالات نما به سازه اصلی استفاده می شد و این روند محدودیتها و مشکلاتی داشت از جمله اینکه امکان استفاده از عایق کاری وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی زیادی و ورود آلودگی صوتی و هوا به داخل بنا می شد علاوه بر آن فشار و بار باد در ارتفاع بالا استحکام نما را زیر سوال برده و در برخی موارد باعث سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را در پی داشت .

دیدگاهتان را بنویسید