تصادفی شرکت طراح و مجری نما نکته

5. همه اتصالات نما باید از مقاومت کافی در برابر رطوبت، گرما، سرما و نفوذ گازها برخوردار باشند. چون اجرای نمای ساختمان میبایست از کیفیت عالی هم برخوردار باشد. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان های مسکونی یا ویلایی رایج تر است. 1. هر نوع سرامیک مورد استفاده در نما (پرسلانی، فول بادی، مجوف و …) قیمت های متفاوتی دارند. 9. سرامیک ها در برابر حریق مقاومت بالایی دارند. 1. سرامیک ها وزن کمی دارند، بنابراین باعث سبکی کل نما می شوند. سرامیک نمای طرح آنتیک، دارای ظاهری شبیه سنگ های کوچک است. سرامیک طرح سنگ آنتیک، تنوع رنگ و مدل زیادی دارد که با توجه به طراحی نما استفاده می شود. در اجرای نمای سرامیکی ساختمان باید اتصالاتی محکم و با دوام استفاده شود. 5. مقاومت در برابر جذب آب و رطوبت هم از موارد تاثیرگذار در قیمت است. در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بی فزایند را آمود میگویند ، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری که در اکثر موارد کارکرد سازه ایی ندارد. 11. مهمترین مزیت نمای سرامیکی، مقرون به صرفه بودن آن است.

سرامیک پرسلانی

 Post has ᠎been gen​er ated ᠎with t​he  help of behsaznama Con tent G​en​erator  D emoversion!

از آن جایی که نمای سرامیکی نصب ساده ای دارد و نیاز به نگهداری پیچیده ای ندارد، بنابراین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه نمای خشک سنگ است. در گذشته یعنی قبل از انقلاب صنعتی این آجر ها با دست و قالب دهی انسان ها ساخته می شد که بعد از آن و با پیشرفت صنعت دستگاه هایی ساخته شد که این آجر ها را با سرعت بسیار بیشتر تولید می کنند تا امروز که این مقاله نوشته می شود دستگاهی ساخته شده که حدود 12000 آجر را در یک روز آماده می کند که پیشرفتی شگرف در امر ساختمان سازی است. 7. بعد از طراحی نمای سرامیکی و نصب آن، کیفیت اجرا باید از نظر فنی و ظاهری کنترل شود. امروزه ساخت و ساز یک عضو اصلی در جامعه است و موضوعی نیست که برای مدتی وجود داشته باشد و بعد از بین برود . 10. اگر بخشی از نما تخریب شود، قابلیت جدا کردن سرامیک و جایگزینی وجود دارد. نوعی نمای رومی پیش ساخته پلی استایرن وجود دارد که از فوم های نسوز ساخته می شود. برای طراحی نما با سرامیک، می توان از ترکیب سرامیک آجری و سرامیک ساده یا طرح سنگ استفاده کرد. Th is  post was gen er​ated  wi th t​he help of G SA Con tent G en​er​ator Demoversion.

در این سیستم بر خلاف روش های سنتی برای اجرای نما هیچ خبری از ملات نمی باشد و در واقع به جای ملات از نوعی سیستم نسبت به اتصالات مکانیکی استفاده می کنند . از سرامیک های با ابعاد کوچک تا سرامیک های بزرگ و اسلب در نما به کار می روند. نکته : در حالت دوم توصیه می شود طرح مصوب نما قبل از دیوار چینی وجوه نمای ساختمان تهیه شود تا در انطباق با بازشوها ، تراسها و دیوارها باشد. 8. از مزایای طراحی نما ساختمان با سرامیک، مقاومت در برابر رطوبت است. 4. نمای سرامیکی در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم است. برای دستیابی به این هدف، حذف واسطه ها و مراجعه مستقیم به نمایندگی های فروش عمده بهترین راه حل در بازار رقابتی این روزها می باشد. طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید. توصیه می کنیم ارزان بودن نمای سیمانی را برتر از جان خود ندانسته و از سنگین بودن آن قافل نشوید. در نتیجه مشکل انتقال حرارت و چگالش از بین می رود. 1. در نماکاری ساختمان با سرامیک، پروفیل پنجره ها، درزها و نقاط اتصال اجزای نمای ساختمان باید با دقت زیادی آب بندی شوند.

سرامیک طرح آجر آنتیک، معمولاً تفاوت رنگی زیادی در بخش های مختلف خود دارد. یکی از انواع سرامیک هایی که برای نمای سرامیکی به کار برده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد سرامیک خشک مجوف می باشد. 2. از مزایای نمای سرامیکی آسان بودن نصب آن است. نیاز می باشد. جواز ساخت به مدت دوسال اعتبار دارد و اگر نیاز به زمان بیشتری داشتید بایستی آن را تمدید نمایید. 9. تجربه و مهارت شرکت طراح و مجری نمای سرامیکی و مهارت اکیپ اجرایی آن در قیمت تمام شده نما تاثیر دارد. نمای ساختمان در اصل پوست خارجی آن است. مزیت این سرامیک نما، زیبایی شبیه نمای سنگی و قیمت کمتر آن نسبت به نمای سنگی است. 6. مقاومت و دوام بالا از مزایای نمای سرامیکی است. اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. با توجه به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های آجر و آجرنما بسیار زیاد است، امروزه طرح های بسیار شیک و متنوع را می توان با این مصالح اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید