تعجب راه درست نمای خشک خود را سنگ کنید؟ این را بخوانید

این ویژگی از نمای خشک باعث شده است که بسیاری از مشکلاتی که مهندسان و طراحان با آن روبرو بودند برطرف شود و با به کارگیری از این مساله در هر اندازه ضخامت و رنگی که مورد نیاز است به بالا رفتن کیفیت نما و همچنین اجرای کامل طرح مورد نظر در طراحی نما دست یابند . اگر احتیاج به آشنایی کامل با کاشی و سرامیک دارید، پیشنهاد میکنیم مطلب “10 نکته مهم که باید قبل از خرید کاشی سرامیک بدانید” را مطالعه کنید. کروز کنترل، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایر، سیستم ترمز کمکی و ضد قفل، اتولایت، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، نمایشگر لمسی، مجهز به 6 ایربگ، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، سانروف، آینه های جانبی تاشو برقی و بسیاری از موارد دیگر، آپشن هایی هستند که با خرید این خودرو از آن ها بهره مند خواهید شد. با پیشی گرفتن بازسازیها نسبت به ساخت و سازهای جدید در بسیاری از مناطق شهری، میتوان متوجه شد که بازسازی نمای قدیمی خانه با سرامیک نما، بهترین و کم هزینه ترین انتخاب برای مشتریان بوده است. استفاده از سنگ مرمر برای نما ، ظرافت زیبایی را به هر خانه ای می بخشد. Post h as been created wi th G᠎SA Content Gen​erator  DEMO!

نمای خشک ویژگی ها

بدین معنی که برخلاف سنگهای طبیعی در اثر عوامل جوی و عدم چسبندگی به مرور زمان از بدنه ساختمان جدا نمیشود، از آشناترین معایب سنگ طبیعی، همین جداشدن تدریجی از بدنه ساختمان است. سرمایه گذاری برای چندین سال که با گذشت زمان هیچ یک از زیبایی های اصلی خود را از دست نخواهد داد. با توجه به جدیدترین سیستم های فنی، تقریباً هر فرم دلخواه را می توان تولید کرد – چه خمیده، موج دار یا بر اساس شکل سه بعدی. ماحصل این تغییرات به خودرو هاچ بک تیبا یا همان تیبا 2 ختم شد که یادآور نسخه پراید و پراید 111 بود. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضريب عايق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد . از آنجایی که سرامیک نسبت به مواد رقیب سبکتر است، طبیعتا حمل و نقل و نصب آن نیز سریعتر و ارزانتر است. ᠎Th is was created by behsaznama Con​te nt Generator Dem ov​ersion.

با توجه به اینکه انواع سازه کناف با انواع وزن و ضخامت در بازار ایران به فراوانی یافت میشود اجرای آن نیز به نسبت فایبر سمنت برد ارزانتر خواهد شد. تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. از رنگهای آجری طبیعی گرفته تا رنگهای لعاب به دلخواه گرفته تا لعابهای جلوههای ویژه یا طراحی دستی رنگ – در این زمینه هیچ محدودیتی برای تخیل وجود ندارد. نماهای سرامیکی به ویژه برای پروژه های بازسازی مفید و به صرفه هستند. این نکته را باید در نظر گرفت که بسیاری از پیمانکاران باید پروژه های ساختمانی جدید را با محیط شهری موجود هماهنگ کنند. حتی در موارد خاص فردی، تیم کارشناسان آرتایل همیشه راه حل بهینه را با هماهنگی با همه شرکت کنندگان در پروژه پیدا می کنند. که این امر باعث میشود پروژه ساخت و ساز کمی دشوار شود. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود.

دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. این نوع سرامیک جزء سرامیک های پیشرفته ی پرسلانی بوده و به روش اکستروژن تولید می شوند. به عنوان طرح در نمای بالکن. اکثر مشتری ها برای سرامیک نما، طرح متمایز و جذابی را می خواهند که در معرض زمان و آب و هوا با کمترین تعمیر و نگهداری زیبایی خود را حفظ کند. عجله گمارش : دراي این نمط از پرتو افكندن ها بدلیل ازقلم انداختن کامل جوشکاری دره مورد 0 نصب واحد نحوي ،فقط با جایگذاری قطعات و قفل كردن تعدادی پیچ و مهره كم می شود که این كارپرداز باعث افزایش چشمگیر سركارگر نصب می شود و خطاهای منصوب بوسيله بيشينه خود می رسد . نمای سرامیکی می تواند هر شکل و فرمی به خود بگیرد. قبل از طراحی باید به اینکه ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و یا تفریحی است پاسخ داد.

The Place نحوه اجرای نمای سرامیک خشک بهترین است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک سنگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید