تله سیستم های مدرن نما

اجرای نما سرامیک خشک در پروژه های بزرگ ساختمانی، معماران نمای سرامیک خشک را ترجیح می دهند. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. اقلیم و آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید. اجرای نما سرامیک خشک در یزد به دلیل پایداری، ایمنی بالا، قیمت کمتر، استحکام بالا، عدم جذب آب و مقاومت بالا در برابر خوردگی بسیار مورد توجه است.

آیا در نمای خشک خوب هستید؟ اینجا یک سریع امتحان جستجو

اگر آب و هوا بارانی، سرد، گرم، زلزله خیز و … در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. استفاده از سیستم نمای خشک در طراحی نمای ساختمان چه خارجی و چه داخلی مزایای متنوع و متعددی خواهد داشت. به دلیل اتصال مکانیکی اجزای نما به سطح خارجی ساختمان احتمال ریزش مصالح تا حد زیادی کاهش می یابد. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند.

سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. کاهش چشمگیر مصالح و ضایعات ساختمانی از دیگر دلایل کاهش هزینه ها در سیستم نما خشک می باشد. سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند. 5. مصالح مورد نظر در نما سازی. اجرای نمای فایبر سمنت برد (سمنت برد ) با توجه به محل و شرایط مورد استفاده به روش های مختلفی قابل انجام می باشد. از این رو اجرای نما سمنت برد در یزد نیز با استقبال زیادی از سوی معماران و پیمانکاران همراه است. فایبر سمنت برد صفحات سیمانی پیش ساخته ای است که از الیاف طبیعی مانند سیلیس و سلولز تولید شده است. نصب آن باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد که ما استحکام لازم را به دست آورد.

ی خشک تهیه می شوند.

باشد باید طراحی و اجرای نما از طریق مواد، سیستم ها، تکنیک ها و غیره با آن شرایط سازگار شود. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای اجرای نمای خشک در ایران فلزی استفاده میکنند. این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد دتایل اجرای سرامیک خشک و همچنین انواع سرامیک خشک و قیمت سرامیک خشک نما نکات مهمی را بررسی و ارائه کنیم. ↑ ««رادیو نما» یک تنوع جدید را به مردم ارائه میکند». البته پیشنهاد مجری نما و معمار طرح را نمی توان نادیده گرفت. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی داخلی نیز رایج می باشد. Data was c reated by G SA Content G​enerat᠎or Dem​ov er sion​.

دیدگاهتان را بنویسید