تکامل اتصالات نمای خشک

نمای به روز این دسته از مصالح آن ها را به گزینه ای طلایی برای استفاده در نما خشک ساختمان تبدیل کرده است. دلیل اصلی انتخاب نما این است که لایه محافظتی را به ساختمان اضافه می کند. ارتفاع اصلی آن تقریباً ۱۵ متر بودهاست. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. این نما نیز یکی از بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان بوده که مزایا و معایب خاص خود را دارد. ۴- متراژ بر ساختمان. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. زمانی که تصمیم به خرید پرده ی پانچ می گیرید باید به نکات زیادی توجه داشته باشید.  Post was creat ed ​by behsaznama Con​tent᠎ G enerat᠎or DE MO.

حقیقت پنهان در نمای خشک Exposured

در ادامه برخی از مزایای نمای خشک را بیان می کنیم تا با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید. در ادامه به برخی از رایج ترین مدل پرده های پانچ اشاره خواهیم کرد. پژوهشگران با این نظر مخالفند که زندان سلیمان آرامگاه ژان پرو، لویی واند نبرگ و برخی دیگر برج زندان سیمان را آرامگاه کمبوجیه پدر کوروش بزرگ میدانستند و گروهی دیگر این مقبره را از آن کاساندانه زن کوروش میپنداشتند. بیشتر این پرده ها دارای یک سطح پس زمینه ساده و معمولا سفید رنگ هستند که روی آن، با خطی نستعلیق یک نوشته یا بیت آمده است. یکی از مهم ترین وسایلی که می توان برای تزئین آن از خط نستعلیق استفاده کرد، پرده های پانچ است. زیبایی این کار در این است که می توان از پرده هایی با طرح خط نستعلیق در فضاهای مدرن و سنتی استفاده کرد. احتمالا شما هم پرده هایی را دیده اید که ابیات اشعار مختلف را با خط نستعلیق روی آن ها نقش کرده اند. ​Th is has  been created by behsaznama Conte​nt Gene rator ​DE᠎MO!

های مدرن غافل نشوید.

در واقع به دلیل زیبایی این خط اصلی ایرانی، می توان از آن در المان های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده کرد. در طراحی دکوراسیون داخلی، تک تک این المان ها حائز اهمیت می باشند و به شما کمک می کنند که انتخاب های بهتری داشته باشید. زمانی که می خواهید پرده های پانچ را خریداری کنید، توصیه می کنیم به رنگ دیوار، مبلمان، کابینت های آشپزخانه و موکت توجه داشته باشید. اگر می خواهید ساختمانتان مدرن ترین و زیباترین ساختمان محله باشد، از اهمیت مشاوره و طراحی نماهای مدرن غافل نشوید. اگر ساختمان دارای داربست باشد آن گاه میتوان با داربست پیچ و رولپلاک نما انجام داد. بنابراین قبل از خرید پرده پانچ بهتر است به مدل آن توجه کنید و مطمئن باشید که با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگ است. در آخر باز هم توصیه می کنیم که برای انتخاب پرده پانچ، حتما به دکوراسیون داخلی منزلتان بیشترین توجه را داشته باشید. مهم ترین نکته این جاست که طرح پرده پانچ را مطابق با دکوراسیون داخلی منزلتان انتخاب کنید.

این توانایی در دیگر نماها وجود ندارد و در صورت آسیب یک قسمت مجبور به تخریب کل نما خواهند بود. مثلا استفاده از پرده های طرح داماسک با مبلمان سلطنتی دسته طلایی، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. چطور بهترین پرده پانچ را انتخاب کنیم؟ به خصوص این که امروزه، بیشتر ما در آپارتمان های کوچک زندگی می کنیم. بیشتر مواقع این پرده ها را از جنس پارچه های ارزان قیمت می سازند. در ضمن می توان از پارچه های مختلفی برای چاپ طرح مورد نظر و ساخت پرده ی پانچ استفاده کرد. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است. این شرکت با دارا بودن نمایندگی های انحصاری محصولات خارجی و همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات مورد تایید خصوصاً در نمای ساختمان با تکیه بر دانش فنی و مهندسی آمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه خوب شما اعلام می دارد.  Artic᠎le was created by behsaznama Conte nt Ge ne​rato r ​DEMO​!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید