جالب جزئیات من حدس شما هرگز درباره نمای خشک نمیدانستید

برخی از مجریان نصب نما هزینه ای به صرفه را از شما دریافت می کنند که بهتر است آنها را انتخاب کنید. گروه بهمن تاریخچه ای دیرینه دارد. به طور خلاصه می توان گفت گروه بهمن یک شرکت فعال در حوزه صنایع خودروسازی از جمله تولید خودروهای سواری، تجاری و موتور سیکلت، صنایع انرژی و پتروشیمی و نیز سرمایه گذاری مالی می باشد. تاسیس این شرکت به سال 1331 خورشیدی باز می گردد که فعالیت آن در زمینه ترابی دریایی بود. در آن زمان این شرکت نام “خلیج کو” را برای خود برگزیده بود. برای اجرای اسپایدر، نیاز به محاسبات و کنترل توسط مهندسان عمران است. نمای اسپایدر، نوعی نمای شیشه ای خود ایستا است که بدون نیاز به فریم و با استفاده از اتصالات نقطه ای به سازه متصل میشوند و هیچ گونه سازه افقی و عمودی در نمای شیشهای ساختمان قابل مشاهده نیست. در نمای اسپایدر، شیشهها به صورت شبکه های موزائیکی در یک راستا نصب می شوند. سالهای چهل و پنجاه هجری اوج شفاف کردن نمای جنوبی خانهها بود و پنجرههای شیشهای سراسر نمای رو به حیاط را پوشاند، ولی ساکنان خانه با فضای بیرونی ارتباط نداشتند و باز هم زندگی خود را در پشت پردههای ضخیم و کرکرههای فلزی ادامه دادند.

متداول‌ترین اجرای نما بحث {آیا نیست}

استفاده از نمای اسپایدر امروزه بسیار مرسوم تر از گذشته شده و طرفداران زیادی پیداکرده است، و با وجود ظاهری زیبا، جداکننده فضای داخلی ساختمان و فضای بیرونی آن است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. نماهای نام برده شده، همه از انواع نمای خشک و مدرن بودند که این روزها در سطح شهر زیاد به کار میروند.

استفاده از نمای چوبی در ساختمان، امروزه زیاد دیده میشود. آهن کشی نمای ساختمان به مهندسان کمک می کند بدون هیچ محدودیتی هر طرح و شکلی که بخواهند در نمای ساختمان ایجاد کنند و با این کار زیبایی ظاهری و ارزش مادی آن را افزایش دهند. سیستم های نما های سنتی مترقی (تمام شیشه با تدابیر سایه بان های ثابت) احتياجات آسايش حرارتی در نما های وسیع را برای تمام جهات در فصول گرم و جهات شمالی جنوبی در فصول سرد فراهم می کرد. این حفاظ در بازار به چهار پهلو توپور معروف است و بیشتر کاربرد آن برای کسانی است که به نگهداری گلدان اهمیت میدهند ، زیرا در این حفاظ می توانید گلدان های مخصوصی را بگذارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی حفاظ های چهار پهلو با کارشناسان ما تماس بگیرید . اما با سیستم ملاتی، محدودیتهایی برای انتخاب مصالح به وجود میآمد. نمای شیشهای بیشتر برای ساختمانهای تجاری، اداری، فرهنگی کاربرد دارد و به دو نوع اسپایدر و کرتین وال تقسیم میشود. نمای کرتین وال خود به دو دستهی فریم لس و فیس گپ تقسیم میشود. C​ontent h​as been g enerated ᠎wi th the ​help of G SA Content  G ener ator  DEMO!

شرکت طراح و مجری نما

برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. به طور کلی برای گرفتن تاییه شهرداری مراحلی هست که باید از اول اصولی و درست طی شود، این مراحل به شرح زیر است. اولین برداشت ما از هر شخص یا جسمی معمولا برداشت اصلی ما می باشد که ذهنیت ما بر آن اساس شکل می گیرد که این برداشت ممکن است در شرایط مختلف در ذهن ما شکل بگیرد و هنگامی که صحبت از یک فضا به میان می آید نما اولین قسمتی است که یک بازدید کننده قبل از قرار گرفتن در آن فضا با آن مواجه می شود و به همین جهت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به طور یقین می توان گفت این نما است که شخصیت هر فضا را منعکس می کند و به همین جهت است که طراحان و معماران مبتکر و خلاق همیشه سعی در اطمینان از زیبا بودن نما دارند و در زیبایی آن از مواد و مصالح مختلفی بهره می برند که این مواد و مصالح می تواند از بتن گرفته تا چوب ، سنگ ، آجر ، شیشه یا حتی فلز باشد.

اجرای نمای خشک در ایران

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید