جامد دلایل برای اجتناب اجرای نما

عدم کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما موجب دوباره کاری شده و هزینههای زیادی به سازنده تحمیل میکند. سر محافظ حرارتی به شما امکان می دهد در هنگام گچ کاری بعدی نما از خوردگی جلوگیری کنید. در سیستم نمای خشک مصالح با زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی بنا اعمال می گردند و در نهایت باعث افزایش عمر نما می شود و اگر نصب آن اصولی و مهندسی باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که در شرایط سخت جوی نیز به هیچ عنوان سقوط نکرده و آسیب نمی بیند، در نمای خشک نمای بنا دو پوسته می شود . نصب این سرامیک ها بسیار ساده و آسان می باشد و به راحتی می توانید آنها را بر روی دیوار نصب کنید. ارزش ها مسئولیت پذیری، ارائه راهکار های پاسخگو، خدمات قابل اعتماد ارزش هایی هستند که ما به آن ایمان داریم و به آن افتخار میکنیم. باشد باید طراحی و اجرای نما از طریق مواد، سیستم ها، تکنیک ها و غیره با آن شرایط سازگار شود. پرسلان ها زیرمجموعه هایی چون تایل های مجوف(سوراخ دار) ، تایل های توپُر و Terracotta دارد که هر کدام از آنها خواص و استفاده های متفاوتی دارند. Th is po​st w as writt​en with the ᠎help of G᠎SA  C onte᠎nt᠎ G​en​er ator ᠎DEMO​!

The Lazy استراتژی نمای خشک

در سیستم نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات و نیز مشخص بودن نقشههای اجرایی و پنلهای استاندارد شده میزان ضایعات و نخالههای ساختمانی بسیار کم بوده و اجرای آن بدون سر وصدا انجام میپذیرد. در سیستم نمای خشک ،متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. Th is h​as be​en c re at​ed ​by behsaznama C​ontent G enerator D emov ersi᠎on.

در صورت نادیده گرفتن سایر جنبه های نما پوسته ای غیر کاربردی ایجاد می شود که با اقلیم، عملکرد سازه و دیگر اجزای ساختمان در تضاد است. تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. فعالیت داشته وآماده همکاری با کارفرمایان ، مهندسین مشاور و مدیران صنعت ساختمان می باشد. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد. در مواقع آتش سوزی نمای خشک فیبر سمنت مقاومت کرده و همچنین عایق صوتی و حرارتی خوبی خواهد بود.در کنار اینها، نسبت به باقی متریال ها عایق رطوتی بهتری است.این نوع نما می تواند در شکل و طرح های مختلف طراحی و ساخته بشود و به صورت هوای خشک ساخته و به دست مشتریان برسد. شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تعیین خواهد بود. در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد.

نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. نخستین بار در دهه 70میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. استفاده از مصالح مصرفی صنعتی در لایههای مختلف نمای خشک اعم از پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و نیز کاهش امکان خطای انسانی در بخشهای مختلف مثل عدم استفاده از ملاط و درنتیجه حذف درصد اختلاط ملاط، باعث افزایش کیفیت اجرای نمای خشک در مقایسه با انواع دیگر نما میشود. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمیگیرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کرتین وال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید