حقایق ناشناخته درباره قیمت نمای خشک شناخته شده است

همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. با یک تصویر سازی ساده میتوان نما ساختمان را به آسانترین حالت ممکن توضیح داد؛ فرض کنید که ساختمان یک حجم بسته است و به آن بخش از بنای ساختمان که با فضای باز مشترک است، نمای ساختمان میگویند. حالت بهينه ديوار براي اينکه به خوبي نماي خشک را ايجاد کند، به صورت ديوارهايي پيوسته بوده که ارتفاع و طول زيادي دارد. به دلیل اینکه در نمای خشک چهارچوب های فلزی برای قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود می توان آن را بدون استفاده از داربست اجرا کرد ، این روند باعث میشود که سرعت اجرای نمای خشک به اندازه چشم گیری افزایش یابد و تقریباً ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی می شود . نمای یک ساختمان میتواند نشاندهنده نوع فعالیت، طرز فکر اشخاص و ایدههای آنها باشد به همین علت؛ فکر کردن به این موضوع که “از چه نمایی برای ساختمان استفاده شود” اهمیت زیادی دارد. ᠎This ᠎data has been cre ated ᠎by G​SA Conte᠎nt​ Generator  D​emoversi on.

طراح و مجری نمای خشک

همچنین سوراخ های موجود در بدنه، دارای مقدار زیادی از حجم نما هوا می باشد که همین موضوع باعث کاهش وزن پوشش نمای خشک می شود. عوامل متعددی وجود دارند که روی قیمت نمای خشک ساختمان تاثیر میگذارند. در صورت انجام این کار باید حتما از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کنید زیرا این بست ها در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند . تراکوتا در واقع یک کلمه ایتالیایی می باشد که به معنی پخته شدن می باشد. سنگی که می خواهید در این نما به کار ببرید باید ضخیم باشد، چرا که در این روش باید کاشی ها و سنگ هایی که در نما به کار می روند سوراخ شوند تا به راحتی بتوانند در نما قرار بگیرند. همانطوری که بیان کردیم شما برای نصب نمای سرامیکی به برخی قطعات خاص نیاز دارید، این مواد شامل بست سنگ، اسکوپ سنگ، پیچ و مهره، تکیه گاه برای پشتیبانی، تیوپ پلاستیک و سنگ می باشد. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد.

شرکت طراح و مجری نما

قیمت سرامیک در بازار از حدود 17 هزار تومان تا 31 هزار تومان (هر متر مربع) می باشد. سرامیک نامی آشنا برای ما است که می دانیم در بازار ها دارای تنوع بسیار است و به همین سبب می توان از آن ها در زمینه های مختلفی استفاده نمود. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. میخ هم یکی از فیکس کننده های قطعات می باشد که در اجرای نمای خشک به کار می رود. به طور معمول سنگها به صورت طبیعی استخراج می گردند که همین موضوع سبب شده تا قیمت آنها بالا تعیین شود، سنگهای وارداتی نیز از هزینه های طراح و مجری نمای خشک بالاتری برخوردار هستند. پوشش نقرهای روی الاستومر، بار الکتریکی را در سطح آن توزیع میکند که باعث تغییر شکل آن می شود، مشابه سیگنالهای الکتریکی که انقباض عضلات را در پی داردند. مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. نمای سرامیک خشک از انواع سیستم های نما بوده و برای اولین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا اجرا شده است .

شرکت طراح و مجری نمای خشک

برای نصب و اجرای نمای خشک از یک سیستم نصب سبک همراه با اتصالات مکانیکی استفاده میشود که جایگزینی برای ملات است. مصالح نمای خشک نسبت به مصالح سنتی که در ساخت ساختمان به کار می رفته است بسیار متفاوت می باشد. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. نمای نئوکلاسیک در واقع متمایز از سایر ساختمانهای کلاسیک و مدرن است. نمای مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه تشخیص داد و همیشه می توانید در آن انتظار شگفتی داشته باشید. استفاده از سیستم نمای خشک در طراحی نمای ساختمان چه خارجی و چه داخلی مزایای متنوع و متعددی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید