حقایق ناشناخته درباره نمای خشک شناخته شده است

آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. مدل هایی از محصولات با پایه لنگر از ۴۰ تا ۷۰ میلی متر وجود دارد. هیچ شرایط خاصی مبنی بر پرسلان بودن یک کاشی با ویژگی هایی ویژه وجود ندارد. قابل استفاده هستند، سرامیک ها خود انواع گوناگونی دارند که هر کدام داری ویژگی خاصی می باشند، سرامیک پرسلانی یکی از انواع سرامیک است که مقاومت بالاتری دارد و از نماهای خشک محسوب می شود، استفاده از این نوع سرامیک به دلیل دوام و مقاومتی که دارد بسیار رایج است زیرا پس از گذشت سال ها آسیب نمی بیند و همچنان پوششی زیبا دارد.

یک سلاح مخفی برای کرتین وال

ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … نمای کرتین وال از جمله پراستفاده ترین نماهای خشک است.با اینکه در سال 1930 میلادی و در کشور آمریکا این نوع نمای خشک ابداع و استفاده شد، در حال حاظر، همچنان جزو مدرن ترین نماهای خشک است. اشاره نمود. از جمله جدیدترین سرامیک برای نمای ساختمان می توان به سرامیک های طرح سنگ و آجرنما اشاره کرد. بنابراین سطح تامین ایمنی در همه بخش های بیمارستان از جمله نمای ان می بایستی مورد توجه قرار گیرد. فقط بایستی موقه نصب، و ملات ریزی، از سیمان خشکه استفاده ننمود.اما برای نقاط سردسیر، الزاما بایستی از سرامیک های پرسلانی که ضد یخ هم هستند، در نمای خارجی ساختمان استفاده نمود. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، برای تحقق اهداف فوق و به منظور نیل به معماری و شهرسازی همسان با انسان و محیط و همراهی در مسیر توسعه ، دست همکاری کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز کشورمان را به گرمی می فشارد و جهت ارایه خدمات حرفه ای به کارفرمایان محترم اعلام همکاری می نماید.

از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود. برای انتخاب سرامیک نمای ساختمان باید قبل از خرید به چند نکته دقت نمایید که این موارد به این شرح می باشد: عدم استفاده از رنگ های تیره برای نمای بیرونی ساختمان، استفاده از سرامیک های مات، توجه به میزان مقاومت سرامیک در برابر نفوذ آب و در آخر توجه به قیمت تمام شده سرامیک نما. با توجه به قابلیت تکنولوژیهای VR این امکان وجود دارد که محیطی کامال مناسب با سلیقه شما و با در نظر گرفتن محصوالت انتخابی ، طراحی و توسعه یابد. This  po​st w as c​re at ed ​wi th t he  he​lp of G᠎SA C᠎on te nt ​Gene rato​r DEMO !

وجود تفاوت در روش اجرایی مابین سیستم نمای سنتی و سیستم صنعتی کنونی ، و نیز تنوع بالای مصالح نما که انتخاب هر یک از آنها ، تعیین کننده نوع پایان کار نمای خارجی ساختمان می باشد ، ما را بر آن داشت تا مصالح پوشش خارجی ساختمان را به عنوان موضوع پایه مبنا قرار داده و به همراه سیستم های اجرایی نما ، آن را مورد مطالعه قرار دهیم. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود ، می بینیم که با گذشت زمان نه چندان طولانی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپ های سیمی نیز از افتادن آنها جلوگیری نمی کند. برای نصب هر یک از نماهای ساختمانی استانداردهای مشخص شده ای وجود دارد که هر یک از مجریان نصب نما به خوبی با استانداردهای موجود در مورد اجرای نماهای ساختمانی آشنایی دارند. مثلاً امکان تابش نور به داخل و یا امکان استفاده از چشمانداز بیرون وجود داشته باشد. به طوری که اگر در داخل ساختمان از گرانترین متریال استفاده شده باشد اما نمای کلی آن بسیار ساده باشد، نمی تواند به حد کافی بر بیننده تاثیر بگذارد. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد.

شرکت های نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه نصب نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید