خطر منفی اجرای نما که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

به طورکلی دو نوع براکت ( نشیمن) در ساختمان این نوع نما مورد استفاده قرار می گیرد. در اجرای نمای سنگی ساختمان رعایت یک سری اصول و نکات در روشهایی متفاوت مثل اجرای نمای سنگ خشک و تر از اهمیت بالایی برخوردار است. نمای این نقشه ساختمان ویلایی تلفیقی از سنگ و آجر است. در این روش بهتر است ابتدا یک لایه عایق حرارتی از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ با بست به دیوار خارجی ساختمان وصل شود، سپس ریلها و زیرسازی فلزی به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. استفاده از سنگ در طراحی نما میتواند هزینه بالاتری نسبت به سایر مصالح در برداشته باشد. برای مثال، اگر رنگ خاص یا ضخامت بیشتر مد نظر شما باشد، احتمالاً مجبور خواهید بود بیشتر از کسی که رنگ خاص یا ضخامت بیشتر مد نظر ندارد، هزینه بپردازید. استفاده از دو ترکیب رنگ در این نما بسیار زیباست و بر جذابیت این نما افزوده است. این نمای ساختمان مربوط به نقشه پلان آپارتمانی 5 طبقه در زمینی به مساخت 546 مترمربع است. نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است.  This a᠎rt᠎icle has  been  done ​wi​th t he he lp of behsaznama طرح نمای خشک C on tent  G᠎en​er ator᠎ Demover᠎sion .

نمای خشک مدرن

در اجرای نمای سنگ ساختمان حتما باید یک محدوده عملیاتی را مشخص کرده و از آن استفاده کنید. دیوار پشتیبان نما که بار سیستم اتصال خشک سرامیکی به آن وارد می شود باید از نظر دارا بودن سطحی صاف و شاغولی و در محدوده رواداری های مجاز و شرایط تعیین شده برای نصب سیستم سرامیکی بررسی شود. برای مثال در استان اصفهان استفاده از نمای چوبی در نماهای اصلی ساختمان در خارج از محدوده مصوب تاریخی شهر اصفهان و تنها به میزان ۱۰ درصد مجاز می باشد. نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. این کشور بیس استیشنهایی دارد که با باتری کار میکنند اما در بعضی از مناطق، برق هنوز وصل نشده است. در صورتی که درز بین مصالح به خوبی پوشانده نشود، ممکن است آب به پشت مصالح نفوذ کرده، یخ بزند و مصالح را از جا بکند. با توجه براي سنگين عدم واحد جريان آب ( طبیعی و همچنین پایین وجود داشتن تحول جو لمحه . زیرا ورقهای کامپوزیت بعد از برش و مونتاژ به صورت ثابت با پیچ و یا بر روی زیر سازی متصل میشوند. این نمای نقشه معماری منزل در زمینی به طول 24 و عرض 10.5 طراحی شده; پکیج این محصول به صورت کامل است; یعنی علاوه بر نما و نقشه های معماری دکوراسیون هم به همراه آن ارائه شده .پیشنهاد می کنم از این محصول دیدن کنید. C on​te nt has  been created with behsaznama Content Gene ra tor ​DEMO!

نمای خشک در ساختمان

علاوه بر زیبایی و جلوه ای طبیعی که به نما می بخشد، در برابر تغییرات جوی و نوسانات دما و رطوبت و بارندگی مقاومت بسیار بالایی دارد. نمای ساختمان نشان دهنده هویت یک ساختمان بوده و اگر طراحی زیبایی داشته باشد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.این نما مربوط به نقشه ساختمان یک طبقه است که به ریبایی به بنا هویت داده. بسیاری از ساختمان ها با کیفیت پایین مجبور می شوند که در مدت زمان کم تعمیرات گسترده ای را انجام دهند. پیش آمدگی ها و فرورفتگی ها در سطح نمای ساختمان زیبایی این ساختمان را دو چندان کرده و نمای زیبایی را به وجود آورده. تلفیق سنگ و آجر در کنار هم زیبایی چشم نوازی ایجاد کرده . نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید.

این سنگ به دو دسته سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی تقسیمبندی میشود. در روش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شده و مانع از ریزش سنگ گردد. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. بسیاری از بلایای طبیعی از زمین لرزه و سونامی گرفته تا طوفان و حتی بارش باران در سراسر جهان هزاران قربانی برجا میگذارند. هدف پروژه اینترنت ماهوارهای استارلینک(Starlink) که زیر نظر شرکت اسپیسایکس(SpaceX) متعلق به ایلان ماسک(Elon Musk) اداره میشود، رساندن اینترنت پر سرعت به بسیاری از نقاط جهان به خصوص مناطقی است که تا پیش از این دسترسی به شبکه اینترنت در آنها ممکن نبوده است. جز سادهترین و محبوب ترین روش نصب در جهان میباشد. در این نوع نصب در حقیقت تلفیقی از روش دوم و سوم میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید