خواب اجرای نما

زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. 1-نشست ساختمان 2-اسکوپ نکردن سرامیک نما 3-خاک برش کاری که پشت سرامیک نشست کرده 4-ریختن سیمان خشک روی ملات پشت سرامیک 5-ریختن نخاله لابه لای ملات 6-استفاده نکردن از ملات و سیمان درجه 1 7-استفاده از سرامیک نامرغوب 8-ورود آب باران به پشت سرامیک ،سنگ و ملات باعث شل شدن سرامیک از نما می شود.که تنش فشاری و کششی به اتصال ملات و سنگ انتقال می یابد که باعث ترک مویی در سطح سنگ یا سرامیک در نما شده و به دنبال آن سقوط سنگ ریزه یا سرامیک از نما به پایین ارتفاعات خواهد شد. این نیروی متخصص از پیچ مصرفی گالوانیزه 6 سانتی متری ضد آب برای محکم کاری فضای سنگ و جلوگیری از سقوط مصالح سرامیک استفاده می نمایند. این نوع مصالح ساختمانی علاوه بر داشتن طرحهای زیبا دوام و استحکام مناسبی نیز در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند. اما متاسفانه این مورد رعایت نمی شود و امروزه خواهیم دید که از سرامیک برای نمای ساختمانی استفاده می شود. انواع مختلفی از مصالح مانند سنگ، آجر و چوب برای طراحی این بخش از ساختمان استفاده میگردد.

روش اجرای نمای خشک

پلان فونداسیون: فونداسیون اولین مرحله اجرای سازه است و انواع مختلفی دارد. برای نصب نمای خشک ساختمان از تجهیزات مختلفی استفاده میکنند. پلان بام: در این پلان از دایره های کوچک برای نشان دادن آبرو ها، علامت شیب برای نشان دادن مسیر شیب و در نهایت کد ارتفاع استفاده می شود تا یک نمای بالایی از تمامی بخش ها و موارد یک خانه به تصویر کشیده شود. با سلام و خیر مقدم خدمت شما کاربران گرامی،ما امروز قصد داریم که شما را با نما رومی اشنا کنیم و چگونگی اجرای نما رومی ساختمان را به شما عزیزان توضیح دهیم و لطفا ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید. بنابراین شما میتوانید با خیال آسوده مرغوبترین نوع سرامیک نما را برای طراحی بخش بیرونی ساختمان خود انتخاب کنید. سرامیک نوعی سنگ ظریف و شکننده است که با کوچکترین ضربه می شکند برای عملیات پیچ و رولپلاک سرامیک نما باید نمای خشک در ایران هوشمندانه عمل نمود. اگر نمایی سرامیکی دارید هر چند وقت یکبار باید چک شوند تا از نریختن آنها مطمئن شوید.سرامیک را با نوعی چسب کاشی می توان به نما بچسبانیم.

این کار بحث زیبایی شناختی ساختمان را پوشش می دهد. حال می خواهیم بدانیم چگونه این نما اجرا می شود. البته این گروه ارتفاع کار باید دارای ابزار دیگراستاندارد برای انجام سفت کاری جایگاه سنگ یا سرامیک در نمای ساختمان باشند .در ادامه ی مطلب در این باره به بررسی بیشتری خواهیم پرداخت . که در زیر به پاره ای از عوامل ریزش سرامیک در نمای ساختمانی اشاره خواهیم نمود. پس از نشست ساختمان سرامیک ها جا به جا می شوند و آهسته ریزش شروع می گردد. این تیم متخصص و حرفه ای از واشر گالوانیزه جهت انجام تثبیت سرامیک استفاده می کنند تا مبادا زنگ نزند و نما را بد شکل نکند. نما عناصر بیرونی و داخلی بنا را از هم جدا می کند و به شهر هویت می بخشد و نقش بسزایی در جهت بهبود فضای شهری دارد. بنابراین گرد و خاک به داخل آن نفوذ نمی کند. سرامیک ها در بیشتر مواقع تیکه تیکه ریزش می کند. ریزش سنگ نما ،سرامیک نما و دیگر مصالح ممکن است باعث مرگ ناگهانی فرد گردد.

نیروی ماهر کار در ارتفاع با طناب، بدون داربست با پیچ و رولپلاک کردن نمای سرامیک باعث می شوند که دیگر سنگ ریزش نکند. این تعریف در نگاه اول یک تعریف بدیهی است ولی دارای یک نکته جالب توجه می باشد و آن، این است که نما اولین چیزی است که میتوان یک ساختمان را با آن سنجید. امروزه صنعتگران کاشی و سرامیک با کمک دستگاههای دیجیتالی و لیزری پیشرفته سرامیکهای مخصوص نماکاری با طرحهای شیک و جذاب را تولید کردهاند. از بکارگیری سنگهایی با ضخامت کمتر از ۱.۵ سانتی متر بپرهیزید. اما برای محکم کاری روی آن را پس از چسباندن پیچ می نماییم. وجود دارد. از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بالافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد. باشد. پنجرهها همواره با دیگر عناصر دیوار، سطوح باز و بسته، تیره وروشن، صاف و ناهموار را بوجود می آورند. گاهی امنیت جانی افراد را هم به خطر می اندازد. برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. مشخص کردن یک محدوده مشخص برای امنیت افراد بسیار مهم می باشد. This  da ta w as w​ri tt᠎en with the he lp ᠎of G SA C on​tent G​enerat᠎or  DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید