خیلی هیجان‌زده. شما ممکن است نباشد انجام شد با نمای خشک

نمای خشک آجری یک روش های نصب آجر است که انواع آجر نما بدون نیاز به چسب و ملات نصب می شوند. حداقل دمای گیرایی ۲۵ درجه سانتیگراد و زمان کار ۸ دقیقه می باشد و زمان تثبیت نهایی ۷۲ ساعت می باشد . نبشی کشی نمای ساختمان باعث استحکام نما و عدم تخریب و افتادن سنگ و آجرها به مرور زمان می شود. اما باید این را در نظر داشته باشید که نمای رومی بخاطر سنگ های گران قیمتی که دارد خیلی مقرون به صرفه نیست و به مرور زمان در مقابل نور خورشید کم رنگ میشود. اما ترکیب نمای آجری با سنگ در سبک کلاسیک، از شیک ترین نماهای ساختمانی محسوب می شود. استفاده از تکنیک و روش های آجرچینی می تواند نمای شما را بسیار منحصر به فرد و شیک کند. از آن جایی که نمای هر سازه، پیشانی و صورت آن محسوب می شود و در کوتاه ترین نگاه کاربر کاملا به چشم می آید، طراحی و دیزاین اصولی آن بسیار حائز اهمیت است. موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند. C ontent has been generat ed by behsaznama C​ontent  Generat or Demoversion !

فروش تجهیزات نمای خشک

مهم ترین بخش یک ساختمان، نمای ساختمان است؛ که علاوه بر زیبایی بصری، مقاومت زیادی در برابر تاثیر رطوبت بر بخشهای داخلی ساختمان دارد. علاوه بر این، یک ساختمان بدون زیرسازی نما میتواند برای جان عابران پیاده نیز خطر آفرین باشد. از نماهای سرامیکی می توان برای ساختمان های اداری، مسکونی و یا تجاری استفاده نمود زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که این نوع از نما نسبت به سایر نماهای مشابه دارد، دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است. نمای آجری خشک به وسیله یک سازه فلزی و پیچ و مهره های لازم روی دیوار نصب می شود. این روش یکی از بهترین روش های نصب آجر است؛ زیرا در مقابل متغیرهایی همچون زلزله و شرایط آب و هوایی از استحکام بالایی برخوردار است. برای نماهای آجری حتما از پودر بندکشی آجر استفاده کنید تا از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری شود. در طراحی جزییات ساختمان ها از تکنولوژی نمای سرامیک خشک و سرامیک های برش بزرگ برای جلوگیری از مشکلات ساخت نما در مناطق مرطوب استفاده شده است. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر درباره آهن کشی و اصول آن با ادامه مقاله با آهن ملل همراه باشید.

همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. پس از ایجاد طرح، عملیات آهن کشی نمای ساختمان اجرا می شود که این بخش باید اصولی و طبق استانداردهای روز دنیا انجام گردد تا از ریزش و یا تخریب آن به هنگام وقوع زلزله جلوگیری شود.

پس از آماده سازی مواد ، پاکسازی سطح دیوار از خاک و گرد وغبار انجام می گیرد. این مجموعه در راستای ارائه بهترین خدمات ساختمانی و بازسازی ساختمان، تیمی با تجربه و با دانش از مهندسین را در اختیار دارد. در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم سرامیک پرسلانی می گردد. نمای آجری ویلایی یکی از رایج ترین و پر طرفدارترین نماهای ویلایی محسوب می شود. نوع و جنس متریال های نصب نما با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید به خوبی بدانید که بهتر است این متریال ها و مصالح را از بین بهترین ها انتخاب کنید. مهندسان و طراحان ساختمانی که اجرا و نصب نمای سرامیک خشک را بر عهده دارند به خوبی با نحوه قرار دادن این نما روی ساختمان آشنا هستند. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید