داستان واقعی پشت کتاب های موسیقی

تعداد زیادی از افرادی که علاقهمند به یادگیری و نواختن گیتار هستند، شاید به هر دلیلی در ابتدای راه دلسرد شده و علاقهای به ادامهی یادگیری نداشته باشند. گیتار آکوستیک، گیتاری که محبوبیت زیادی بین هنرجوهای این ساز دارد و سازی است تو خالی و معمولا از چوب ساخته شده اند و دارای شش رشته است،این نوع از گیتار برای آموزش گیتار افراد مبتدی بسیار ایده عال است. مجموعه گیتار متد برای آموزش همه جوانب نوازندگی گیتار به هنرجوی مبتدی طراحی شده و او را تا سطح پیشرفته و حرفهای نوازندگی همراهی میکند. هیچ فرقی نمیکند که شما مبتدی هستید(سطح صفر در آموزش گیتار) یا قبلا به کلاس گیتار رفته اید یا اینکه درحال رفتن به کلاس گیتار هستید این محصول برای همه قابل استفاده است ( شامل هر دو سطح مقدماتی و پیشرفته میباشد). مهمتر از همه خصوصی یا عمومی بودن کلاسها یا آنلاین برگزار شدنشان هم در کنار سایر هزینههای جانبی مثل خرید جزوات و کتابهای مورد نیاز از جمله کتاب ولفارت شوچیک ال-ویولن یا آموزش ویولن ایرانی (۱) و (۲) (کتاب های هنرستان موسیقی سابق)؛ آثار برگزیده استاد علی تجویدی برای ویولن ایرانی؛ هجده قطعه پیش درآمد برای ویولن ایرانی و چند کتاب دیگر هم از عوامل موثر بر هزینه آموزش ویولن محسوب می شوند.

کتاب های موسیقی دهم

کتاب های آموزش سنتور نیز یادگیری این ساز را که شاید قدری پیچیدهتر از سایر ادوات موسیقی باشد را میسر کرده است. مهمترین نکته میزان بودجه ای است که برای این کار در نظر گرفته ایم و بعد از آن راحتی کار با ساز و نیز صدای ساز است. به طور کلی مانند تمام رشتهها، اولین و مهمترین عامل برای تحصیل در رشته موسیقی علاقه و اشتیاق فردی است. این مجموعه تمامی مباحث نوازندگی گیتار و تئوری موسیقی و آهنگسازی را در جلدهای مختلف و به شیوه درس به درس و تدریجی مورد بررسی قرار میدهد. مطالب کتاب گیتار متد تئوری با آموزش نتنگاری استاندارد، ارزشهای زمانی، نتنگاری ریتمهای مختلف و سیستم تبلچر آغاز میشود و در ادامه به بررسی تمامی نتهای روی دسته گیتار و رابطهی آنها با یکدیگر در پوزیسیونهای مختلف، ساختار انواع آکوردها و گامها، عبارتهای موزیکال و کاربرد تکنیکهای منحصر به فرد گیتار، شیوه ساختن آکوردهای مختلف و توانایی نوازندگی در تنالیتههای متنوع میپردازد. گیتار سازی که تقریبا مورد علاقه تمامی سنین است و می توان با آموزش گیتار به این علاقه جامه عمل پوشاند و با طنین صدای خوش گیتار تمامی حس و حال درون را نمایان کرد. مطمئنا حاصل یک ساز خوب و خوش صدا و یک آموزش تخصصی چیزی نیست جز یک طنین خوش صدا که نوازنده و شنونده از صدای خوشش لذت خواهند برد.

فروشگاه کتاب های موسیقی

شاید اجرای چند آهنگ بدون گذراندن دوره های تخصصی چندان مشکل نباشد اما چنانچه آموزش گیتار این ساز دوست داشتنی با تخصص و مهارت انجام گردد مطمئنا با درک چرایی و شناخت نت ها و آکوردهای مختلف صدایی خوش تر از آنچه تصور می کنید طنین انداز خواهد شد و آنگاه متوجه تفاوت ساز زدن یک فرد ماهر و غیرماهر خواهید شد چرا که یادگیری همین ریزه کاری ها در یک آموزش تخصصی از شما یک نوازنده ماهر خواهد ساخت. همیشه موسیقی پاپ جزو پرطرفدارترین موسیقی ها بوده و هست درواقع این موسیقی به این دلیل مورد پسند عام قرار گرفته که بسیار ساده و قابل فهم هست .در موسیقی پاپ یکی از چیز هایی که همه به خاطرش سراغ یادگیری گیتار می روند این است که بتوانند با گیتار قطعات مختلف این سبک را بخوانند و همراهی اجرا کنند گاها ملودی هم بتوانند اجرا کنند. سوالات هر فصل به صورت جداگانه در موضوعات مختلف نیز طبقه بندی شده اند که مطالعه و تمرین هر موضوع را کاربردی تر و آسان تر کرده است . خرید اینترنتی کتاب های موسیقی و کار با دف نیز فرصتی مناسب برای تهیه این منابع خوب آموزشی است. برای خرید گیتار مناسب نیز باید به چند مورد توجه کرد.

طراحی یک پارک در پنجاه آینده ، طراحی بازار شلوغ تهران ، طراحی یک تئاتر در یک قسمت از شهر ، طراحی فضاهای کارگاهی ، طراحی فضاهای مذهبی ، طراحی فضاهای تاریخی ، طراحی پاساژیا مرکز خرید و … تعدادی مباحث اضافی که در دوره کنونی بیشتر مورد نیاز است اضافه مطرح شده یا روی آنها تاکید شده است. چنانچه مایل به شروع یادگیری ساز مورد علاقه خود از هرجایی و هرزمان که بخواهید، هستید درخواست ثبت نام و یا مشاوره خود را ثبت نمایید تا کارشناسان آموزش با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی لازم را انجام هند. و نقش آن در موسیقی دستگاهی بیش از پیش مورد بررسی قرار بگیرد. کتاب های موسیقی که ما در این صفحه قرار دادیم کاملا رایگان هستند. این کتاب که هم اکنون همراه با یک سی دی در اختیار عموم قرار گرفته می تواند کمک بسیاری در زمینه آموزش شنیداری موسیقی کند.  This has  be en generated by G SA Co​nt en​t  Gene ra to​r DEMO!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید