دتایل اجرای نمای خشک چیست؟

سازه های فلزی در ساختمان ها به دو بخش کلی تقسيم بندی می شوند که یک بخش شامل اسکلت فلزی که زیر مصالح ساختمانی قرار می گیرند و بخش دوم قطعات فلزی هر چند جزئی بر روی سطح سازه می باشد که غالباً نقش تزئینی دارند که می تواند قاب فلزی پنجره ها و یا چارچوب درب ساختمان و همچنين صفحات فلزی موجود بر روی لبه ی بام سازه باشد. با توجه به آنکه سطوح فلزی بیشتر نسبت به عوامل جوی واکنش نشان می دهند و مستعد زنگ زدگی هستند حتما قبل از پوشش دهی اصلی، مراحل آماده سازی و اعمال پرایمر های ضد خوردگی را در برنامه ی کاری خود قرار دهید. برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید. بهترین و ایده آل ترین رنگ ها برای پوشش دهی سطوح سیمانی و بتنی رنگ نمای ساختمان سیلیکات ، سیلیکون و همچنین ترکیبات آکریلیک است. همچنین قابل ذکر است آجرهای مورد استفاده در نمای ساختمان کاملا نسوز بوده و در رنگ ها و ابعاد و اشکال متفاوتی در کوره ها آماده می گردند.

قیمت اجرای نمای خشک

در ساختمانهای مرتفع، به کارگیری دیوار سبک باعث کاهش ابعاد تیرها، ستونها، فونداسیون و موجب ایجاد بازده اقتصادی در ساختار سازه میشود. مشهورترین سنگ مورد استفاده در نماهای ساختمانی، سنگ تراورتن است که تنوع بسیاری داشته و میتوان از آن برای ساخت نما با طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کرد. از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم. در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید. در صورت مشاهده ی سطوح تخریب شده بهتر است طی یک برنامه زمانی مشخص نسبت به اصلاح و ترمیم آن ها اقدام کنید. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد. Post h as be en g enerat ed by behsaznama  Conte nt Gener at᠎or D emover᠎sion᠎!

اکثر افراد و خریداران تنها به معیارهای تزئینی و زیبایی پوشش رنگ نمای ساختمان توجه می کنند و دیگر المان ها و پارامترهای مهم و حیاتی آن را در نظر نمی گیرند. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. سطوح بتنی جزو بسترهای نسبتاً خشن و سخت تلقی می شود که لازم است از رنگ نمای ساختمان با فرمولاسیون قوی و پایدار استفاده کنیم. انواع رنگ نمای ساختمان، نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان، فروش رنگ نما، قیمت رنگ نمای ساختمان، معرفی رنگ های ساختمانی، بهترین نوع رنگ نمای ساختمان باتوجه به نیازهای بازار ساختمان، صنعت ساخت رنگهای مورد استفاده در نمای ساختمان امروزه پیشرفت بسیاری کرده است. کدام رنگ ها مناسب نمای چوبی سازه ها هستند؟ در ساختمان های بزرگ که سطح نمای آنها زیاد است, نمی توان از سنگ های کوچک استفاده کرد.

اتصالات نمای خشک

قبل از خرید رنگ ساختمان، بهتر است همه ی ویژگی ها و خصوصیات محصول را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا ایده آل ترین نتیجه را در پایان کار پروژه تجربه کنید. رنگ نمای ساختمان جزو پرکاربردترین پوششهای رنگی است که در سال های اخیر به جهت ایجاد یک نمای کلی فوقالعاده جذاب و دیدنی بر روی بسیاری از ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است. 4.نصب نما آجری به صورت نمای خشک: از مدرن ترین روش های نصب آجرنما و نماکاری، نصب آجرنما به صورت خشک است که در این روش هیچ ملاتی استفاده نمی شود. از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می شود، می تواند سبب کثیفی نمای آجری شود. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. رنگ نمای ساختمان سیلیکون استحکام بالایی در تغییرات آب و هوایی و همچنين تابش مستقیم نور خورشید دارند. This a rticle was created wi᠎th t᠎he  he lp  of behsaznama  C​onte nt Gener᠎ator D emov᠎er​sion!

فیلم اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجموعه ها وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید