دریابید که چگونه من نمای خشک خود را در 2 روز درمان کردم

اجرای این نما بسیار راحت و بی درد سر و خیلی سریع می باشد. در هر صورت، استفاده از نمای خشک خیلی رایج نیست و بیشتر پروژههای ساختمانی کشور همچنان از نماهای سنگی و ترکیب (آچر، سنگ و چوب) که نیاز به ملات و چسب مخصوص دارند، در نماسازی استفاده میکنند. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. درز میان سرامیک ها ۶ یا ۸ میلی متر تنظیم می شود. که در این صورت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود . این نما از دو جداره شیشهای تشکیل شده است که در وسط دو جداره یک فضا وجود دارد که برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده میشود. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. با توجه به استفادهی این نوع نما از شیشه و آلومینیوم ویژگیهای منحصر به فردی را نیز به همراه دارد. اصلیترین دلیل استفاده از نما خشک ساختمان، مزایای متعددی است که به همراه دارد.

نمای خشک امیدها و آرزوها

در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند . لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . به همین ترتیب، ساختمانهای امروز می باید نمایش دهنده عصارة فكری و تكنیكی عصر حاضر یعنی تكنولوژی باشد. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند.

تفاوت بین قیمت نمای خشک و Google

استفاده میشود و مانند متریال های سنتی از دوغ آب و ملات سیمانی استفاده نمیشود که یخ زدگی و سفت شدن را در پی دارد؛ نصب این نوع نما در هر دمایی قابل اجرا است. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. آنچه که باعث شد در اوایل قرن بیستم، پنجرهها بزرگتر و جدارهها شفاف تر گردند از یک طرف نیاز به نور بیشتر و تهویه بهتر و از طرف دیگر امکان تولید سطوح بزرگتر شیشه در مصالح نمای خشک قرون نوزدهم بود. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. بنابراین نما آن بخش از ساختمان است که از فضاهای عمومی (خیابان، میدان) دیده میشوند . اگر تهویه فضای خالی با تجهیزات مورد نیاز برای این کار یکپارچه باشد، میتوان هوای گرم را در زمستان به ساختمان وارد کرد. این امر میتواند تأثیر به سزایی در مصرف انرژی ساختمان و همچنین آسایش حرارتی و بصری ساکنین داشته باشد و افراد را در برابر گرما و نور مستقیم خورشید در روزهای گرم و آفتابی محافظت کند. Th is post has been g ener᠎ated with behsaznama᠎ Con tent Generat​or D᠎em᠎over si​on.

در نما های ساختمان های مدرن بسیار از این ماده استفاده می شود. درست ساختن نما بسیار مهم است زیرا می تواند به میزان قابل توجهی بر روی روشنایی ، گرمایش و تهویه سازه ها تأثیر بگذارد. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. نماهای مدرن مناسب برای ساختمان هایی است که در مناطق زلزله خیز هستند. برخی از این پنلها میتوانند نوعی از انواع نمای خشک باشند که از عناصر سازهای بتنی پیش ساخته تولید میشوند. نماهای دیواری عایق بندی شده ساندویچ پنلهای صفحهای فلزی کامپوزیتی یا پنلهای بتونی با عایق بندی بین عناصر داخلی و خارجی بتنی هستند. پنلهای عایق بندی شده با روکش فولادی اغلب در ساختمانهای یک طبقه و کم ارتفاع صنعتی استفاده میشوند. تنها عیب نماهای سفالی این است که ممکن است آلوده شوند و نیاز به نگهداری مداوم یا استفاده از مواد عایق دارند. موادی مختلفی برای عایق استفاده میشوند که شامل پلی اورتان منبسط شده (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR) و الیاف معدنی با طیف وسیعی از عایق، مقاوم در برابر آتش و سایر خصوصیات فیزیکی در دسترس هستند. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید