دریابیم که چگونه مقابله با( الف) خیلی خطرناک طرح نمای خشک

در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). همان طور که قبلا اشاره کردیم در حال حاضر انواع آجر کف فرش داریم که بنابر سلیقه و نوع محیطی که قرار است نصب شود، توسط خریداران تهیه و نصب می شود و نیز نصبی بسیار آسان و راحت دارد؛ لازم است که هنگام خرید آجر ها به نکات مهمی دقت نمایید که در زیر اشاره می کنیم. 20 و یا هر اندازه ی دیگر کیفیت مواد اولیه آن است و مدت ماندگاری و مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و قیمت آن ها، نباید برای شما ملاک قرار گیرد. از مکان هایی که می توان این آجر نسوز سیمانی را نصب نمود می توان به پیاده رو ها و کوچه ها، استخر های خانگی، حیات خانه ها، اماکن ورزشی و تفریحی، پارک ها و بوستان ها، بالکن ها و نیز پارکینگ های خانه ها اشاره نمود. در مورد طراحی ها ، اگر معمار قصد داشته باشد با نمای خود بیانیه ای ارائه دهد ، انتخابهای زیادی دارد و می تواند کارهای زیادی برای نشان دادن توانایی خود انجام دهد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

ماندگاری زیاد: این آجر ها طبق برآورد های انجام شده تا صد و پنجاه سال ماندگاری و مقاومت دارند. اما در باره ی تاریخ آجر در ایران اطلاعات دقیق در دسترس نیست و طی برآوردهای انجام شده تخمین زده می شود که از هزاره ی چهارم پیش از میلاد این صنعت وارد ایران شده و بناهای شهر شوش از این قدمت برخوردار هستند. از شاخص ترین این نما ها می توان به هرم های ثلاثه ی مصر، نما های رومی و یونانی و حتی نماهای باستانی ایران اشاره کرد که نشان از اهمیت زیبایی شناسی مردمان قدیم دارد. همچنین مهم ترین مسئله داشتن استاندارد های لازم و الزامی ساختمان است که هنگام خرید باید به آن ها توجه ویژه ای داشت و در صورت نداشتن این استاندارد ها عواقب ناشی از خسارت به ساختمان با مصرف کننده می باشد. 11. برای حل مشکل فوق، لازم است تا تمام سنگ های گرانیت و مرمریت اسکوپ شوند و در مورد سنگ تراورتن در جایی که سنگ ها در هم قفل و بست نشده و پیوسته نیست و یک قطعه سنگ به صورت تکی اجرا می شود مانند قاب دور پنجره ها حتما از اسکوپ استفاده شود.

مسئله ی بعدی سازگاری با سبک محیط است، که در انواع محیط های مختلف قابل نصب باشد و نیز در صورت تغییر در دکوراسیون محیط قابل جابه جایی و تغییر شکل باشد. اولین و مهم ترین مسئله دوست دار محیط زیست بودن آن است، یعنی از موادی تشکیل شده باشد که در حین ساخت به محیط زیست آسیبی وارد ننماید؛ مسئله ی دیگر ضد لغزش بودن است، این مسئله از مهم ترین مسائل است چرا که در صورت لغزنده بوده باعث عدم استفاده ی افراد ناتوان از آن ها می شود. این چسب ها که در بازار موجود است از مواد مخصوصی تشکیل شده اند که علاوه بر استحکامی که گفته شد در راحتی کار نیز تاثیر گذارند؛ همچنین مانند دیگر مصالح ساختمانی بعد از نصب، نیاز به بندکشی داشته که در در زیبایی و استحکام آن بسیار موثر است. امروزه یکی از مواردی که در ساخت و ساز استفاده می شود چسب سرامیک صنعتی ضد لغزش می باشد که برای نصب سرامیک از آن استفاده می نمایند. امروزه که به نمای محیط اهمیت بیشتری می دهند، استفاده از آجر کف نما بین مردم و زیبایی پسندان بسیار افزایش یافته و در طرح ها و مدل های مختلف و مناسب سلایق مختلف موجود می باشند.

اجرای نمای خشک در ایران

گونه ی دوم برای محل هایی مثل فضای سبز و پارک ها مناسب است. گونه ی سوم برای محیط های کم رفت و آمد مثل حیات خانه ها و باغ های شخصی مناسب است. ۷- فاصله دهنده های متصل به بست ها وظیفه ایجاد فاصله ۴ تا ۸ میلی متری را دارند و پس از قرارگیری در محل خود به وسیله پرچ در جای خود ثابت می شوند. در بین فاصله ورقهای نصب شده جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما از چسب سیلیکون و دزدگیرهای لاستیکی استفاده میگردد. برای داشتن نمایی جذاب و زیبا پیشنهاد ما استفاده از آجر نما کف فرش است که جایگزینی مناسب برای سرامیک و سنگ بوده و از امنیت بیشتری برخوردار می باشند و نیز مدل های نسوز موجود است که در برابر آتش مقاوم هستند. همچنین بنا های آجری زیاد دیگری در شهر های اصفهان، کرمان، قم، شیراز و بسیاری شهر های دیگر وجود دارد که نشان دهنده ی اهمیت ایرانیان به زیبایی در معماری است. گونه ی اول برای محل های پر رفت و آمد مثل پیاده رو های مرکز شهر مناسب است. نمای ساختمان باید به گونه ای باشد که با نگاه اول به آن بتوان نوع کاربری آن را حدس زد. ᠎Da᠎ta has  been c​reat ed wi th behsaznama C​ontent G​en er​at or Dem᠎oversion​!

باید داشته باشد منابع برای نماهای مدرن

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید