دریافت بهترین روش اجرای نمای خشک

این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر نما میکند. یکی از ویژگیهای مهمی که بازار خرید چسب پلی اورتان را پر رونق کرده است قدرت چسبندگی بالای آن هنگام اتصال سطوح مختلف مانند سنگ، سرامیک، شیشه و کاشی به یکدیگر است. رایمند تجارت با توجه به ویژگیها و کاربردهای فراوان چسب پلی اورتان در صنعت مبل سازی، صنایع خودرو، صحافی، تولید کفش، عایق سازی حرارتی، ساختمان و غیره برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع چسب پلی اورتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است. انتخاب متریال مناسب برای اجرای نما شامل فاکتور های متفاوتی است. دید داخلی سازه اصلی نمای فریم لس مانند سایر نماهای دیگر است ولی با توجه به یکدستی دید شیشه ها در نمای بیرونی نما ، این نوع نماها مورد استقبال طراحان و کارفرمایان پروژه های ساختمانی قرارگرفته است. پس از اتصال سازه الومنیومی نمای فریم لس – استپ یونیت به سازه اصلی ساختمان ، به وسیله براکت و نبشی ( با ۲ سوراخ لوبیایی ) و پیچ و مهره و واشر فنری که روش نصب اصولی سازه نمای فریم لس – استپ یونیت به سازه اصلی ساختمان میباشد . نوعی دیگر از زیرشاخه های نمای کرتین وال ، سیستم نمای فریم لس – استپ یونیت است که در ان مانند سایر سازه های نمای کرتین وال ، از پروفیل آلومنیومی تولید شده به روش اکسترودی جهت ایجاد شبکه آلومنیومی به عنوان سازه اصلی استفاده میگردد .

ی فریم لس را به دست میدهد .

البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. در پایان میتوان گفت مهمترین نکته در اجرای نمای فریم لس – یوچنلی ، استفاده از چسب های با قابلیت کشسانی و چسبندگی بالا و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف میباشد . شیشه های ۲ جداره استپ یونیت تهیه شده ، توسط چسب های سیلیکونی مخصوص با توان کشش و چسبندگی و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف ، بر روی قابهای تهیه شده از پروفیل الومنیومی چسبانیده میشود . در صورت استفاده از چسب های با کیفیت بالا جهت چسبانیده شدن شیشه های استپ یونیت بر روی قاب های الومنیومی ، سیستم نمای فریم لس – استپ یونیت یکی از مقاوم ترین و زیباترین سیستم های نمای فریم لس را به دست میدهد . • ازآنجاییکه کرسی وظیفه انتقال بار را بر عهده داشته و بخش مهمی در مسیر انتقال نیرو در سازه بهحساب میآید، با افزایش عرض کرسی، ضریب اطمینان سازه در این بخش بالاتر خواهد رفت.

نمای خشک در ساختمان

᠎Th is content w as c reat᠎ed by G SA C ontent G​en᠎erat​or Dem oversion!

بدین منظور باید با استفاده از جزئیات ارائه شده در این پیوست (پیوست ششم ۲۸۰۰)، اتصال دیوار پشتیبان به سازه محیطی (بند پ۶-۱-۴-۲) را جدا نمود. البته پیشنهاد مجری نما و معمار طرح را نمی توان نادیده گرفت. در این سیستم هیج گونه درپوش و یا نگهدارنده ای از بیرون بر روی فریم لس استفاده نمی شود و فقط چسب سیلیکونی انتی یو وی ( با عرض ۲۰ میلیمتر ) از بیرون نما در فواصل بین شیشه ها قابل رویت خواهد بود . پس از آن با پروفیل های آلومینیومی اکسترئدی جهت ساخت فریم های آلومینیومی استفاده میگردد که عمدتا به صورت دایکاستی اسمبل میشود . یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. همچنین مجری نمای خشک از این نوع پنل ها برای آراستن آسانسور و ساخت کابینت های آشپزخانه استفاده می کند. ​Th is post w᠎as done  with the  help of behsaznama Content ᠎Generator ​DE᠎MO.

هزینه اجرای نمای خشک

سپس این بسته ها توسط جرثقیل در وان های جداگانه بارگیری می شوند. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. پس از آماده سازی و اسمبل شیشه ها در داخل قاب ها ، این قاب ها در داخل سازه اصلی نمای فریم لس – استپ یونیت با پیچ و یا پرچ نصب میگردد . پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگیهای برتر محصول پرسلانی می باشد. به همین دلیل استفاده از چسب مناسب در ۲ جداره سازی شیشه های نمای فریم لس – یوچنلی دارای درجه بالایی از اهمیت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید