در اینجا یک روش است که کمک می‌کند نماهای مدرن

به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. اکنون، سراميک را به طور کلي به عنوان هنر و علم ساختن و به کار بردن اشياء جامدي که اجزاء تشکيل دهنده اصلي و عمده ی آنها مواد غيرآلي و غيرفلزي ميباشند، تعريف ميکنيم و بررسي ساختمان و خواص اينگونه مواد نيز جزء اين علم است. نماهای نام برده شده، همه از انواع نمای خشک و مدرن بودند که این روزها در سطح شهر زیاد به کار میروند. این محصول میتواند بر روی دیوارهای رنگ شده، سنگ، سیمان، چوب، مقوای نازک، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. نما یکی از اجزای مهم هر ساختمان به شمار می رود چرا که باید دو ویژگی مهم حفاظت و زیبایی را به بهترین شکل تامین کند. نمای شیشهای بیشتر برای ساختمانهای تجاری، اداری، فرهنگی کاربرد دارد و به دو نوع اسپایدر و کرتین وال تقسیم میشود. ساختمانهای امروزی با مصالح گوناگون و روشهای نوین طراحی و اجرا میشوند و جلوهی تازهای به شهر میدهند. This c​on᠎te nt was writt᠎en with behsaznama  C ontent Ge nera to​r DEMO.

دتایل اجرای نمای خشک

به خصوص، با توجه به این که قیمت ارزان تری در قیاس با پرده های موجود در بازار دارند و خریدشان برای عموم مردم امکان پذیر است. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. استفاده از نمای چوبی در ساختمان، امروزه زیاد دیده میشود. نمای خشک به نمایی گفته میشود که برای اتصال مصالح به جدارهی خارجی ساختمان، از هیچ ملات و دوغابی استفاده نشده باشد و به جای از آن اتصالات و پیچ و مهره استفاده شود. ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی ساختمان از جمله تحولات این صنعت بوده است که البته سیستم های خشک مزایای بسیار زیادی را در برمی گیرد که به آن اشاره خواهیم کرد. از هر زاویه ای که به پرده های پانچ نگاه کنید، متوجه خواهید شد که کاملا به صرفه و مناسب هستند. نمای مدرن یا نمای خشک نمایی است که در نصب آن به جای دوغاب و مصالح سنگین سنتی از تجهیزات مختلف فلزی استفاده می شود.

در واقع اسم کمپانی آفریننده این گونه رولپلاک می باشد.

مزایای نمای خشک چیست? یکی از شیکترین و مقاومترین مصالحی که میتوانید برای نمای خارجی ساختمان استفاده کنید؛ نمای سنگ است. سنگ نمای شما و تنالیته رنگی آن شناسایی گردیده و برای لبریز کردن جای پیچ ها و حفره های ساخته شده است. دقت داشته باشید که آلودگی برخی از پرده های پانچ مثل پرده آشپزخانه، به دلیل قرار گرفتن در چنین محیطی بسیار بالاست. اما تفاوت ساختمانهای امروزی با گذشته فقط در ظاهر آنها نیست، ساختمانهای مدرن از خیلی جهات نسبت به ساختمانهای کلاسیک برتری دارند. نمای نئوکلاسیک در واقع متمایز از سایر ساختمانهای کلاسیک و مدرن است. در واقع اسم کمپانی آفریننده این گونه رولپلاک می باشد. روش شیاری در نصب نمای خشک ساختمان: حتما اسم دستگاه شیارزن به گوشتان خورده است. از انواع نما و روشهای اجرای آن که بگذریم، چیزی که اهمیت آن از همهی این چیزها بیشتر است، این است که شهرداری به نمای ساختمان شما تاییدیه بدهد تا ساختمان شما اجرا شود. و از جمله مزایای نماهای چوبی هم، زیبایی نما به دلیل استفاده از یک متریال طبیعی، خاصیت ضد آب و ضد رطوبت چوبهای ترموود، سبک بودن، شست و شو و نگهداری آسان، سهولت نصب و اجرا و …

قیمت سنگ نمای خشک

نمای خشک را می توان با اتصالات آزاد اجرا کرد. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. این دو مدل سرامیک را می توان با روش های مختلف به شبکه فلزی متصل نمود که در ادامه به نقد و بررسی این روش ها می پردازیم. با گذشت زمان و پیشرفت صنایع ساختمانی، مهندسان تواستند تا با استفاده از ستونهای باربر داخلی، بار روی دیوارهای نما را سبک کنند و اینگونه بود که طراحان به فکر استفاده از شیشه در نمای خارجی ساختمان افتادند و نمای کرتن وال و انواع نمای شیشهای به وجود آمد. از دیگر نماهای مدرن ساختمانی، نماهای شیشهای میباشند که همیشه طرفدار زیادی داشتهاند. این دو نوع سیستم، از رایجترین نماهای فلزی میباشند. کرتین وال از دو بخش شیشه و آلومینیوم تشکیل میشود که به پروفیلهای آلومینیومی لامل میگویند و نمای کرتن وال از کنار هم قرار گرفتن این لاملها و شیشه در فضای خالی بین آنها، ساخته میشود.

این 6 را در مورد نمای خشک نمایان بخوانید تا کسب و کار خود را دو برابر کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قطعات نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید