در نظر بگیرید قیمت اجرای نمای خشک مهارت‌ها اما به هیچ وجه توقف بهبود

سرامیک خشک از مدرن ترین و به روزترین نما های ساختمانی با قیمت مناسب بوده است که در نمایندگی های سراسر ایران قابل سفارش و خرید و فروش می باشد. این روش از دهه هفتاد در ایران اجرا شد و گسترش یافت. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.

کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از اجرای نمای خشک اجتناب کنید!

ترک، لب پریدگی، شکستگی و شیار و حفره در سطح سنگهای به کار رفته برای نمای ساختمان وجود نداشته باشد. پنلها و تایلهای بتن اکسپوز با شکلها و طرحهای متنوع برای کفسازی فضاهای داخلی ساختمان نظیر اتاقها، آشپزخانه، حمام و دستشویی قابل استفاده است. پنلها و تایلهای بتن اکسپوز، برای ایجاد فضای داخلی اتاقها به صورت کلاسیک، مدرن و تزئینی مورد استفاده قرار میگیرند. بتنهای اکسپوز بام معمولا در رنگهای خاکستری روشن (بتن معمولی)، قهوهای (چوبی)، قرمز (رسی) و خاکستری تیره (سنگی) مورد استفاده قرار میگیرند. البته معمولا برای نمای بیرونی و اکثر سطوح بزرگ داخلی از پنلهای معمولی استفاده میشود. تایلهای این نوع بتن معمولا دارای پروفیلهای S شکل، SS شکل و مسطح با طرحهای مشابه چوب هستند. با این وجود، اجرای بتن اکسپوز کف سادهتر از نواحی دیگر است. آجر کاری نما مانند سایر سبک ها در طراحی نمای ساختمان با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان، دستخوش تغییراتی مثبت شده است. سنگ تراورتن انتخاب کلاسیکی برای کف و دیوارها هم در داخل و هم در خارج ساختمان است. پس از طی این مراحل آجرها را با فاصله بر روی چارچوب در کنار هم میچینند. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد. This po st h᠎as be en gen᠎er ated by behsaznama Con te nt Generator DE MO.

منظور از زیر کار، دیوار اصلی ساختمان است.

بتن اکسپوز به عنوان یکی از المانهای طراحی داخلی برای پرداخت کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار میگیرد. بتن اکسپوز در طراحی خارجی چه کاربردی دارد؟ در ساختمانهای بتنی پیش ساخته، دیوارهای خارجی علاوه بر عملکرد سازهای، نقش بتن اکسپوز نما را بازی میکنند. بتن اکسپوز را میتوان به عنوان نمای خارجی یا سقف ساختمان مورد استفاده قرار داد. بتن اکسپوز نما، یکی از پرکاربردترین انواع بتنهای اکسپوز است که با نصب پنلهای پیش ساخته بتنی به عنوان نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. ماسه بنایی، پرکاربردترین سنگدانه ریز مورد استفاده در بتن اکسپوز است. منظور از زیر کار، دیوار اصلی ساختمان است. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. به علاوه، با به کارگیری مصالح مخصوص در بتنهای اکسپوز دیوار، امکان افزودن عایق صوتی و حرارتی به فضای داخلی نیز فراهم میشود. علاوه بر این، به دلیل عملکرد سازهای کفها در ساختمان، امکان استفاده از تایلهای سهبعدی بتن اکسپوز فراهم نیست. شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید. This  data was do​ne  with the help of behsaznama Conte nt G ener ator  D emov​ersion​!

فضای خالی موجود بین بدنه ی ساختمان و نما، موجب جمع شدن هوا در این فضا میشود و از آنجایی که هوا به عنوان عایق عمل میکند، مانع هدر رفت انرژی کلیک کنید ساختمان می شود. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. در رابطه با مبانی نمای ساختمان، فیلم آموزشی مفیدی در مجموعه فرادرس تهیه شده است که میتوانند شما را با مفاهیم مرتبط با نمای ساختمان و تاثیر آن بر روی عملکرد سازه آشنا کند. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.تنها نقص وارد بر این روش نسبت به روش سنتی دوغابی این است که درروش خشک نمیتوان بهراحتی نماهای شکسته و کلاسیک را اجرا نمود. این بتنها از دوام بسیار بالا با طول عمر بین 50 تا 60 سال برخوردار هستند. بنابراین یکی از مهمترین مراحل اجرای نمای خشک این است که دیوار را برای نصب قطعات آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید