در نیمی از زمان، نتایج خود را در اجرای نمای خشک سه برابر کنید

در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. تا به این قسمت نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و نکات مهم در اجرای نمای سنگی مورد بررسی قرار گرفت. در این مقاله از مجله خدمت از ما به نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و اجرای نمای سنگی اشاره خواهیم کلیک داشت. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. و اگر می خواهید نسبت به میزان بودجه تان متریال مناسب و ارزان قیمت را انتخاب کنید بهترین انتخاب برای شما نمای خشک می باشد. بعنوان مثال سنگهای مانند تراورتن و گرانیت در اجرای سنگ نمای ساختمان اگر اسکوپ نشوند زیاد دوام ندارند.

اجرای نمای خشک موارد استفاده

یکی از روشهای مهم که در حفظ و نگهداری سنگ نما نقش پر رنگی داشته شیارزنی یا اسکوپ سنگ است. ۲- وجود سیمان، دوغاب و ملاتی که به کار میرود ممکن است در صورت عدم دقت باعث کثیف شدن نمای ساختمان شود. وجود یک نمای چشمنواز و شکیل، ظاهر ساختمان را آرمانی خواهد کرد. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. یکی از این قطعهها به دیوار پشتیبان متصل شده و دیگری در درز افقی نما که از ملات پر شده جاسازی و قرار میگیرد.

هدف از ایجاد این دیوار پشتیبان انتقال بارهای مردهای که به سنگ نما و مهارها وارد شده به ساختمان است. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. آجرهای عایق دما و صوت در انواع مختلف برای نمای داخلی خانه و نمای بیرون ساختمان کاربرد دارند. اجرای نمای سنگ ساختمان اصولا با استفاده از سنگهای مقاوم و پایدار در برابر تغییرات آب و هوایی به نسبت سنگهای نصب شده در طراحی داخلی صورت میگیرد. اجرای نمای سنگ ساختمان با کامپوزیت، ورقههای آلومینومی و شیشه در قالب دو روش کلی اجرای نمای سنگ خشک و اجرای نمای سنگ تر توسط افراد متخصص صورت میگیرد. در این روش امکان اعمال طرحهای خاص کلاسیک و شکسته در اجرای سنگ نمای ساختمان به نسبت روشهایی مثل اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب سخت تر میباشد. در این روش پس از نصب سنگ نما امکان جداسازی و جا به جایی آن وجود نداشته و احتمال جداسازی سنگ نما وجود دارد. با این حال در کنار این مزیت، نگرانیهایی نیز وجود دارد.  Con᠎tent w as c reat ed with behsaznama C​ontent Gen erator D​emov​ersi on​.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

همه این لایه ها به کمک سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. انتخاب نوع رنگ آجر متناسب با اقلیم و نوع آب و هوای منطقه بسیار بر زیبایی و چشم نوازی نهایی ساختمان کمک خواهد کرد. بسیار مهم است که نوع و رنگ این سنگ چه باشد. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. برای مثال استفاده از آن می تواند نمای ساختمان را در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن کند. نکتهی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازهها است که باید به گونهای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی از جمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. از آن جایی که در نمای خشک از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید