ده راه‌هایی که نحوه نصب نمای خشک می‌تواند شما را ورشکست کند – سریع!

5. پس از نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، کیفیت کل نما مورد بررسی و آزمایش قرار بگیرد. نمای سنگ خشک ، تکنیکی مدرن است که با حذف ملات به کار گرفته شده در نصب تر ، موجب دوام بیشتر سنگ های مورد استفاده در نما شده است. همچنین بسیار مهم است که پرده مورد نظرتان را در جای درستی آویزان کنید تا بهترین دکوراسیون داخلی را داشته باشید. در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد). هر دوی این بخش ها بسیار متنوع هستند و می توانند در محیط های مختلفی به کار بیایند. سادگی این پرده های پانچ باعث شده است که در همه جا به کار بیایند و محبوبیت فراوانی پیدا کنند. این سوراخ ها سرامیک را به یک عایق حرارتی بی نظیر تیدیل می کنند که از نفوذ هوای سرد یا گرم به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

سرامیک پرسلانی کیست؟

تنوع طرح و حلقه در پرده های پانچ زیاد است: همان طور که گفتیم از زمانی که تکنولوژی چاپ روی پرده به وجود آمد، تنوع طرح و رنگ نیز بسیار بالا رفت. بعلت تخلخل های زیاد پیوسته و ناپیوسته در بافت داخلی، جذب آب این محصولات بسیار زیاد می باشد. علاوه بر وجود تنوع زیاد در نمای سرامیکی، مزایای قابل توجه این نما نظر اکثر کاربران را به خود جلب کرد. این پرده ها که به نام پرده چاپی نیز شناخته می شوند؛ توانسته اند ایراد بزرگ پرده ها که همان محدودیت در طرح و نقش بوده است را برطرف کنند. اما نکته ی مهم تر اینجاست که شست و شوی این پرده ها نیز آسان است چرا که وزن خیلی پایینی دارند. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. از آنجایی که روش نصب خشک سرامیک پرسلانی را Ventilated System می نامند و هوا در پشت آن در جریان است، لزومی به پر کردن بندهای مابین سرامیک ها نیست؛ فقط در اقلیم هایی که دارای کج باران هستند مانند شهر رشت و همچنین اگر در بستر کار عایق رطوبتی مناسبی اجرا نشده باشد می توان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. This a᠎rtic le was written  by behsaznama Content  Generator DEMO.

فوق العاده ساده ساده روش‌ها طرفداران از برای تبلیغ نمای خشک استفاده کنید

همچنین در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است که یک روش از روش دیگر ارزانتر شود در صورتی که در ساختمان دیگر ممکن است همان نما گرانتر شود. همان طور که در مقاله نمای خشک ، اشاره شد نصب و اجرای نمای خشک آسان می باشد. همان طور که گفتیم پرده های پانچ را می شود راحت پایین آورد و شست. همان طور که اشاره کردیم، اصلی ترین ویژگی پرده های پانچی این است که می توان روی آن ها طرح های مختلفی را چاپ کرد. در ادامه به برخی از رایج ترین مدل پرده های پانچ اشاره خواهیم کرد. یا حتی پرده پانچ طرحداری خریداری کرد که بیشترین هارمونی را با خانه های کلاسیک و سنتی دارد. می توانند نور تابیده شده به داخل خانه را درون خود عبور دهند و رنگ تازه ای به آن ببخشند. نمای بیرونی ساختمان به قدری در جلب نظر افراد تاثیر دارد که حتی برخی از سازندگان آن را از نمای داخلی شکیلتر میسازند. طرح گل و گیاه به قدری در هنر ایرانی محبوب است که تقریبا در تمام هنرهای سنتی ایرانی دیده می شود. در واقع محدودیت پرده های قدیمی را ندارند و می توانند زیبایی خیلی فوق العاده ای را به محیط داخلی منزل ببخشند.

داماسک در واقع ترکیبی از اشکال گل و برگ های فانتزی است که فضایی خاص و لوکس را تداعی می کنند. زیبایی این کار در این است که می توان از پرده هایی با طرح خط نستعلیق در فضاهای مدرن و سنتی استفاده کرد. با استفاده از پرده های پانچ شما می توانید هر طرحی که دلتان می خواهد و با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگ است را انتخاب کرده و روی پارچه ی مخصوص این پرده ها چاپ بزنید. می توان این پرده ها را در خانه های مدرن و کلاسیک به کار برد. این نوع نما معمولا از مصالح سبک به ویژه ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می شود. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. برخلاف پرده های پر چین و شکن که دوخت پیچیده ای دارند، این نوع از پرده ها خیلی مصرف پارچه ی کمی دارند و در نتیجه قیمت نهایی را پایین تر می آورند.

اجرای نمای خشک در ایران

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید