راز لزبین فاش شد: نحوه نصب نمای خشک برای عالی.

• سرامیک نما طرح سنگ آنتیک. • سرامیک نما طرح سنگ گرانیت. • سرامیک نما طرح سنگ مرمریت.هر یک از این نمونهها ویژگیهای خاص خود را دارند و بنابر مشخصاتشان در بخشهای مختلف نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند. • سرامیک نما طرح سنگ تراورتن. نمای سرامیک خشک برای ساختمان های با کاربردی های مختلف نظیر تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و… نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

نحوه یادگیری نمای خشک

یکی از نماهای خشک که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است سرامیک خشک می باشد. مورد اول عایق حرارتی است که یکی از اجزای اصلی سیستم نمای خشک محسوب میشود که به زیر کار وصل میشود. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نمای خشک دارد، نصب بدون ملات می باشد. نمای سرامیک خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است که د سراسر دنیا در حال اجرا می باشد. روش خشک مزایا و ویژگی هایی دارد که باعث شده است رفته رفته کاربرد آن در سراسر دنیا بیشتر و بیشتر شود. از میان انواع فونداسیون فونداسیون نواری و گسترده بیشتر برای واحد های مسکونی استفاده می شوند. سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها به گونه ای طراحی شده اند که رنگ گرم مواد استفاده شده را برجسته می کنند ، و باعث ایجاد حسی ملایم برای کابرها می شوند. برای ساخت سیستم نمای خشک استفاده می کنند که مزیت های فراوانی نسبت به نماهای سنتی دارد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. Th is was created with the ​he᠎lp of behsaznama Con te​nt Gener​ator  DEMO .

نمای خشک سنگ برنامه های آیفون

در این روش باید به اتصال محکم بین ملات و سرامیک توجه شود که این اتصال از طریق ترکیب کردن سیمان با آب و ماسه بدست میآید. 1. چاچوبی که برای اجرای نمای سرامیک خشک انتخاب می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. روش خشک نماکاری ساختمان با استفاده از سرامیک باعث عایقبندی بهتر بنا میشود. این سنگهای کوچک مقاومت بتن را افزایش میدهند و از جدا شدن سرامیک از نما جلوگیری میکنند. همچنین در این روش معمولا زیر سرامیکها را توری قرار میدهند که در صورت شکستن آنها از سقوط آنها جلوگیری به عمل مصالح نمای خشک آید. تنها در انتها با توجه به ابعاد پنجره بریده خواهند شد. طراحی نمای ساختمان یک حرفه کاملاً تخصصی است و تنها یک معمار باتجربه می تواند ظاهر یک بنا را هماهنگ با محیط اطراف آن طراحی نماید. نمای سنگی ساختمان مسکونی و یا سایر بناها نیازمند مراقبت می باشد و هر چند وقت یکبار، نماشویی آن الزامیست. 2- استفاده از انرژی حرارتی خورشید و تبدیل آن به انواع انرژي هاي ديگر و یا استفاده مستقیم از آن. مورد اول این است که به دلیل وزن زیاد آجر و استفاده تعداد زیاد آجر در نما، وزن نما زیاد میشود و به همین دلیل از نمای آجری به ندرت در ساختمانهای بلند استفاده میشود و مورد دوم این است که بعد از گذشت زمان به علت وجود حفره های ریز، آلودگی در حفره ها جمع و موجب خوردگی و تیرگی نما میشود.

3. مصالح زیرسازی باید به گونه ای انتخاب شوند که از لحاظ شیمیایی با هم مغایرت نداشته باشند و دچار خوردگی و پوسیدگی نشوند. پرهزینه ترین بحث ساخت یک سازه را می توان انتخاب زمین در نظر گرفت. همچنین این روش عاملی موثر در کاهش هزینههای بازسازی و ترمیم سازه است. در روش اول که روش خشک نام دارد، در ابتدا نمای ساختمان زهکشی میشود. سرامیک خشک . چوب ترموود . کاربرد دارد. در نمای سرامیک خشک از انواع مختلف سرامیک ها استفاده می شود که هرکدام خصوصیات خاص خودشان را دارند. در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد). برای مثال از سنگ نمای تراورتن در طراحی بخشهای درونی ساختمان مانند دیوار پارکینگ و حیاط بهره میبرند. را آمود میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری. برای درست کردن بتن علاوه بر آب، سیمان و ماسه به موادی مانند سنگ ریزه نیز نیاز دارید. از طرفی به دلیل سقوط احتمالی سنگ ها از نما و گران بودن قیمت سنگ در نمای رومی، نماهای رومی ساخته شده با سیمان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. البته به شرطی که از سیمان سفید و پودر سنگ با کیفیت استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید