راز لزبین فاش شد: نمای خشک برای عالی.

با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد. اما در این بین افزودن واشرگالوانیزه که بسیار گران است به لوازم مصرفی برای محکم سازی و هم سخت پیچ شدن سرامیک باعث افزایش قیمت سرامیک به نسبت دیگر مصالح ساختمانی می باشد. سرامیک را بر روی نما کار نمی کنند و اگر فردی این کار را انجام دهد فردی مبتدی در امر ساختمان سازی می باشد. به منظور جلوگیری از خراب شدن کل نمای ساختمان بهتر است در کوتاهترین زمان ممکن به مقاوم سازی نمای ساختمانی بپردازید که این کار برای جلوگیری از خسارت مالی و جانی توسط ارتفاع کاران انجام می شود. هزینه و قیمت سرامیک به علت مقاوم سازی بیشتر از سنگ می باشد. سرامیک ها در بیشتر مواقع تیکه تیکه ریزش می کند.

نمای خشک نمایان

6-بتونه کردن و رنگ کردن پیچ ها که برای پوشاندن نازیبایی پیچ ها اجرا می گردد. عوامل زیادی هستند که بر مصالح نمای ساختمانی از جمله سرامیک تاثیر زیادی می گذارند و باعث می شود سرامیک یا دیگر مصالح ساختمانی از بخش نمای ساختمانی شل و کنده شده و در انتها به پایین ارتفاعات نما سقوط کنند. 1-نشست ساختمان 2-اسکوپ نکردن سرامیک نما 3-خاک برش کاری که پشت سرامیک نشست کرده 4-ریختن سیمان خشک روی ملات پشت سرامیک 5-ریختن نخاله لابه لای ملات 6-استفاده نکردن از ملات و سیمان درجه 1 7-استفاده از سرامیک نامرغوب 8-ورود آب باران به پشت سرامیک ،سنگ و ملات باعث شل شدن سرامیک از نما می شود.که تنش فشاری و کششی به اتصال ملات و سنگ انتقال می یابد که باعث ترک مویی در سطح سنگ یا سرامیک در نما شده و به دنبال آن سقوط سنگ ریزه یا سرامیک از نما به پایین ارتفاعات خواهد شد. این نوع مصالح ساختمانی علاوه بر داشتن طرحهای زیبا دوام و استحکام مناسبی نیز در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند. این نیروی متخصص از پیچ مصرفی گالوانیزه 6 سانتی متری ضد آب برای محکم کاری فضای سنگ و جلوگیری از سقوط مصالح سرامیک استفاده می نمایند. Po st w as generat ed with G SA C​on​tent G​en er ator᠎ Dem​over​si᠎on !

انجام این امر بر عهده ی معمار می باشد. 2-دریل های هیلتی و معمولی مناسب ،در جهت سوراخ کاری نما مورد استفاده قرار می گیرد. مجری نما ساختمان استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است.قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد.فضای ورودی ساختمان تعریف شده و دعوت کننده باشد و با عقب رفتگی در پلان طراحی شود.در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود.اگر شما پیمانکار نما ساختمان هستید، به شما توصیه می کنیم تا از اصول و قوانین برای یک نبشیکشی مطمئن استفاده کنید تا در اجرای نمای ساختمان خود دچار مشکل نشوید. مثلا وقتی ما به اصفهان سفر می کنیم اولین چیزی که مشاهده می کنیم نمای ساختمان ان شهر می باشد به همین خاطر طراحی و اجرای نمای ساختمان در اصفهان مهمترین قسمت در ساختمان سازی می باشد. نما، پوسته ساختمان است و یکی از مهمترین بخش ها در ساختمان سازی محسوب می شود. زیرسازی یا شاسیکشی به عنوان مهمترین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان شناخته میشود. در این مطلب ضمن آشنایی با انواع سرامیک نما طرح سنگ با نحوه اجرای این نوع مصالح ساختمانی نیز آشنا میشوید، پس با ما همراه باشید.

این کار از عهده ی هر فرد عادی بر نمی آید لازمه ی آن تعلیم و تجربه می باشد که فقط نیروهایی که به استخدام شرکت خدمات نما هستند از عهده ی آن به آسانی برمی آیند. این مزیت بر طول عمر و عملکرد خوب نما می افزاید. 7-برای پیچ کردن نمای سرامیک یا پاسیو نورگیر پیچ و رولپلاک و واشر را در کنج سرامیک ها می زنیم .با این کار دیگر سرامیک ها خورد نمی شود و سالم می ماند. نیروی ماهر کار در ارتفاع با طناب، بدون داربست با پیچ و رولپلاک کردن نمای سرامیک باعث می شوند که دیگر سنگ ریزش نکند. اگر نمایی سرامیکی دارید هر چند وقت یکبار باید چک شوند تا از نریختن آنها مطمئن شوید.سرامیک را با نوعی چسب کاشی می توان به نما بچسبانیم. سرامیک نوعی سنگ ظریف و شکننده است که با کوچکترین ضربه می شکند برای عملیات پیچ و رولپلاک سرامیک نما باید هوشمندانه عمل نمود. به موقع انجام نشدن عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما و ..در بخش نما باعث به وجود آمدن خسارت هنگفتی برای صاحبان ساختمانی خواهد شد.

نحوه استفاده از مصالح نمای خشک To Want

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید