راز نمای خشک

در واقع از جمله کارهای نهایی و تکمیلی در ساختمان به منظور به تصویر کشیدن چهره ي واقعي و زيباي آن نما سازي است. فاصله شمشهها از هم حداکثر یک متر است. همه ما به خوبی از اهمیت دیتیل های اجرایی با خبر هستیم و می دانیم که هر چه این جزئیات در کارها بیشتر باشد کار حرفه ای تر و پخته تر به نظر می آید اما قبل از این که به چگونگی اجرای نماها و دیتیل های اجرایی آن توجه کنیم باید انتخاب مصالح درستی داشته باشیم، شرط رسیدن به یک نمای خوب این است که بدانیم چه مصالحی در کنار یکدیگر زیباتر به چشم می آیند و هماهنگی بیشتری را در نما ایجاد می کنند. علاوه بر طراحی معماری نمای ساختمان، اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهداجرای نمای ساختمان باید با پلان و نقشه ترسیم و تایید شده از ساختمان هماهنگی و همخوانی داشته باشد. پیمانکار نما توسط افراد متخصص برای اجرای نمای سیمانی، ابتدا کل دیوار کرومبندی و شمشهگیری می کنند. 3.سرعت اجرای بالا :در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست ، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

ی ساختمان آشنا سازد.

اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. از این رو خط معمار در این بخش قصد دارد تا شما عزیزان را به طور خلاصه با مراحل اجرای نمای ساختمان آشنا سازد. میتوان برای اجرای نمای آجری استفاده کرد که هر کدام مزایای خودشان را به شرکتهای نمای خشک همراه دارند. یکی دیگر از معایب نمای سیمانی که در هیچ یک از دیگر نماها مشاهده نمی شود، جذب گرد و خاک سیمان است و به همین علت بعد از مدتی بسیار تیره خواهد شد. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. 6.آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع : اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر روش های اجرای نما می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. This content has ᠎been gen᠎erated ​by G SA Content G​ener at or Dem​oversion!

ی ساختمان تاثیر زیادی بر فضا و مبلمان شهری اصفهان دارد.

صفر کار و چهار چوب اصلی پنجره ها را پیاده سازی کرده و پس از آن شروع به اجرای احجام نما میکنیم. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. انواع روش اجرای نما ، به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. به طور کلی در اجرای نمای ساختمان در اصفهان استفاده از تنوع رنگ و بافت خیلی مهم می باشد. طراحی و اجرای نمای ساختمان تاثیر زیادی بر فضا و مبلمان شهری اصفهان دارد. شرکت های ساختمان و افراد مجرب اگهی دهنده خدمات جو اماده ارائه اجرای نمای ساختمان مانند اجرای نمای رومی در اصفهان و اجرای نمای چوپ در اصفهان و غیره می باشد. به همین علت مسئولین شهری برای نمای ساختمان قوانین پیچیده ای متنوع تعریف کردند تا ناظر ان ساختمان از نظر ایمنی و هماهنگ بودن ان ساختمان با فضای شهری ان منطقه شهر اصفهان اهمیت زیادی دهند. پس وقتی که طراحی و اجرای نمای ساختمان را نامرتبط با تاریخ و فرهنگ باشد حتما به زیبایی و فرهنگ ان منطقه و شهر بخصوص اصفهان لطمه می زند. پیمانکار نما برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم.

داستان واقعی درباره نمای خشک که کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

در عین حال مورد بعدی که نقش کلیدی در ایمنی ساختمان دارد، تربیت نیروی انسانی متخصص در طراحی و اجرای بخشها و اجزای مختلف ساختمان ازجمله نما است. علاوه بر نقش موثر نماکاری در زیبایی ساختمان، نماکاری در کاهش انرژی مصرفی و صرفه جویی در هزینه ها نیز تاثیر گذاراست. ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع از زمانی كه زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، در دستور كار مالكان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست. شرکت معماری هیرادانا توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که به بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را انجام دهد. 2.عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب : اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. اما با وارد شدن به موضوع گسترده و پر اهمیت طراحی و اجرای نمای ساختمان اهمیت آن را درک خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید