راز نمای سنگ

دانستن اینکه در نظر گرفتن نما براي ساختمان ها چه هدف یا اهدافی را دنبال می کند و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نما ها موثرند، لازم و ضروري است. قبل از استفاده از چسب لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونه ای که هیچ قسمت چسب نگرفته ای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. مورد اول این است که به دلیل انجام سوراخ کاری احتمال شکستن سنگ در حین انجام عملیات وجود دارد و همچنین اجرای نمای سنگ خشک به نیروی کاربلد نیازمند است.نمای خشک آجری چگونه است؟ به همین دلیل در انتخاب نوع محافظ پنجره، باید به استحکام و کاربرد آن توجه داشته باشید. برای انتخاب محافظ مناسب بهتر است از کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. بهتر است مجموعهای را انتخاب کنید که تمام خدمات مرتبط با نردههای محافظ را به شما ارائه میدهد. ​This ​da᠎ta has been c᠎re᠎ated with G SA Conte​nt᠎ G en er᠎at᠎or DE MO!

مقاومت خوبی در برابر عوامل طبیعی دارند.

نردههای پنجره دو جداره در مدلها و جنسهای مختلفی تولید میشود. با توجه به نوع پنجره و جایگاه و موقعیت قرارگیری آن باید نردههای مناسب انتخاب شود. البته این حفاظ برای مناطق مرطوب انتخاب خوبی نیست. مقاومت خوبی در برابر عوامل طبیعی دارند. روش نصب و اجراي سراميك خشك پرسلاني Ventilated system ميباشد كه هوا در پشت آن در جريان است. اما تبدیل پنجره به عنوان رابط بصری میان فضای بیرون و درون مشکل دیگری را به همراه داشت و آن اینکه پنجره مهمترین عنصر انتقال مزاحمتها از فضای بیرونی (سر و صدا و مشرفیت به ویژه برای طبقهٔ همکف) بود. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود، ملاحظه میگردد که با گذشت زمان کمی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپهای سیمی نیز از افتادن آنجلوگیری نمیکند. حفاظ ابرویی از انواع دیگری است که برای پنجرههایی پهنای آنها نسبت به ارتفاعشان بیشتر است، کاربرد دارد. علاوه بر این، استفاده از پنجره حفاظ دار از مزایای دیگری از قبیل کاهش شدت صوت، مناسب در برابر سرما و گرما، مانع از نفوذ گرد و غبار، تنوع بالا و شکل پذیری متناسب با معماری ساختمان برخوردار است. امروزه حفاظ پنجره دو جداره به صورت مستقیم وارد بازار شدهاند و اهمیت بسیار بالایی در زمینه طراحی و اجرا پیدا کردند و یکی از دلایلی که بسیار پرطرفدار می باشند به دلیل وجود ساختار محکم و این حفاظ را می توان در هر جایی نصب نمود و همچنین می توان وارد وبسایت حفاظ نما شوید و حفاظ مورد نظر را از طریق طرح ها و مدل های جدید از داخل این وب سایت انتخاب کنید . Content was created wi​th the help of behsaznama Content G᠎ener ator ​DEMO .

به همین دلیل میتوان آنها را با طرحها و مدلهای مختلف تولید کرد. نردهها در مقابل پنجره قرار میگیرند، ولی نمیشود آنها را باز و بسته کرد. از کاربردهای حفاظ پنجره دو جداره میتوان به موارد زیر اشاره کرد. حفاظ پنجره دو جداره چیست؟ حفاظ پنجره دو جداره استیل جزو انواع پرکاربرد این محصول است. سپس محصول مورد نظر با توجه به نیاز پنجره تولید و آماده نصب میشود. این محصول جزو جدیدترین مدلهاست و بیشتر برای پنجرههای دوجداره اماکن تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی سرامیک را می توان در جزء مصالح زیبا و با دوام قرار داد. سنگی که برای نمای ساختمان انتخاب می شود باید از دوام و استحکام لازم برخوردار باشد، در غیر این صورت در اثر انقباض و انبساط دچار ترک خوردگی خواهد شد. 1. اگر قرار است نما به صورت آجری باشد، باید از آجرهای مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد. این مسائل از زیبایی نما مهم تر هستند و باید در اولویت قرار بگیرند. در این شرایط ، کاری که ما به عنوان معمار و طراح نمای ساختمان شما انجام می دهیم این است که سعی می کنیم حرکات خلاقانه روی نما ایجاد نماییم.

The Lazy رویکرد نمای سنگ

اجرای سیلر بر روی سطح سنگ تراورتن بسیار آسان است و باید در هنگام نصب و بعد از آن به صورت دوره ای ( معمولا هر ۳ تا ۵ سال) اجرا شود. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد. این مدل یکی از بهترین انواع حفاظ پنجره دو جداره است و در برابر رطوبت و آتش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بعد از اینکه پنجره دو جداره نصب شد، نوبت به نصب حفاظ میرسد. استفاده از قابهای فلزی در دو نوع استاد و خرپا برای اتصال و اجرای نمای سنگی از روشهای کاربردی در این زمینه میباشد. پنجرههای دو جداره جزو پرکاربردترین انواع پنجره به شمار میروند. این روش هم یکی از پرکاربردترین سیستمهای اجرای سرامیک خشک نمایان در کشور ایران است که از کشور ترکیه وارد شده و به همین نام مشهور است. معمولا سارقین ترجیح میدهند به سراغ خانههایی بروند که امنیت کمتری دارند و وارد شدن به آنها راحتتر است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت اجرای نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید