راهنمای برتر نمای مدرن

قدم بعد در زیر کاری نما تهیه نقشه فاز 2 شاسی کشی است که توسط مهندس طراح انجام می شود. 9. تجربه و مهارت شرکت طراح و مجری نمای سرامیکی و مهارت اکیپ اجرایی آن در قیمت تمام شده نما تاثیر دارد. 2. از مزایای نمای سرامیکی آسان بودن نصب آن دتایل اجرای نمای خشک است. 11. مهمترین مزیت نمای سرامیکی، مقرون به صرفه بودن آن است. این ویژگی بیانگر میزان مقاومت سطح سرامیک خشک پرسلانی می باشد،سرامیک خشک پرسلانی به دلیل داشتن سطحی سخت و محکم و قابل قبول از قاعده خواص فیزیکی سنگ ها مستثنی است و براحتی سختی سطح آن از بین نمی رود.سرامیک خشک پرسلانی ضمن داشتن کل خصوصیات سنگ، در طولانی مدت همگون بودن ، سختی سطح آن حفظ می گردد. اگر طراحی نمای سرامیکی با مهارت انجام شود و اجرای آن اصولی باشد، می توان نمای زیبا و مقاومی داشت. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد. در ساخت چسب سرامیک بهترین مواد شیمیایی به کار برده شده که به بهترین نحو عملی که برای آن طراحی شده است را انجام دهد و اینکه سبک نیز باشد بسیار مهم می باشد. از موارد دیگری که در قیمت این سازه تأثیرگذار است، میزان تزئینات و گل میخ و گل نرده روی حفاظ پنجره ساختمان است که به دلیل این ظرافتها و اضافه شدن رنگ آمیزی هزینه ساخت بالا میرود. This c ontent has been writt᠎en with the  help of G SA ​Conten᠎t  Genera᠎tor DEMO.

پنج استراتژی‌های برنده برای استفاده برای اجرای نما

با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. 6. مقاومت و دوام بالا از مزایای نمای سرامیکی است. نمای سرامیکی دارای مزایای زیادی است که در این مطلب به آنها اشاره کردیم. وقتی به انواع ساختمان ها نگاه می کنیم، ممکن است واکنش های بسیار متفاوتی نسبت به آنها داشته باشیم. 6. در زیرسازی نمای ساختمان با سرامیک از متریال هایی استفاده شود که مقاوم باشند و در مجاورت دیگر مصالح واکنش ندهند. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای نصب و اجرای نمای خشک و اتصال پوشش نما به ساختمان ، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می شود . مشاوره و اجرا نما در چنین ساختمانهایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید از کارشناسان با تجربه و ماهر برای طراحی و اجرای نمای مدرن آن بهرهمند شد. حاصل این همه، سیستمهای مدرن نماسازی و اجرای آن در ساختمانهایی با جلوههای امروزی و مدرن گشت که امروزه شاهد آن هستیم.

طرح نمای خشک

قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. سرپرست مدیریت طراحی، اطلاعات جغرافیایی و طرح جامع کیش خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی سواحل و به دنبال آن احساس نیاز به زیبا سازی و نورپردازی غیر از روشنایی معابر در شب، جداره سازی های شهری و بدنه سازی معابر، استفاده از مصالح همجنس و همگون با اقلیم کیش است؛ تاکید ما بر ممنوعیت استفاده از نمای سنگ در جزیره، استفاده از طرح ها، رنگ ها و المان های متمایز از سرزمین اصلی و مختص کیش و به حداقل رساندن سبک های نامتجانس و نامانوس می باشد. نمای هرساختمان نشان دهنده ی هویت آن بنا می باشد و تاثیر زیادی برارزش های مادی و معنوی ساختمان دارد. 10. اگر بخشی از نما تخریب شود، قابلیت جدا کردن سرامیک و جایگزینی وجود دارد. اگر ساختمان شما از بهترین شرایط از نظر خودتان برخوردار بود، سپس برای هزینه کردن برای طراحی نما اقدام کنید.

بنابراین حتما با یک متخصص مشورت کنید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید. به این ترتیب می توانید عکس یا یک صحنه از فیلم مورد علاقه تان را روی این پرده ها چاپ بزنید و همیشه در معرض دید بگذارید. در نهایت با استفاده از طراحی نمای سرامیک خشک می توانید یک نمای بیرونی منحصر به فرد برای ساختمان بسازید. امروزه به لطف سازههای مدرن شهری، شاهد بناهایی زیبا و منحصر به فرد در خیابانها هستیم. باتوجهبه کاربرد گستردهای که امروزه این نما پیدا کرده و جایگزینی آن با نماهای سنگی و آجری، آشنایی با انواع سیستم اجرای نمای کرتین وال ضرورت مییابد. بنابراین ، این یک گزینه است که سطح مناسبی از کارایی را برای قیمت آن فراهم می کند ، زیرا هیچ هزینه ای از سیستم چارچوب حاصل نمی شود. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . از سنگ در روش اجرای سنتی هم استفاده میشود، اما در روش نمای خشک، از اتصالات فلزی برای نگه داشتن و فیکس کردن سنگها استفاده میکنند که ایمنی و زیبایی را ارتقا میبخشد.

دیدگاهتان را بنویسید