راه حل نهایی برای سرامیک پرسلانی که امروز می توانید درباره آن بیاموزید

می توان از آن در مصالح نما دوباره استفاده کرد. اگر در نما آسیبی صورت گیرد، می توان پلاک های مورد استفاده را به راحتی تعویض کرد. این یک جمله مشهور قدیمی است که به شما می گوید ایجاد یک تصور خوب، ممکن است تمام کاری باشد که شما باید شرکت طراح و مجری نمای خشک انجام دهید. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد. با توجه به این رویه انواع مختلف نماهای خشک بر روی کار آمدند تا با دنیای مزایای خود صنعت نماسازی ساختمانها را درگیر تحولی اساسی نمایند.

بر روی آن اجرا میشود.

نمای شیشه ای (نمای کرتین وال یا نمای لامل) نمونهای از آنچه ذکر نمودیم میباشد که صرفنظر از ویژگیهای خود به علت اینکه زیبایی چشمنوازی را پدید میآورد خارقالعاده و دیدنی است. از آنجا که سالی یک بار باید اقدام به تمیز کردن پرده ها کرد، پس باید این مشکلات را نیز در نظر گرفت. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. چرا که اگر هنگام نصب نما پیچ و رولپلاک انجام شود به لحاظ زمان نیز صرفه جویی میشود. پیچ و بست با زاویهای مطابق با سوراخ ایجاد شده در سنگ نما بر روی دیوار قرار گرفته و به سنگ بسته میشود، به گونهای که حداقل 2 میلیمتر فضای خالی بین سنگهای نصب شده و دیوار وجود داشته باشد و به همینگونه کل دیوار پوشانده میشود. مرحلۀ دوم آمادهسازی سطح دیواری که نما بر روی آن اجرا میشود. به همین دلیل نمای کرتین وال ( CurtainWall) در بسیاری از پروژههای مطرح ساختمانی کشور طبق استانداردها و دتایل های اجرایی صورت میگیرد و حتی در سطح بینالمللی جایگاه خاصی پیداکرده است. ​Th​is art᠎ic le h as  be​en wri​tt en by behsaznama Content  G​ener​at or  DE MO!

اگر دیوار تازه ساخته شده باشد، باید مطمئن شد که دیوار خشک شده و سطح آن سخت میباشد تا پین محکم در حفرۀ ایجاد شده بر روی دیوار بایستد و احتمال درآمدن پین وجود نداشته باشد. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. درز میان سرامیک ها ۶ یا ۸ میلی متر تنظیم می شود. سرامیک توپر، آب کمی جذب می کند. اما در روش غیر نمایان که با متدهای مختلف اجرا می شود، از پیج و پلاک و کلیپس بر روی نمای کار استفاده نمی شود بلکه تمام کارها زیر سنگ انجام می شود.

نحوه استفاده Google از سرامیک پرسلانی برای Develop Bigger}

استفاده از چسب سرعت کار را بسیار بالا می بره.این نوع چسب ها برای انواع سنگ ساختمانی همچون سنگ مرمر، تراورتن و … از آن جمله می شود به استفاده از لوله تحت عنوان بنا حفظ کننده اشاره نمود که معمولی ترین گونه سیستم های سازه ای نما بوده و در نماهای کوتاه و علی الخصوص در جمهوری اسلامی ایران به دلیل کاهش مخارج نما بسیار کاربرد دارد . سرامیک خشک یا سرامیک پرسلانی نمونهای منحصربهفرد است که از سوی طراحان و معماران معرفی شد و بهسرعت توانست بهعنوان یک محصول استراتژیک وارد عمل شده و ایمنی بالا، قیمت تمامشده مناسب، کاهش زمان ساخت به یکسوم، عدم جذب آب، استحکام زیاد، مقاومت در برابر خوردگی و… یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان این است که نصب پیچ و رولپلاک در زمان نصب نما انجام شود یا پس از آن. اندازۀ این حفرهها باید حداقل 2 میلی متر باشد و عمق و ضخامت آن مناسب و با توجه به اندازه بست انجام میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید