راه حل های فوری برای نمای خشک در جزئیات گام به گام

برای استفاده از رنگ کنیتکس ابتدا باید سطح نما را با استفاده از سیمان تراز کرد سپس از کنیتکس برای رنگ آمیزی نما استفاده کرد.یکی از مزیت های اصلی این رنگ در مقایسه با سایر نما ها این است که کنیتکس ترک نمیخورد. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. شوره زدگی سطح از بزرگترین معایب آجر می باشد. این نوع طراحی از نمای ساختمان بیشتر برای نمای مساجد و اماکن مذهبی استفاده میشود و برای ساخت این نما از سنگ،کاشی و آجر و نقوش اسلیمی استفاده میشود. در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریلها تنها به صورت مکانیکی است بنابراین اجرای این سیستم نیاز به نمای خشک نمایان کارگر حرفهای ندارد. این روش نصب باعث دوپوسته شدن نمای ساختمان می شود. اجرای این نما از تکنیک های مدرن می باشد که به تازگی افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. از مزایای این روش میتوان به سرعت اجرای بالاتر نسبت به روش های دیگر. Po᠎st h᠎as ᠎been gen᠎erated by behsaznama  Con te nt Gener​ator  DE​MO᠎.

 

سرامیک نمای خشک

 

برای ساخت این نما از فوم پلی استایرن منبسط شونده و پشم معدنی استفاده میشود و هزینه های سرمایشی و گرمایشی ساختمان را به حداقل میرساند. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. علاوه بر اینکه با استفاده از این طراحی زیبایی خاصی به ساختمان میبخشید بسته به متریالی که استفاده میکنید هزینه پایین تری نسبت به نما های کلاسیک پرداخت میکنید. این نماها در برابر باد و باران بسیار مقاوم بودند و از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به بنا میدادند. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر کدام از این نماها، به شکل خاصی نصب میشوند. ​Th is con᠎tent has been wri tten ​by G SA  C᠎on te᠎nt  Gener​at or Dem ov er sion!

اجرای نما موارد استفاده

در واقع شما قادر به نصب و اجرای هر یک از نماهای ساختمانی نیستید و تنها باید آن دسته از افرادی که حرفه ای هستند اقدام به نصب و اجرای نماهای ساختمانی نمایند. یکی از سیستم های اجرای نما که در سالیان گذشته مورد توجه قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگیهای قابلتأمل نمای سرامیک خشک این است که در برابر اشعههای مضر نور خورشید مانند اشعه UV بسیار مقاوم است. از اینرو، جذب رطوبت پایین از ویژگیهای مهم سرامیکها به شمار می رود و علاوه بر آن، دارای خاصیت ضد حریق می باشد که آنرا نسبت به سنگ ارجحتر نموده است. سنگ نمای رومی در کنار تنوع زیادی که در رنگ دارد مقاومت بالایی نیز در برابر آتش سوزی از خود نشان میدهد. سنگ نمای رومی دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی است. منونولیت از ذرات سنگ گرانیت،کوارتز و رنگ های طبیعی تشکیل شده است. این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. استفاده از نانو برای نمای ساختمان باعث میشود که طول عمر و ماندگاری ساختمان افزایش پیدا کند. نمای رومی ترکیبی از سنگ تراورتن،گرانیت و مرمر است. این نوع دریل هیچ گونه آسیبی به سنگها نمیرساند و قابلیت سوراخکاری سنگ با ضربه کم و سرعت بالا را دارد.

الیت آماده ارائه هر گونه راه حل جهت حمایت از هویت ساختمان ها و طراحی خلاقانه شما می باشد. زیر سازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. گروه معماری بام فعالیت های خود را در ارائه خدمات فنی و مهندسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و اعتماد سازی متقابل بنا نهاده است. از مزایای این نما میتوان به داشتن قیمت مناسب،طول عمر بالا،مقاومت در برابر نفوذ رطوبت اشاره کرد. روشی که در نصب این سرامیک ها به کار می رود بسیار آسان و ساده می باشد. همچنین تعویض سرامیک شکسته یا آسیب دیده در سیستم نمایان سریع تر و راحت تر انجام می پذیرد. در این روش اتصالات آلومینیومی کلمپ (clamp) به سرامیک به دو روش شیاری و کیل (keil) انجام میپذیرد. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید