راه رو به جلو برای اجرای نما

روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود. این نوع سرامیک معمولاً در ساختمان های بلند مرتبه به صورت خشک اجرا می شود. دانش نهفته در تولید که شامل گونه های اکسترودی و پرسی بکمک دستگاههای پیشرفته است نام سرامیک خشک را برای آن برازنده نموده و عدم جذب رطوبت توسط این پانلها و امکان حذف ملات باعث شده بدون کوچکترین مشکل بتوان آنها را در ارتفاعهای زیاد و برجهای چندین طبقه با توجه به محاسبات سازهای به کاربست؛ اما نکته مهم در اینجا به خدمت گرفتن افراد متخصص و کاردان است تا مشکلات عدیدهای چون عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک، جدا شدگی، عدم عایق بودن، هدر رفت سرمایه، صرف زمان طولانی و… سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. This content w as generat ed ᠎wi​th t he ​he᠎lp ᠎of G​SA  Co​nten᠎t  Genera᠎to r ​DEMO!

شرکت های نمای خشک

فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. برای نماهای آجری حتما از پودر بندکشی آجر استفاده کنید تا از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری شود. تا انتهای نوشتار با ما همراهی کنید. شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یک مجری نمای خشک، در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به بسیاری از سوالات رایج شما درباره نمای خشک ساختمان و مزایای آن پاسخ دهد. خیلیها از چیدانه درباره قیمت نمای خشک ساختمان میپرسند. ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

راز نمای خشک در ششگام ساده آشکار شد.

از جمله مشخصاتی، که بکارگیری این شیوه جدید را تا حد زیادی همگانی نموده، امکان انطباق آن با شرایط آب و هوایی مختلف و اجرای انواع نمای ساختمان در ایران است. وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. مزیتهایی از قبیل وزن کم و قیمت مناسب، همراه با ویژگیهای منحصربه فرد در سهولت اجرا، این روش را بین همگان پرطرفدار و محبوب نموده است. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. چندین نوع کاربری مختلف نیز می بایست در طبقات مختلف سازماندهی می شد که هر یک ملزومات خاصی از نظر دسترسی و امکانات تاسیساتی را طلب می کردند. در ابتدای راه، در دهه 1930 و در کشور آمریکا از این نمونه نما استفاده شد. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند.

قیمت اجرای نمای خشک

در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. این مسئله علاوه بر کاهش قیمت اجرای نمای خشک، نیروی ویرانگر زلزله را نیز بسیار کاهش میدهد. نمای خشک، شیوهای مدرن در اجرای نمای ساختمان است. اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد. اما در کنار این همه، هنر مدرن معماری و نمای ساختمان نیز، حرفهای زیادی برای گفتن دارد. در این سطح عملکرد، خسارات ناشی از خرابی نماي خارجی باید بسیار کم باشد. نمای خشک آجری یکی از محبوبترین گزینهها برای اجرای نمای خشک ساختمان و در شرکتهای نمای خشک است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروش تجهیزات نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید