راه رو به جلو برای نمای خشک در ساختمان

از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. برای طراحی نما با سرامیک، می توان از ترکیب سرامیک آجری و سرامیک ساده یا طرح سنگ استفاده کرد. 1. در طراحی نمای ساختمان با سرامیک، از مدل های براق و رنگ روشن استفاده نکنید. سرامیک نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مخصوصا در مناطق سردسیر مناسب است. تا آنجا که هرقدر زندگی مدرنتر و رفاه عمومی بیشتر میشود، تلاش برای تدارک فضایی با نمای زیبا هم بیشتر میشود. شستن پرده با دست دردسرهای خاص خود را دارد، از باز کردن پرده تا تکاندن آن، احتمال آب رفتن و کوچک شدن آن در اثر شستشو، تا دردسرهای مربوط به اتو کشی و پهن کردن آن در فضای آزاد. این روش به دلیل ویژگیها و مزیتهایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکتهای نمای خشک این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد.

نحوه نصب نمای خشک

Data w as c re at ed ᠎by behsaznama Content G enerator᠎ D emoversi᠎on​.

اتصالات نمای خشک

در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. وقتی نور خورشید، ساختمان را در ساعاتی از روز گرم میکند، سطح نوارها گسترش می یابد تا در داخل ساختمان سایه ایجاد شود. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. اجرای نمای خشک در ساختمانهای امروزی، به بخشی جداییناپذیر از زندگی شهرنشینی و ساختمانهای مدرن و پیشرفته بدل شده است. ضمناً دقت داشته باشید که زمان استفاده از خشک کن، روی حالت بدون حرارت قرار داشته باشد. سرامیک نما، متریالی مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. تا آنجا که امروزه از تهران تا کیش، و از تبریز و خراسان تا بنادر و مناطق کویری با هر نوع آب و هوا، اجرای نمای خشک همه جا پر طرفدار است. نیاز به حضور زیبایی در همه ارکان زندگی انسان امروزی نفوذ پیدا کرده است.

در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, طراح و مجری نمای خشک روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. ابه این صورت که، بتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. از ویژگی های مهم این سرامیک جذب کم آب می باشد. از جمله مهم ترین متریال و اجرای آن درنمای ساختمان می توان به اجرای نمای سنگ خشک ، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای کامپوزیت، اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای بتن اکسپوز ، اجرای نمای ترمووود و… آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. سرامیک خشک نما سرامیک خشکه نمای سرامیک خشک نصب سرامیک خشک اجرای سرامیک خشک نحوه اجرای سرامیک خشک اجرای سرامیک خشک در نما فروش سرامیک خشک فروش سرامیک پرسلان نمای شیشه ای نمای شیشه ای ساختمان نمای شیشه ای کرتین وال نمای شیشه ای اسپایدر نمای شیشه ای لامل نمای شیشه ای اسپایدری نمای شیشه ای در ساختمان نمای شیشه ای فریم لس نمای شیشه ای فرم لس نمای شیشه ای کرتن وال نمای شیشه ای یو چنل سنگ خشک نمای خشک با سنگ سنگ خشکه چین سنگ خشکه چینی نمای سنگ خشک نصب سنگ خشک سنگ نما خشکه چینی اجرای سنگ خشک سنگ نما خشک سنگ کاری خشک دتایل سنگ خشک اجرای نمای سنگی خشک خشکه چینی سنگ نما نمای کامپوزیت نمای کامپوزیت چیست؟

، به گیره ها متصل می شود.

نوع سنگ نمای ساختمان در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. همچنین قیمت آجر نمای کارخانه امیران در تمام شهر ها یکسان می باشد و فرقی ندارند. چراکه سرامیک ها علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی نیز ندارند. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. ضمن اینکه هرگز با اسکاچ و برس های زبر، این پرده ها را تمیز نکنید زیرا خش دار شده و نمای زیبای ظاهری آنها از بین می رود. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. انواع سرامیک برای نمای ساختمان، ابعاد و اندازه های مختلفی دارند. برای طراحی نمای سرامیکی بهتر است از سرامیک های مات و رنگ های تیره تر استفاده کنید. 3. سازه ای که روی نما به کار برده می شود از دیگر متریال ها و مصالح مهمی است که باید به درستی آنها را روی نما نصب کنید. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود.

دیدگاهتان را بنویسید