راه های آسان برای تبدیل نمای خشک به موفقیت

این کار را معمار انجام می دهد و تمامی جزئیات و اطلاعات مربوطه را برای اجرای نما مانند پروفیل موردنیاز و ابعاد و اندازه ها و ضخامت و محل اتصال شاسی کشی به سازه و ابعاد جوش و نوع جوش را تعیین می کند. مهندسان ما صبورانه پاسخگو تمامی سوالات شما خواهند بود. چون دوام بیشتری داشت همچنین رنگ مایل به سفید آن را جایگزین قابل قبولی برای سنگ مرمر کرده بود. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. برای نمای مدرن می توان از متریال های مختلف استفاده نمود. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. This has be en created  wi th اجرای نما t​he ᠎help of behsaznama Con᠎tent G en erat᠎or DEMO​!

نمای خشک در ساختمان

مورد دیگر روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی است که به طور گسترده در سالهای اخیر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران را به خود جلب کرده است، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. در روش دیگر که روش خشک نام دارد، سرامیک ها بوسیله پیچ یا کاربرد پنل هایی به دیوار متصل می شوند. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. خدمات این شرکت در حال حاضر مشاوره، طراحی، تولید اتصالات و اجرای نماهای خشک میباشد و کارشناسان و متخصصین این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره و اطلاعات فنی در این زمینه میباشند. نقشه فاز 2 شاسیکشی شامل اطلاعات مربوط به نما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنم به ضابطه 714 مراجعه کرده و مطالعه نمایید . A​rtic le was gener​at᠎ed by G᠎SA Con te​nt Gen er at or D᠎em oversion​!

مصالح نمای خشک

شرکت ساختمانی و معماری حتما ابتدا شروع پروژه قیمت نهایی را به مشتری جهت طراحی و اجرا نمای ساختمان بدهد تا بعد اتمام فعالیت اجرای نمای ساختمان هیچ مشکلی بین دوطرف ایجاد نشود. 2. آیا به جز اپلیکیشن ها ابزار تعیین جهت قبله آنلاین دیگری وجود دارد؟ پیمانکار نما بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و هزینه صاحب ملک اقدام به انتخاب مصالح نما می کند. این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. این سرامیک ها در برابر شرایط جوی مختلف، دوام و طول عمر زیادی دارند.

ی ساختمان می باشد.

این سرامیک ها با قرار گرفتن در دما و فشار بالا، مقاومت و سختی زیادی بدست می آورند. پلان آکس بندی و ستون گذاری: در این پلان محل و نحوه قرار گرفتن ستون ها مشخص می شود. نحوه اجرای نمای کرتین وال در این سیستم به این صورت است که شیشهها بین لاملها جای گرفته و آنها را از هم جدا نگه میدارند. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. اجرای نما با آجرهای 3 سانتی با عنوان آجر دوغابی نیز یکی دیگر از انواع نماسازی میباشد که کمتر از آن استفاده میشود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، هماهنگی درب ورودی ساختمان با هارمونی نمای ساختمان می باشد. طی سالهای اخیر اجرای نمای سرامیک خشک در چرخه معماری پیشرفته مورد توجه قرار گرفت. اتصالات نمای خشک چیست ؟ نصب عایق نما چیست ؟ خانه » سیستم های نمای خشک نمای سرامیک خشک چیست؟ از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای کار اشاره نمود. در مرحله آخر بعد از نصب حفاظ شما اگر به قفل کتابی نیاز داشتید، میتوانید این قفل را روی حفاظ ببندید و با خیالی آسوده ساختمان خود را ترک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید