راه های آسان برای تبدیل نمای مدرن به موفقیت

این اجزا شامل عایق حرارتی ،چارچوب نگه دارنده ،فضای خالی ، مصالح نما و اتصالات می باشد. نمای خشک ، نمایی را می گویند که برای ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده است. در سیستم آجر نما خشک، به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود. با توجه به نحوه اجرای آجر نمای خشک، در نمای ساختمان ها که بدون استفاده از ملات می باشد، سرعت اجرای نما بسیار بالاتر از دیگر آجرها می باشد، و هم چنین آجر نمای خشک نسبت به دیگر موارد عایق تر می باشد. در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی می باشد، بنابراین اجرای این سیستم به کارگر حرفه ای نیاز ندارد. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود.  Post h as be en gener at᠎ed by G SA Content Gen erator Demoversi on !

چگونه چیزی اجرای نما خود را بدست آوریم

از مزایای نمای خشک آجری میتوان به مواردی همچون عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب، سرعت اجرای بالا، عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سر و صدا، کاهش اتلاف انرژی و آسانی اجرا برای ساختمانهای مرتفع اشاره کرد. از معایب استفاده از نمای خشک آجری میتوان به دو مورد اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. این نمای مدرن یکی از انواع نمای ساختمان ویلایی و جزء زیباترین نماها است.ریتم های افقی و عمودی به همراه متریال های مختلف از جنس سنگ و آجر که در آن بکار رفته ویو فوق العاده ای به آن داده; و چشم هر بیننده ای را تسخیر خود می کند.پلان و نمای ساختمان را کلیک کنید تا جرئیات بیشتر درباره محصول را ببینید. در سومین رده در اجرای نمای ساختمان از انواع مصالح نمای ساختمانی، نمای شیشه ای قرار دارد.

اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجر خشک می باشد، هم چنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه می باشد و معمولاً مورد استفاده قرار گرفته نمی نما خشک شود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. برای اجرایی شدن این ضوابط کمیته های نما در سطح مناطق پیش بینی شده که از افراد متخصص در زمینه معماری و شهرسازی خصوصا طراحی شهری تشکیل شده و در کنار مسوولان منطقه که در روند صدور پروانه ساختمانی فعالیت می کنند قرار می گیرند و پشتیبانی علمی و فنی طرح ها را عهده دار هستند.

مشاوره ، طراحی و اجرای نماهای خشک و مدرن توسط معتبرترین شرکت ارائه خدمات مهندسی نمای ساختمان با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت اجرا توسط تیم فنی و متخصص اجرایی با بیش از سال سابقه فعالیت در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان در سراسر ایران و دارنده گواهی نامه های ISO: – ISO: – ISO: و IMS Managment Systems مرتبط با صنعت نمای ساختمان. اگر به عنوان یک معمار یا طراح نما مشغول به طراحی نمای ساختمان شده اید اما طراحی داخلی را معمار دیگری انجام داده است باید به سبک و سیاق طراحی او دقت داشته باشید و آن را مورد تحلیل قرار دهید. • برای ساختمان های بلند مناسب است. برای ساختمان های بلند به راحتی اجرا می شود. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا.

دیدگاهتان را بنویسید