راه های آسان برای تبدیل کرتین وال به موفقیت

حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. صفحات سرامیکی جز مصالح جدید ساختمانی به شمار می روند، این قطعات در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت پیش ساخته به بازار عرضه می شوند و قابل تهیه هستند. وقتی که در نمای ساختمان از سنگ استفاده میکنیم، علی رغم این که دارای زیبایی است اما چون سنگهای به کار برده شده در نما دارای سطحی صاف و صیقلی هستند ممکن است با ملاتی که در پشت آن قرار میگیرد چسبندگی کامل پیدا نکرده و در صورت وقوع زلزله نه چندان بزرگ و یا به دلیل اختلاف ضریب انبساط حرارتی سنگ با ماسه و سیمان پشت آن، ملات پشت سنگ از آن جدا شده و به احتمال خیلی زیاد سنگ نما سقوط خواهد نمود.

آنچه که همه درباره نمای خشک می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

پشت کار باید قابلیت تحمل و پذیرش سیستم نما سازي با کاشی را داشته باشد . نحوه اجرای نمای کرتین وال در این نوع از سیستمها بهگونهای است که قیمت مناسب و پایینتری نسبت به سیستم فول فریم لس فراهم میکند. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

پنجره ترمال بریک نیز نمای زیبایی به ساختمان می بخشد. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود.نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند.حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت.

سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا نما خشک کننده است. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. تنوع رنگ: رنگ بندی نمای سانویچ پانل بسیارمتنوع بوده و با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری تولید می شود. در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. ​This article h᠎as  been generat ed ᠎by behsaznama Conte᠎nt Gener ator​ D᠎emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید