روشهای آسان دریافت (A ) شگفت انگیز متریال نمای خشک در یک محدوده قیمت

در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. اما یک مقدار از جوهر را می توانید. عمدتاً در کاتالوگ رنگ نمای ساختمان آکریلیک یکسری اطلاعات مبنی بر میزان و قدرت پوشش دهی رنگ آکریلیک عنوان شده است که همگی به صورت تئوری و در یک شرایط متوسط محیطی قابلیت اجرا دارند. رنگ نما باید با معیارهای زیبایی شناختی مطابقت داشته باشد بنابراین توصیه می کنیم رنگ هایی را انتخاب کنید که دارای یک تناسب بصری با نوع ساختمان و محیط اطراف باشد. زیرا این ترکیبات رنگی علاوه بر افزایش مقاومت سطوح باید بر ارتقاء جلوه های بصری آن نیز تاثیر بگذارند. همان طور که مشاهده می کنید سطوح بدون نقص تاثیر محسوسی بر کاهش مقدار مصرف رنگ نمای ساختمان دارند. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. C on᠎tent has be en g᠎en​er᠎ated ​by GSA  Co nt​en​t ᠎Ge᠎nerator DE MO .

دیتیل اجرای نمای خشک

در اغلب سیستم های نمای خشک به منظور جلوگیری از نم یا رطوبت به داخل ساختمان ، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می کنند. اما کاربری بندکشی نمای آجری ساختمان صرفا در مورد زیبایی نما نیست بلکه بندکشی آجر در حفظ و نگهداری و افزایش طول عمر نمای آجری ساختمان بسیار موثر است. به عنوان یک قاعده ی کلی با افزایش دما می توان شاهد زودتر خشک شدن و اصطلاحاً پخت سریع تر رنگ نما بود. به عنوان یک قاعده ی کلی می توان میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را اینگونه عنوان کرد که برای سطوح غیر جاذب و هموار می توانند به ازای ۱ کیلوگرم جرم خود مساحتی بین ۶ تا ۸ متر مربع را رنگ آمیزی کنند. کلیپسها دارای ارتفاع کمی میباشند و چهار گوشهی یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند، برای همین در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشخص نیستند و میتوان این کلیپسها را همرنگ با سرامیک رنگ کرد. پوشش مجدد، نشان می دهد که رنگ به درجه ای از خشکی رسیده است که می توان لایه ی دوم را روی آن اعمال کرد و حالت آخر، پخت کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک نشان دهنده ی خشکی صد درصد رنگ است. ​Th​is po᠎st was creat ed wi th the he᠎lp of behsaznama Con te nt Ge nerator DE MO!

حالت اول نشان می دهد که رنگ نمای ساختمان تنها درصد کوچکی خشک شده است و می توان لایه ی رنگ را لمس کرد بدون آنکه به پوست شما بچسبد. یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت. غالباً سطوحی که کاملاً صاف و هموار نیستند به مقدار رنگ بیشتری برای پوشش دهی کامل سطح احتیاج دارند. جهت اجرای رنگ روی نمای ساختمانها، باید زیرسازی های لازم را انجام داد که قبل از هرچیز نیاز به داشتن سطحی مسطح است و این سطح معمولا بوسیله سیمانکاری آستر و رویه انجام می شود. پس از زیرسازی اولیه در صورت نیاز روی سطوح، عملیات بتونه کاری و پس از آن لایه های آستر رنگ را اجرا می نمایند تا نما کاملا برای اجرای رویه نهایی آماده گردد. صاحبان ساختمان پیش از انتخاب نوع خاصی از نمای خشک می بایست به خیلی بیشتر بخوانید چیزها دقت نمایند.

قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است. در زمان استفاده از رنگ نمای ساختمان بهتر است یکسری معیارهای زیبایی شناختی را نیز در پوشش دهی سطوح در نظر بگیرید. درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید