روش‌ها بسیار آسان برای یادگیری کل چیز درباره اجرای نمای خشک

۱- پس از زیرسازی، ملات خمیری سیمان و پودر سنگ نسبتا روانی را با توجه به رنگ مورد نیاز روی دیوار قرار می دهند سپس اقدام به پاشیدن سنگدانه های ریز رنگی (سنگدانه جوشقان از کیفیت مناسبی جهت این امر برخوردار است) می نمایند. •پنل فولاد گالوانیزه: لایه خارجی این پنل ها از فولاد گالوانیزه با پوشش آلومینیوم -روي است که سطح آن در مراحل گوناگون (براي مثال ۷ مرحله ) رنگ آميزي می شود. از آنجا که دکوراسیون داخلی و روکش خارجی بیشتر با مصالح آلومینیومی استفاده می شود ، ما سعی کردیم جزئیات بیشتری در مورد مراحل نصب به شما ارائه دهیم. مطابق با نشریه 714، قطر اسکوپهای سیمی در نماهای خارجی 4 میلیمتر و در نماهای داخلی 2 میلیمتر است. بطوریکه نماهای تمام شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار می رفتند. برای پوشش دهی دیوارهای بیرونی از سیمان استفاده می کنند. پس از اجرای طرح اولیه، جهت ایجاد سطح صاف، کروم بندی های ارتفاعی و طولی را با دقت اجرا می کنند. همچنین پس از پایان سیمانکاری حتما عمل آوری سیمان ( curing) صورت بگیرد یعنی سطح سیمانی را سه تا چهار نوبت در روز و به مدت 4 تا 7 روز آب دهید تا سیمان ترک نخورد و مقاومت آن کامل گردد. C​on te᠎nt w᠎as created wi​th behsaznama  Conten t Ge​nerator ᠎DE MO!

متریال نمای خشک

مواد کامپوزیت آلومینیوم بیش از چهار دهه است که وجود دارد و ساختار و روشهای نصب آنها هر روز در حال افزایش است. سپس ما در مورد ساختار مواد کامپوزیت آلومینیوم جلو رفتیم. سپس قبل از خشک شدن و همزمان با پاشیدن آب روی آن، بوسیله ماله سطح آن را صیقلی کرده و در نهایت سطح آن را با اسفنج آغشته به آب تا حدی ماساژ می دهند که سنگدانه های رنگی آن کاملا نمایان گردند. سپس ، متخصصان لبه ها را تا می کنند تا کاست با عمق 25 میلی متر ایجاد شود. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. به خاطر داشته باشید که بهترین متخصص برای اجرای ورق کامپوزیت پیمانکار شما است. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. نماهای سیمانی با نام های مختلفی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری شناخته می شوند.

با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. بنابراین همیشه با آنها در ارتباط باشید و مطمئن شوید که به نکات آنها برای نصب پنل های ACP گوش داده اید. معمول است که یک شیار V شکل مداوم و پارامتر پنل در فاصله مشخصی از لبه ACP ایجاد شود. آخرین مرحله استفاده برای ایجاد رطوبت و مقاومت بهتر در برابر هوا است. سطح سیمان سفید نیز حداقل 3 روز و در هر روز 2 الی 3 بار آب داده شود تا به مقاومت مناسب برسد.

در ساختمانسازی، نازککاری به منظور ایجاد عایق حرارتی، افزایش مقاومت در برابر هوازدگی و بهبود ظاهر سازه مورد استفاده قرار میگیرد. در این قسمت از کلید املاک قصد داریم به انواع نمای ساختمان پرداخته و مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. به این دلیل که این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نمای خشک، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است. یکی از مراحل نصب ACP با روش سیلانت مرطوب ، اتصال گیره های پیش پانچ در مرکز به لبه های تابه جهت انتقال بار باد به تکیه گاه های سازه ای است. سیلانت مرطوب برای اطمینان از تنگی آب بسیار ضروری است. برای افزایش میزان چسبندگی ملات سیمانی پیشنهاد میگردد سطح زیرین سیمانکاری قبل از اجرا مقداری مرطوب شود. بوسیله فشار بسیار کمی این سنگدانه ها را داخل ملات خمیری مقداری فرو میبرند و در نهایت بوسیله کشیدن اسفنج آغشته به آب روی سطح آن، سنگدانه ها شسته شده و تا حدودی نمایان می گردد. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید